Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 078
  • 50 363

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omia ei jätetä. Puolet on tässäkin asiassa valittu ja näillä mennään. Olisi hienoa tietää se jo poistettu tuplanicki, niin voisi päästä nauramaan nimimerkkien keskinäiselle keskustelulle.

Oikeastihan täällä ei ole kuin kaksi kirjoittajaa. Minä ja te kaikki muut.

Miten niin olen vainoharhainen?
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran @hammer lynx in termille taikaseinäläiset. Ehkä olen viettänyt liikaa aikaa patterin takana, mutta toi oli mulle uusi ja riemastuttava määritelmä kaikkienhalaajille.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR

Oikeastaan nyt ei enää omat kännisekoilut ahdista yhtään, kun miettii tuota kaveria ja sen morkkista. Tuon episodin jälkeen, tuskin enää koskaan naamaani näyttäisin missään. Ensiksi annat karjulle persettä ja sitten vielä ajat kännissä autolla ojaan. Kaverin ryyppyilta oli täydellinen. Noh, mitäs pienistä, sattuuhan noita kaikille :D.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tuossa tapauksessa on äärimmäisen nolouden ja lähipubin sankaruuden ero ollut pieni. Jos kaveri olisi itse pannut 250-kiloista karjua ja päässyt poliiseja karkuun, niin olisi ollut sankarin viittaa tarjolla.
Nyt otti itse kakkoseen ja jäi vielä kiinni, niin luulisi nolottavan.
Joissain piireissä sian paneminen on sankariteko, itse en olisi ensimmäisten joukossa kätellen onnittelemassa urotyöstä. Kunnioittava välimatka mestarismieheen olisi mieluisampi ratkaisu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Facessa pyörii kuva missä perhe on kokoontunut pienen lapsen hautajaisiin ja kuvaan on lisätty teksti, "kaikkia lapsia ei tarvitse rokottaa, ainoastaan ne jotka aikoo pitää". No nyt on tästä pahoitettu mieltä, koska arviolta 100 vuotta vanhan kuvan mallien sukulaisia on edelleen rivissä. Parasta tietenkin se, että "Kuopion kulttuurihistoriallinen museo on ottanut yhteyttä Facebookin ylläpitäjiin, jotta meemi saataisiin poistettua sosiaalisesta mediasta"

Onnea matkaan.
Ylen juttu: Perheen hautajaiskuva leviää somessa synkkänä rokotemeeminä – sukulaiset pahoittivat mielensä | Yle Uutiset | yle.fi
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo mä oon jo pitkään ihmetellyt tota kun nykyään niin moni pahoittaa jostain mielensä. Miksi ihmeessä? Oliko ennen niin? Johtuuko se tästä ihmisten ja yhteiskunnan nörttiytymisestä vai mistä. Tuskin sentään siitä Mielensäpahoittaja-kirjasta tai leffasta. Nettiajan ilmiö kuitenkin tai no ehkä tota oli ennenkin, mutta livenä sitä ei niin helposti huomaa kun ne sellaiset tyypit ei aina uskalla sanoa mitään. Alahuuli vaan väpättää kun naama mutrulla kävelevät muualle murjottamaan ja tiuskimaan.

Esimerkiksi jotain suvun hautajaiskuvia oon joskus näyttänyt ja jotkut on ollut ihan ihmeissään ettei hautajaisissa muka saisi vitsailla. Ööö eiks just siinä suht ankeassa tunnelmassa kaipaakin vähän piristystä. Ja jotkut täälläkin kirjoitti että koko päivä tai lähestulkoon elämä on pilalla kun siitä yhdestä tuli Jenkkien pressa. Ööö miksi ei vaan päättäisi ettei sekuntiakaan mieti koko turhanpäiväistä asiaa. Vai onko ihmisellä jotain ongelmia ylitunteilun ja kiukunhallinnan kanssa? Joku häiriöhän toi kuitenkin on korvien välissä. Vai onko murrosikä vielä kesken.

Ja jotkuthan jopa nettikirjoittelusta pahoittaa mielensä, siis siitä vaan että joku on jostain asiasta eri mieltä. Ignoreen pistäminenkin on yleensä häviäjän merkki kun ei kait täällä nyt kukaan mitään törkeyksiä ole huudellut tai muutakaan sellaista.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Esimerkiksi jotain suvun hautajaiskuvia oon joskus näyttänyt ja jotkut on ollut ihan ihmeissään ettei hautajaisissa muka saisi vitsailla. Ööö eiks just siinä suht ankeassa tunnelmassa kaipaakin vähän piristystä. Ja jotkut täälläkin kirjoitti että koko päivä tai lähestulkoon elämä on pilalla kun siitä yhdestä tuli Jenkkien pressa. Ööö miksi ei vaan päättäisi ettei sekuntiakaan mieti koko turhanpäiväistä asiaa. Vai onko ihmisellä jotain ongelmia ylitunteilun ja kiukunhallinnan kanssa? Joku häiriöhän toi kuitenkin on korvien välissä. Vai onko murrosikä vielä kesken.


Hautajaiset on onnistuneet silloin, kun sieltä lähdetään hymyhuulin. Hyvän ystäväni isä kuoli parikymmentä vuotta sitten autokolarissa ja jätti jälkeensä melkoiset velat, joten tilanne oli kaikin puolin yllättävä ja karmea. Kirkonmenot olivat tutun itkuiset, mutta peijaisissa saatiin kavereiden kanssa käännettyä ystäväni ja tuore leskirouvakin nauruvaihteelle, ja nämä kehuivat vielä jälkeenkin päin, että olipas hyvät hautajaiset.

Trump-hysteria taas on oikeasti rasittavaa. Kaikki meni taikaiskusta päivässä päin persettä joka puolella maailmaa. USA:n presidentti ei vaikuta kenenkään suomalaisen elämään oikeasti juuri mitenkään, eikä kukaan suomalainen voi vaikuttaa hänen toimintaansa, joten ihan turhaa itsensä ja toisten kiusaamista tuollainen vikinä. Tekisivät itse omasta elämästään parempaa. Make yourself great again.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars

Hautajaiset on onnistuneet silloin, kun sieltä lähdetään hymyhuulin. Hyvän ystäväni isä kuoli parikymmentä vuotta sitten autokolarissa ja jätti jälkeensä melkoiset velat, joten tilanne oli kaikin puolin yllättävä ja karmea. Kirkonmenot olivat tutun itkuiset, mutta peijaisissa saatiin kavereiden kanssa käännettyä ystäväni ja tuore leskirouvakin nauruvaihteelle, ja nämä kehuivat vielä jälkeenkin päin, että olipas hyvät hautajaiset.

Näinhän sen pitäisi mennä, että kirkossa/kappelissa/vainajan laskussa on ne surut ja muistotilaisuudessa muistellaan. Nimenomaan hyvällä ja noissahan tunnelma voi olla hilpeä. Yksi hyvä kaveri tappoi itsensä vuosia sitten hyvinkin nuorena, mikä tuli yllätyksenä oikeastaan kaikille. Menestyvä sälli, yliopistossa, reissasi, ollut rauhanturvaajana jne. teki vaan itselleen jonkun kuplan päähänsä. Kuitenkin muistotilaisuus oli hyvinkin kepeä tunnelmaltaan ja muisteltiin ilolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös