Mille naurat juuri nyt?

  • 13 237 440
  • 50 414

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minä tunnen oululaisia, jotka kannattavat ainakin Jokereita, Tepsiä ja Ilvestä. Siis sellaiset ihmiset, jotka ovat Oulussa syntyneet tai suurimman osan elämästään Oulussa asuneet. Ei noita kyllä ainakaan gloryhunttaamisesta tänä päivänä syyttää voi.

Nauran vähän ihmisille, joiden mielestä kannattamaansa joukkuetta ei voi valita, vaan se periytyy automaattisesti esimerkiksi synnyinpaikkakunnan tai tähtien asennon perusteella.

Pitäisiköhän ihmisen, joka on syntynyt puolimatkassa Porin ja Rauman väliä, kannattaa kaiken varalta molempaa joukkuetta?
Joo minulla onkin mielenkiintoinen historia tämän asumisen ja siitä syntyvän kannatuksen kohdalla. Synnyin Helsingissä (eli luonnollinen vaihtoehto olisi HIFK tai Jokerit), perheeni muutti kuitenkin Parkanoon kun olin 3-vuotias ja minä menin mukana. Parkanosta on sekä Tampereelle että Poriin yhtä pitkä matka. Eli tässä kohtaa valinta olisi muuttunut Ässät, Tappara vai Ilves dilemmaksi. Että mitä sitä kannattaisi tämän perusteella? Vanhemmilla ei ollut suosikkijoukkueita eivätkä edes seuranneet kiekkoa juurikaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joo minulla onkin mielenkiintoinen historia tämän asumisen ja siitä syntyvän kannatuksen kohdalla. Synnyin Helsingissä (eli luonnollinen vaihtoehto olisi HIFK tai Jokerit), perheeni muutti kuitenkin Parkanoon kun olin 3-vuotias ja minä menin mukana. Parkanosta on sekä Tampereelle että Poriin yhtä pitkä matka. Eli tässä kohtaa valinta olisi muuttunut Ässät, Tappara vai Ilves dilemmaksi. Että mitä sitä kannattaisi tämän perusteella? Vanhemmilla ei ollut suosikkijoukkueita eivätkä edes seuranneet kiekkoa juurikaan.
Ratkaisu: Fanitat seuraa jossa pelaa sillä hetkellä Parkanolainen pelaaja?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Joo minulla onkin mielenkiintoinen historia tämän asumisen ja siitä syntyvän kannatuksen kohdalla. Synnyin Helsingissä (eli luonnollinen vaihtoehto olisi HIFK tai Jokerit), perheeni muutti kuitenkin Parkanoon kun olin 3-vuotias ja minä menin mukana. Parkanosta on sekä Tampereelle että Poriin yhtä pitkä matka. Eli tässä kohtaa valinta olisi muuttunut Ässät, Tappara vai Ilves dilemmaksi. Että mitä sitä kannattaisi tämän perusteella? Vanhemmilla ei ollut suosikkijoukkueita eivätkä edes seuranneet kiekkoa juurikaan.

Parkano taitaa olla vielä Tapparan ja Ilveksen "aluetta" mutta Kankaanpää jo vahvasti Ässien reviiriä. Meillä on muuten mökki Parkanossa.

ps. Kai Suikkanen on syntynyt Parkanossa.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Jatkoajan kirjoittajille, joiden englannin kielen taidot on vähän niin ja näin. On Galgaryä ja Graigiä samassa lausessa ja "late boomeria". Mahtavaa suomi-kuraa.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatkoajan kirjoittajille, joiden englannin kielen taidot on vähän niin ja näin. On Galgaryä ja Graigiä samassa lausessa ja "late boomeria". Mahtavaa suomi-kuraa.

Käys ylienglanti naureskelemassa sitten tasapuolisuuden vuoksi myös hfboards-sivustolla, jossa amerikkalaisten kyky kirjoittaa omaa äidinkieltään on hyvinkin vaihteleva. Eli hahhah, on nekin onneksi perseestä.
 
Pakko nauraa osuvalle ajoitukselle tämän poliisioperaation ja uusimman Arman pohjantähden alla -jakson suhteen. Moottoripyöräharrastajien noloilta jutuilta lähtee taas vähän mattoa alta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
IL-otsikolle "Kissaa ruokkimaan lähtenyt 60-vuotias pariskunta ollut vajaa kaksi viikkoa kateissa Siikajoella"
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kaiken maailman entiset opiskelukaverit ja muut kumminkaimat lähettelevät viestiä Facessa ja kyselee kuulumisia jne. Selviäähän se pihvi sieltä, HOK-Elannon vaalit.

Yksi daami kehtasi vielä kysellä tänään (eilen otti yhteyttä jonkin keppihevosen avulla), että onko saanut jo ääneni. Et ole, etkä saa!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jokeri-osion sisällissodalle. Varsinkin C.Orrin tavalle kolata haukka jäähän joka kerta. On siinä linnulla vaikeaa.
Kun näin ne @C.Orr in viestit, teki melkein mieli muuttaa asetuksia, jotta olisin nähnyt mitä se tipu on käynyt taas aukomassa, mutta päätin ettei sittenkään kiinnosta. Se jaksoi naurattaa aikansa mutta sitten siitä tuli vain surullista.

Se on kuitenkin sanottava, että jo (ainakin) Tube82:n ajoista saakka C.Orr on kyllä jaellut todella hienoja palstapommeja, kuten esikuvansa jäällä...
 

Ralph

Jäsen
Vaasassa lähtee taas uuden kauden joukkueen rakennus laukalle pahemman kerran. Kuulemma odotettavissa on, että neljä Sportin hyökkääjää rikkoo ensi kaudella 40 pisteen rajan. Tällä kaudella koko Liigassa siihen pystyi 13, mutta ensi kaudella yksinään Sportista neljä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kuulemma odotettavissa on, että neljä Sportin hyökkääjää rikkoo ensi kaudella 40 pisteen rajan.

Hyvin mahdollista.

Ari Gröndahl = 10+10 = 20. Ei mahdoton homma, 7 pisteen parannus tälle kaudelle vaadittaisiin.
Tomi Körkkö = 12+11 = 23. Piste-ennätys huutaa, mutta saavutettavissa.
Jake Newton = 9+15 = 24. Viime kaudesta voi hidastaa ja 40 menee rikki.
Mika Järvinen = 1+? = ?. Pitkästä urasta huolimatta vain yksi maali. Josko YV.llä kakkossyöttöjä saisi?

Tuossa on heti kolme jätkää, jotka saattavat tehdä liigauransa 40. pisteen ensi kaudella. Järvisen kohdalla paljon riippuu roolituksesta, Valtonen on melko absoluuttinen pelaajien pelipaikan suhteen ja Järvinen on toistaiseksi kunnostautunut vakaana oman kenttäpäädyn pelaajana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös