Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 592
  • 50 363

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Itselleni moisesta otsikosta juolahtaa mieleen kysymys, kuuluuko Sannan metsästysasuun maiharit, gore-tex puku camo- kuvioinnilla ja 9,3x62 kaliiperin torrakko Zeissin optiikalla vai syvään uurrettu iltapuku näyttävillä sivuhalkioilla, korkkarit ja Guccin iltalaukku tyrmäystipoille?

kiva kuulla, etten ole ainoa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aika paljon tuota warthunderia on tullut hinkattua, wotin ja aw:n jälkeen se on maistunut huomattavasti näitä edellämainuttuja paremmin. Warthunderissa miellyttää laajat kartat, joissa on tilaa tehdä manöveerejä huomattavasti AW:ta ja WOT:ia enemmän. Aluksi kuvittelin, että peli olisi yhtä kämppimistä, kun yksi kuula periaatteessa voi tappaa, mutta laajoissa kartoissa liikkeellä on lähes aina mahdollista flankätä vastustajia tai murtaa vastustajien linja.

Tykkään myös siitä, että IFV:t ja pikkuiset pyörähärvelit eivät ole keinotekoisesti hp poolilla tehty oikeiden tankkien veroisiksi. 1 vs 1 matsissa IFV:t ovat aina alakynnessä oikeita tankkeja vastaan. Toisaalta myös 7.3 br tason BMP-1 on käyttökelpoinen myös 10.7 br matseissa, kunhan muistaa välttää 1 vs 1 tilanteita oikeiden tankkien kanssa.

Lentokoneilla en ole juurikaan jaksanu lennellä, mutta tankkien puolelta ussr linja on tullut pelailtua T-80U ja T-72B asti. Kovin laite, mitä tallista löytyy on ehdottamasti obj 279. Aluksi 8.3 br tasolla obj 279 oli täysin dominoiva, mutta nykyisellä 8.7 br tasolla se on mielestäni edelleen kovin laite mitä ko. tasolta pelistä löytyy. Yksinkertaisesti liikkuvuus eteen ja taakse on todella hyvä, tykki stabiloitu ja one shottaa tarkalla osumalla oikeastaan kaiken, ja panssari todella kova.

Peliketjussa törmäsin tähän viestiin. Mita taala tapahtuu...?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuohan on tavanomaista pelikieltä. Ihan perus.
Hö. Emmää tajuu. Mutta äläs nyt Punis, usko tai älä, Setä Johnny pellailee välillä myäs. Mää oon vetäny kaikki GTA:t läpite. Oikeesti hyviä pelejä. Far Cry -sarja myäs. Ny mulla on konella Assassins Creed Origins ja pari Call of Dutya. Origins viä kesken. Loppu häämöttää kyllä. Mitään verkkopelejä en pelllaile. Mun perseeni tarjoiltas mulle hopealautasella alta minetin jonkun japanialaisen ikineitsyen toimesta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toi vitsillä väsätty, jo lukittu Rask-äänestys toi hymyn maamalle :D
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli mieleen, että tämän uutisen sävy vähän muuttuisi, jos ajopelinä olisikin ollut auto.
Tähän tapaan:
Sami ajoi Hangosta Nuorgamiin 61 tunnissa ja nukkui vain vartin – ”Aloin nähdä ajaessa unia”
Sami Pahkala, 25, ajoi Audilla Suomen päästä päähän hieman päälle 60 tunnissa vain varttitunnin unilla.


Teoriassa väsyneenä pyöräily taitaa olla yhtä luvatonta kuin väsyneenä autoilukin, jos siis jotain sattuisi ja se johtuisi tuosta tankoon nukahtamisesta.

"Kuuntelin musiikkia ja vaan tsemppasin itseäni."
 

Glove

Jäsen
Tuli mieleen, että tämän uutisen sävy vähän muuttuisi, jos ajopelinä olisikin ollut auto.
Tähän tapaan:
Sami ajoi Hangosta Nuorgamiin 61 tunnissa ja nukkui vain vartin – ”Aloin nähdä ajaessa unia”
Sami Pahkala, 25, ajoi Audilla Suomen päästä päähän hieman päälle 60 tunnissa vain varttitunnin unilla.


Teoriassa väsyneenä pyöräily taitaa olla yhtä luvatonta kuin väsyneenä autoilukin, jos siis jotain sattuisi ja se johtuisi tuosta tankoon nukahtamisesta.

"Kuuntelin musiikkia ja vaan tsemppasin itseäni."
Eikö se olisi kannattanut ajaa toisin päin niin olisi ollut enemmän alamäkeä? Nuorgam on kuitenkin sadan metrin korkeudella merenpinnasta ja Hanko metrin tai kaksi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vaikka asia on vakava, niin kyllähän Kurrin lausunto tragikoomisuudessaan naurattaa. Tämä tulee jäämään urheiluhistoriaan samoissa merkeissä kuin Vainion talonmies ja ala-Tikkurilan Shell.

"Ei ole tullut mitään viestiä, että pitäisi olla huolissaan, toteaa Jokerien puheenjohtaja ja pääomistaja Jari Kurri Ilta-Sanomille Valko-Venäjän tilanteesta."

Hallitus tiukensi koronasäännöksiä – Jari Kurri toivoo yhä, että Jokerit pelaa Helsingissä: ”Lopullista päätöstä ei ole” Hallitus tiukensi koronasäännöksiä – Jari Kurri toivoo yhä, että Jokerit pelaa Helsingissä: ”Lopullista päätöstä ei ole”
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Jokainen armeijan käynyt tietää, että täysin uunoja piisaa. Siellä se asia kummasti valkeni minullekin.
Tuli alokasaikana opetettua tupa"kaveria" laittamaan takki henkariin, että päästiin edes joskus tupatarkastuksesta läpi. Oli rento ja mukava päivä viettää hänen kanssaan ampumaradalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jokainen armeijan käynyt tietää, että täysin uunoja piisaa. Siellä se asia kummasti valkeni minullekin.
Intti on kyllä loistava näyteikkuna oman ikäryhmän aineksesta. Toki joskus 60-70 luvuilla vielä parempi, koska silloinhan miltei jokainen saatanan tinneripetterikin laitettiin inttiin käymään ainakin kääntymässä. Nykyisinhän intistä jää pois paljon fiksuakin porukkaa koska armeija ei ole enää niin 100% pakko kuin aiemmin ja hyvä niin. Joskus oli aika että työhaastattelussa kysyttiin ensimmäisenä että mites se asepalvelus? Nykyään ei taideta kysyä lainkaan? Mutta kyllä sitä nykyään naureskelee kun muistelee niitä aikoja ja velikultia keitä siellä tapasi. Pitempiaikaisia kavereita ei tosin jäänyt. Mutta kyllä siellä toisille nauraa sai. Ja toisaalta välillä pudistella päätä että voi ny ruunan irtipurrut pallit, toikin on jonkun isän poika.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Niinisalo tuskin menetti mitään vaikken mennytkään ryömimään paikallisiin kangasmetsiin. Mulle on ainakin sit helppo vastata jos työhaastattelija kyselee asepalveluksesta. En käynyt, oli vähän hankalaa siihen aikaan.
Eipä muuten tartte vastata, tai saa sitten sivistää haastattelijaa. Tämmöseen nimittäin törmäsin.

8 kysymystä, joita ei saa kysyä työhaastattelussa

Siis multa on kyllä kysytty vissiin joka haastattelussa lähes joka kohta, mutta omasta viime haastattelusta on jo aikaa.

edit. Tai no, noi neljä ekaa on kysytty.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä, Krista Kiuru esimerkiksi. Oliko myös Laura Huhtasaari täältä? Kyseessä ei ole tosin virkamiehiä vaan virkanaisia, mutta tytöt ovat muutenkin fiksuja täällä. Olen huomannut vuosien mittaan koulussa.

Sen verran täytyy viisastella, että ei noista kumpikaan virkamiehiä ole vaan vaaleilla valittuja poliitikkoja.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tässä hyviä vinkkejä kaikille työnhakijoille, jotka ovat suorittaneet asevelvollisuurensa, eivät kuulu ammattiliittoon, eivät ole hankkimassa lapsia, jotka ovat terveitä ateisteja, että kannattaa työhakemuksessa/cvssä/haastattelussa tuoda nuo asiat omatoimisesti esiin jos kokee, että niistä voi hyötyä olla, sillä työnantaja ei niitä saa kysellä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tässä hyviä vinkkejä kaikille työnhakijoille, jotka ovat suorittaneet asevelvollisuurensa, eivät kuulu ammattiliittoon, eivät ole hankkimassa lapsia, jotka ovat terveitä ateisteja, että kannattaa työhakemuksessa/cvssä/haastattelussa tuoda nuo asiat omatoimisesti esiin jos kokee, että niistä voi hyötyä olla, sillä työnantaja ei niitä saa kysellä.
Siis juuri tämä piti viälä lisätä @Punamusta , että tosiaan noi asiat kannattaa mainita nimenomaan siinä cv:ssä, jos kokee että työnantaja ne haluaa tietää ja että niistä on itselle hyötyä. Mutta nyt tää menee Työhaastattelun olemus -ketjun matskuksi. Ei naurata nyt kyllä yhtään. Jatkot asian tiimoilta siellä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Siis juuri tämä piti viälä lisätä @Punamusta , että tosiaan noi asiat kannattaa mainita nimenomaan siinä cv:ssä, jos kokee että työnantaja ne haluaa tietää ja että niistä on itselle hyötyä. Mutta nyt tää menee Työhaastattaleun olemus -ketjun matskuksi. Ei naurata nyt kyllä yhtään. Jatkot asian tiimoilta siellä.
Joskus olen esittänyt, että passeihin pitäisi merkitä omistajansa uskonto, että ateistit voitaiin päästää aina turvatarkastusjonojen ohi, sillä heillä ei ole syitä mihinkään naurattaviin terroristi-iskuihin. Tämä on ollut kuitenkin osittain huumoria, vaikkakin totta toinen puoli, eli kirkkaasti tämän ketjun asiaa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Hetkinen. Lähdekriittisyys taas huipussaan. Joku täti on halunnut taas hetken julkisuutta.
Tämä on suorastaan noloa Iltalehdeltä ja tiivistää kyllä koko aviisin tason mainiosti. Ihan en videon lähettäneen naisen motiiveista saa kiinni, mutta kaikki keltaista lehdistöä naurettavaksi tekevät tempaukset ovat tervetulleita.

Minä itse kuvasin eilen pohjois-Helsingissä videon jossa karhu rikkoo tielleen osuneen pöydän. Paikalle osunut ohikulkija kommentoi tilannetta uskomattoman rauhallisesti. Saiskohan tästä isoa vinkkipalkkiota?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tämä on suorastaan noloa Iltalehdeltä ja tiivistää kyllä koko aviisin tason mainiosti. Ihan en videon lähettäneen naisen motiiveista saa kiinni, mutta kaikki keltaista lehdistöä naurettavaksi tekevät tempaukset ovat tervetulleita.

Minä itse kuvasin eilen pohjois-Helsingissä videon jossa karhu rikkoo tielleen osuneen pöydän. Paikalle osunut ohikulkija kommentoi tilannetta uskomattoman rauhallisesti. Saiskohan tästä isoa vinkkipalkkiota?

Ottaapa ohikulkija remontoinnin käsittämättömän tyynesti, vieläpä nimeää karhun ihan kuin tuntisi. Tässä on pakko olla jotain jekkua.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä itse kuvasin eilen pohjois-Helsingissä videon jossa karhu rikkoo tielleen osuneen pöydän. Paikalle osunut ohikulkija kommentoi tilannetta uskomattoman rauhallisesti. Saiskohan tästä isoa vinkkipalkkiota?


Eikös tuo ole kaiken lisäksi Timo Jutila?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös