Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 053
  • 50 363

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Klikkasin aiemmin uusin viesti-painiketta ja aloin lukemaan:

Jostain luin että RD olisi tehnyt kovasti naamanvalkaisua ja nykyään on jo muutakin kuin pelkästään maahanmuuttokriittinen puolue. Pitääköhän paikkansa?

Luulin ensin, että puhe on Risto Dufvasta ennen kuin aivot ehtivät rekisteröidä miten teksti jatkuu - ja missä ketjussa ollaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naurattaa sähköfirmojen sinänsä ymmärrettävä into saada meidät asiakkaakseen. Eilen illalla laitettiin muuttoilmoitus Postiin ja tänään on aamusta saakka puhelin soinut, äskeinen soittaja oli viides tai kuuden ihminen tänään joka halusi myydä meille halpaa sähköä. Eniten naurattaa kuitenkin se, että sähkösopimus tehtiin jo pari viikkoa sitten firman X kanssa ja silti saman puljun sähköä myyvä myyjä soitti äsken.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eniten naurattaa kuitenkin se, että sähkösopimus tehtiin jo pari viikkoa sitten firman X kanssa ja silti saman puljun sähköä myyvä myyjä soitti äsken.

Tässä en kyllä näe mitenkään mikä naurattaisi. On vain liian traagista millaista tämä on nykyään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä en kyllä näe mitenkään mikä naurattaisi.

Vitsitkin aina laimenee kun niitä joutuu selittämään, sama tapahtunee tuolle nauruni kohteelle, mutta yritetään:

Minua huvitti se, että firma jonka kanssa tein sähkösopimuksen jo pari viikkoa sitten otti yhteyttä tavoitteenaan solmia kanssani sähkösopimus. Ja tiedän kyllä, että ei se soittaja todennäköisesti siellä sähköyhtiössä ole töissä, vaan luultavasti jossain "myydäänkaikkea"-puhelinmyyntifirmassa. Nauratti silti, että tuollainen kohtalaisen oleellinen tieto ei ole ilmeisesti saavuttanut myyjää parissa viikossa.

Mitä tulee asian traagisuuteen, niin sitähän puhelinmyynti on ainakin oman kokemukseni mukaan ollut aina. Tässä tapauksessa näen kuitenkin vain tragikomiikkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitä tulee asian traagisuuteen, niin sitähän puhelinmyynti on ainakin oman kokemukseni mukaan ollut aina. Tässä tapauksessa näen kuitenkin vain tragikomiikkaa.

Komiikkaahan tässä riittää, mutta välillä huolestuttaa mitä seuraavaksi. Sitä ei edes ole vielä ehkä keksitty mitä viiden vuoden päästä sekoillaan.

Tässä on kuitenkin peruspalveluista kyse.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Sir Markku täytyy myöntää että enpä tajunnut kysyä, olisi ehdottomasti pitänyt tehdä niin. Sähköjä en olisi "toiseen kertaan" uskaltanut vitsilläkään tilata. Kävisi vielä niin, että sähkölaskuja tulisikin kaksi ja sitten pitäisi selvittää asiaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sähköjä en olisi "toiseen kertaan" uskaltanut vitsilläkään tilata. Kävisi vielä niin, että sähkölaskuja tulisikin kaksi ja sitten pitäisi selvittää asiaa.

Olen tehnyt vain puhelinhaastatteluhommia, mutta ainahan siellä vaihtui minkä piikkiin nyt soitellaan. Mitään ei tarvinnut tyrkyttää, vaikka silti asiakkaan mukaan kyseltiin.

Onko se siis niin, että noissa myynthommissa saattaa sama tyyppi soittaa uudelleen, mutta eri firman väreissä. Aamupäivällä sähkisfirma A ja sitten lounaan jälkeen pakotetaan soittamaan sähkisfirma B.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Naurattaa sähköfirmojen sinänsä ymmärrettävä into saada meidät asiakkaakseen. Eilen illalla laitettiin muuttoilmoitus Postiin ja tänään on aamusta saakka puhelin soinut, äskeinen soittaja oli viides tai kuuden ihminen tänään joka halusi myydä meille halpaa sähköä. Eniten naurattaa kuitenkin se, että sähkösopimus tehtiin jo pari viikkoa sitten firman X kanssa ja silti saman puljun sähköä myyvä myyjä soitti äsken.

Ootkohan mun avovaimo, kun kotosalla ollaan naureskeltu samalle asialle? Tosin mä olen ehkä nauranut enemmän, kun mulle ei oo kukaan soittanut, ja kaikki puhelut menneet avovaimolle. Kokkolasta löytyi halvin määräaikainen sähkö, ja nauran myös sille.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Eniten naurattaa kuitenkin se, että sähkösopimus tehtiin jo pari viikkoa sitten firman X kanssa ja silti saman puljun sähköä myyvä myyjä soitti äsken.

Reipas viisi vuotta sitten otin silloisesta työpaikastani loparit. Irtisanomisaikaa oli vielä jäljellä reilu viikko kun sain sähköpostia siltä työnvälitysfirmalta, joka oli minut ko. hommaan palkannut. He tarjosivat loistavaa ja haasteellista työtä hyvällä palkalla. Kyseessä oli se sama duuni, josta olin juuri irtisanoutunut. En hakenut ko. paikkaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ville "valtiomies" Niinistö antaa Touko Aallolle neuvoja. Siinä räksyttäjä ohjeistaa hölmöä. Niinistö itse valikoi faktansa, rakentaa olki--ukkoja joita vastaan terhakkaasti taistelee. Ihan väärä jätkä neuvomaan ketään.
 

Tuamas

Jäsen
Ville "valtiomies" Niinistö antaa Touko Aallolle neuvoja. Siinä räksyttäjä ohjeistaa hölmöä. Niinistö itse valikoi faktansa, rakentaa olki--ukkoja joita vastaan terhakkaasti taistelee. Ihan väärä jätkä neuvomaan ketään.

Niinistö on Suomen taitavimpia populisteja sekä suurimpia syitä sille miksi Vihreät oli nousemassa suurten puolueiden joukkoon.

Aalto on ollut ihan seinäruusu Niinistöön verrattuna, vaikka onkin ollut kaikenlaista päälleliimattua piiskausta ja muuta laskelmoitua julkisuustemppua ilmeisesti avovaimon ideoimana.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Reipas viisi vuotta sitten otin silloisesta työpaikastani loparit. Irtisanomisaikaa oli vielä jäljellä reilu viikko kun sain sähköpostia siltä työnvälitysfirmalta, joka oli minut ko. hommaan palkannut. He tarjosivat loistavaa ja haasteellista työtä hyvällä palkalla. Kyseessä oli se sama duuni, josta olin juuri irtisanoutunut. En hakenut ko. paikkaa.

Täysin väärä asenne. Ei sinua kotoa kukaan tule töihin hakemaan ja sitten valitetaan kuinka ei töitä löydy.
Näin on. Mieluiten vielä vähintään noin puolen vuoden palkattomalla harjoittelulla. Ei täällä voi/saa olla miten haluaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin on. Mieluiten vielä vähintään noin puolen vuoden palkattomalla harjoittelulla. Ei täällä voi/saa olla miten haluaa.

Olin 8kk palkattomassa harjoittelussa. Se onnistui ja siitä lähti hommat käyntiin. Vaan sitä ei kukaan pysty perustella kunnolla miksi piti ensin tehdä palkatta. Kandin paperit taskussa ja palkatta vaaditaan tekemään.

Tuo on niin kiero kusetus, että ei naurata. Vaikka aivan kaikkea ei heti osannutkaan, niin ihan samoja tehtäviä tehtiin kuin palkollisetkin. Sitten pitkin hampain tarjottiin työsopimusta.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@Tuomas Mä itse asiassa pidän Aaltoa huomattavasti vähemmän ärsyttävänä kuin Ville Niinistöä .Lähinnä jälkimmäisen jatkuva olkiukkoilu ja niille räyhääminen vei minusta poliittista keskustelua rutkasti alemmalle tasolle.
Mitkään klubeilla käymiset ei saisi vaikuttaa asioihin, mutta vaikuttaahan ne
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maajussille morsian ohjelmaan on lähdetty hyvillä meriiteillä. Entisen miesystävän puukotusta ja pahoinpitelyä. Varmaan ihan haluttua tavaraa tommonen nainen.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Maajussille morsian ohjelmaan on lähdetty hyvillä meriiteillä. Entisen miesystävän puukotusta ja pahoinpitelyä. Varmaan ihan haluttua tavaraa tommonen nainen.
Jospa sillä kepuloisella on teurastamo niin voi laittaa muijan erityisosaamisen hyötykäyttöön.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Maajussille morsian ohjelmaan on lähdetty hyvillä meriiteillä. Entisen miesystävän puukotusta ja pahoinpitelyä. Varmaan ihan haluttua tavaraa tommonen nainen.
Tää Maunohan meni sanomaan esittelyjaksossa että etsii normaalipainoista naista. Kirjeitä tuli sitten jotain kolme ja kylpyläviikonloppuun kuitenkin ilmestyi kuusi naista, joukossa puukottaja. Hyvä meininki.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vihreiden Touko-Pouko-piilomainonnalle Ylen iltauutisissa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vihreiden Touko-Pouko-piilomainonnalle Ylen iltauutisissa.
Olisiko ohjaamossa käyty ankara taistelu napista joka ponnauttaa Touko-Poukon pärstän ruutuun. Toiset yrittänyt estää mutta väkevämpi voitti, "Touko-Pouko akbar!" ja nappi pohjaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös