Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 761
  • 50 365

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Etin koneelta yhtä kuvaa, mutta törmäsinkin tähän:
Jääkiekkoaiheinen kuva.
Osaattekos lapset kertoa, ketkä kuvassa ovat? Nimim @-OO- ei saa kertoa (ja kreditit hänelle.)
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En kyllä enää muista itsekään ihan varmaksi mutta sanoisin että viisi henkilöä siinä on + sitten bonarina takana väijyvä psyko-Lätti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lehkonen ja Rautakorpi juu, ja Lätti tietysti. Tuota etualan henkilöoliota yhdistää eräs asia. Kolme nimeä uupuu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä tapauksessa arvaukseni kääntyy Vasili Tihonovin puoleen.
Juu. Paljastettakoon nyt oikea vastaus, joka palstalla siis löytyy, aika tarkkaan viiden vuoden takaa. Silmälasinimimerkiltä mahtava tilaustyö tunnin toimitusajalla:
Avvautui Konsta Kepulin linkittämän Hesarin uutisen nähtyäni, että Vasili Tihonov on nykyään Raimo Summasen kakkosvalkku. Ja uudet lasitkin sillä näköjään on. Joku voisikin vääntää retrospektiivin Lukon 2000 luvun alun päävalmentajista, eli yhdistää Tihonovin lasit, Rautakorven kampauksen, Toivolan hampaat, Lehkosen naaman ja Tolvasen selitykset. Lätti toki taustalle tuijottamaan.
Tässä nyt tällainen pikaisesti kyhätty: Valmentaja-hybridi
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Pisti vähän hihityttämään Facebookissa Liigan sivuilla päivityksessä ollut kommentti (päivitys spoilerissa).
Lauantain Ässät–HPK-ottelusta Jake Hansenin sopimaton käytös tuomaristoa kohtaan (5+20 PRK) on asetettu kurinpitokäsittelyyn.

Kurinpitopäätös julkaistaan myöhemmin osoitteessa Etusivu | Liiga

Joku kommentoi tähän: "Minä olen Sampo Liusjärvi ja toimin Liigan kurinpito-sirkuksen tirehtöörinä. Määrään Ässien Jake Hansenin elinkautiseen vankeusrangaistukseen murhan yrityksestä. Pääkohdat aiheesta: Jari Suorsa ei seuraa peliä, Jake Hansen seuraa peliä, Jari Suorsaa silmin nähden ottaa päähän kyseinen osuma, Hansenilla ei vielä merkittävää kurinpito taustaa mutta nyt on... Sarkastiset hitaat aplodit olette kyllä ansainneet."

Pienellä viilauksella ihan autenttista settiä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Wolves

Jäsen
Sokea kanakin löytää joskus jyvän, Valavuori on tviitissään täysin oikeassa.

Aleksikaan ei tainut ymmärtää tekstiä. Tekstissä puhuttiin, kuinka jääkiekkojoukkue on ollut "hunningolla" (2 miljoonan tappiot kahdessa vuodessa), mutta konsernista ei puhuttu mitään.

Hieman sensaatiohakuista tekstiä myönnettäköön, mutta on aika sinisilmäistä lukea tuota YLE:n artikkelia kuin piru raamattua.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aleksikaan ei tainut ymmärtää tekstiä. Tekstissä puhuttiin, kuinka jääkiekkojoukkue on ollut "hunningolla" (2 miljoonan tappiot kahdessa vuodessa), mutta konsernista ei puhuttu mitään.

Hieman sensaatiohakuista tekstiä myönnettäköön, mutta on aika sinisilmäistä lukea tuota YLE:n artikkelia kuin piru raamattua.

Uutisointi on heikkoa, mutta siinä Valavuori on oikeassa, että Lukon tueksi perustettu RTK-palvelu on ollut edityksellisen ajattelun tuotos ja homma toimii. Aina täytyy muistaa, että jääkiekko omistaa RTK-palvelun, eikä päinvastoin.
 

Wolves

Jäsen
Uutisointi on heikkoa, mutta siinä Valavuori on oikeassa, että Lukon tueksi perustettu RTK-palvelu on ollut edityksellisen ajattelun tuotos ja homma toimii. Aina täytyy muistaa, että jääkiekko omistaa RTK-palvelun, eikä päinvastoin.

Kyllä. Innovatiivinen ratkaisu se on pakko myöntää.

Ja konsernilla tarkoitin tuota Jääkiekkoilun tuki ry:tä, joka omistaa koko roskan RTK-palveluineen päivineen.
 

Tuamas

Jäsen
Aleksikaan ei tainut ymmärtää tekstiä. Tekstissä puhuttiin, kuinka jääkiekkojoukkue on ollut "hunningolla" (2 miljoonan tappiot kahdessa vuodessa), mutta konsernista ei puhuttu mitään.

Tuota kutsutaan älylliseksi epärehellisyydeksi, varsinkin tuossa jutussa jossa edes rautalangasta toimittaja ei suostunut ymmärtämään Lukon konsernin historiaa, toimintamallia ja tarkoitusta.

Konsernirakenne on tässä tapauksessa elimellinen osa jääkiekkoliiketoimintaa, perustettu ainoastaan jääkiekon tukemiseksi sekä "tappiot" ovat käytännössä etukäteen budjetoidun mukaisia.

Toki vielä enemmän metsään mentiin Tapparan osalta, kun konsernituottojen eliminoinnin kautta putosi pois fanituotemyynnin tuotto.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olen huono ihminen, mutta nauran kun ryssäraha Jokerit läks kesälomille.

(Anteeksi vain Aimo, mutta se on nykyään vain kaukainen muisto siitä mitä se oli)
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mää en jaksa nauraa Jokereiden putoamiselle vaikka kuinka organisaatio ja sen edustajat aiheuttaisivat kuvotusta. Nautin omieni menestyksestä ja hyvistä suorituksista. En jaksa ilahtua toisten epäonnesta / menestymättömyydestä. Säälittää ihmiset, jotka kuvittelevat oman mitättömyytensä nousevan jonkun ulkopuolisen tahon epäonnella. Tai vastaavasti ne, jotka kokevat saavuttaneensa jotain henkilökohtaisesti, kun kannattamansa joukkue menestyy.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Anteeksi vain Aimo, mutta se on nykyään vain kaukainen muisto siitä mitä se oli
Jos Aimo olisi elossa, se olisi jo kuollut vitutukseen ton venäläistouhun kanssa. Samalla siinä raivokohtauksessa olisi mennyt mittaamaton määrä erilaisia obstaakkeleita lunastukseen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos Aimo olisi elossa, se olisi jo kuollut vitutukseen ton venäläistouhun kanssa. Samalla siinä raivokohtauksessa olisi mennyt mittaamaton määrä erilaisia obstaakkeleita lunastukseen.
Näin minäkin luulen, en toki voi tietää.

Ja mitä tulee @polvipetteri niin oletko oikeassa ketjussa? En minä ainakaan pelaajille naura, enkä valmennukselle, ne on töissä tuolla. Mutta kyllä minä jaksan ja mielestäni myös saan nauttia siitä, kuinka Venäläiset tekee taas miljoonien tappiot tästä kaudesta ja touhusta mikä on myyty vähän toisella tavalla niille, jotka tuonne rahaa haluaa kantaa. En minä toivo kenellekkään yksilölle huonoa onnea (mitä se edes on), tai muutenkaan harmia. Mutta kyllä minä nautin kun Putlerin kätyrien touhut kusasee kintuille, saati Hjalliksen kintuille. Minulla ei ole mitään edes Töölön Vesaa tai Jokereita vastaan, vain sitä vastaan miksi Hjallis ja nyt nämä Putlerin kätyrit sen muuttivat.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jerelle:

"Tässä mun duunissa pitää miettiä myös ensi kauden askeleita. Voi hyvin olla, että palaan takaisin Suomeen ja silloin suuntana on TPS tai Jukurit. Luit oikein. Mun rakas kasvattajaseura HIFK sanoi ei ensi kaudesta. Ihan mielenkiintoista. Vuonna 2010 HIFK ilmoitti mulle, että kaikki vanhat hommat on vielä liian lähellä ja siksi mun paluu Nordikselle ei käy. Silloin menin Bluesiin ja se olikin kaikin puolin hieno kausi. Vuonna 2013 mut olis otetttu takaisin parin Minskin kauden jälkeen, mutta valitsin kuitenkin Jokerit. Tänä keväänä kävi selväksi, että en pääse lopettamaan uraani sinne mistä kaikki alkoi. Olis ollut hienoa."



No, älkää nyt olko liian tiukkoja. "Ei ikinä Nordikselle" on vähän turhan jyrkästi sanottu. Jerelle aukeaa ovet siinä kuin muillekin, kunhan kulkee Ticketsmastersin kautta. Paikankin saa itse valita.

**reps**

Ihan tarpeeksi herra on siellä aition puolella istunutkin vuosien varrella. Ei tainnu olla edes Lippupalvelun tai Ticksun kautta liput.

Target, olet kyllä oikeassa, kyllä sydän saa olla kenen puolella tahansa ja yksilö kenen tahansa katsomossa istua. Mutta J. Ruudun ja J. Karalahden tapauksissa on vähän siinä ja siinä, onko uskottavuus kunnossa...maybe?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös