Mille naurat juuri nyt?

  • 13 226 057
  • 50 386

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja kun se leviää ketjusta toiseen tehokkaammin kuin ebola. Samalla myös Liigan, KHL:n, NHL:n, DEL:n, etc. "pelin ulkopuoliset asiat" tulevat käsitellyiksi.

Tai ei tässä oikeastaan enää naurata, mutta vitutuksen arvoisia ne tiltut eivät ole.

Näin. Minua ainakin lähinnä vituttaa, että missään osiossa ei pysty KHL-asioita puhumaan kiihkottomasti ja asiallisesti. Tuo molemminpuoleinen provoaminen on aivan uskomattoman perseestä. Jos minä saisin päättää kiellättäisiin KHL-osiossa täysin kaikki politiikan mukaan sotkeminen ja pidettäisiin ne keskustelut täällä avoimen puolella. Olisi mukavaa, jos edes yhdessä paikassa voitaisiin puhua vain jääkiekosta ilman näitä turhia häriötekijöitä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
Kyseinen sana juontaa juurensa kokeilunhaluiseen nuoreen Wiljamiin,
...
ainoat sanat mitä hän sai suustaan olivat: "Hyi vittu mikä jyty!"

Tämä urbaani legenda ei kuitenkaan kerro mitten yö näiden kahden välillä tämän selkkauksen jälkeen jatkui.

Ei kai tuommoisen jälkeen jatku mitenkään, mammalle näytetään ovea ja kysytään että "kannattaisko lähteä kun vaattees on jo rappukäytävässä?".

(Isot pojat on kertonu, käyttäneet vissii salanimeä urbaanilegendan levitykseen kun en kyllä uskalla tunnustaa tuollaista hurjuutta sentään käyneen.)
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Krista Siegfrids ja lastenohjelma

Repesin äsken totaalisesti kun näin Krista Siegfridsin riettaan käsimerkin kaiketi lapsille suunnatun Voice Kids televisio-ohjelman mainoksessa :-)
 

Liitteet

  • voicekids.jpg
    voicekids.jpg
    91,6 KB · kertaa luettu: 1 592

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Joku brittiläinen muija lähetti viestiä kuinka hän haluaisi vaihdella rahoja kanssani, siis kaikkien ihmisten joukosta minut valittiin.

Laitoin jo 200 puntaa menemään sinne suuntaan, kun niin mukavasti pyysi, sanoi kyllä maksavansa vielä takaisinkin. Nyt eletään hienoja aikoja.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Joku brittiläinen muija lähetti viestiä kuinka hän haluaisi vaihdella rahoja kanssani, siis kaikkien ihmisten joukosta minut valittiin.

Laitoin jo 200 puntaa menemään sinne suuntaan, kun niin mukavasti pyysi, sanoi kyllä maksavansa vielä takaisinkin. Nyt eletään hienoja aikoja.
Tuo oli kyllä typerästi tehty. Todennäköisesti saat ehkä vain puolet takaisin. Mutta voihan tässä toki olla rehellisestäkin lainanhakijasta kyse. Kohtelias kirjoitustyyli on ainakin lupaava merkki.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Joku brittiläinen muija lähetti viestiä kuinka hän haluaisi vaihdella rahoja kanssani, siis kaikkien ihmisten joukosta minut valittiin.

Laitoin jo 200 puntaa menemään sinne suuntaan, kun niin mukavasti pyysi, sanoi kyllä maksavansa vielä takaisinkin. Nyt eletään hienoja aikoja.

Kannattaa olla tarkkana valuuttakurssien kanssa, huonolla säkällä kurssien muutoksiin voi hävitä isokin siivu rahoista.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kannattaa olla tarkkana valuuttakurssien kanssa, huonolla säkällä kurssien muutoksiin voi hävitä isokin siivu rahoista.

Noissa jutuissa saattaa myös tulla yllättäviä tilinhoitomaksuja yms kustannuksia (nimim. kokemusta on). Hitto kun sais nyt nigerialaisprinssi Jusuf äkkiä lahjottua pankkivirkailijat, kun ois tulossa aika messevät hillot meikäläiselle timanttikaivoksen myynnistä ^_^
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Noissa jutuissa saattaa myös tulla yllättäviä tilinhoitomaksuja yms kustannuksia (nimim. kokemusta on). Hitto kun sais nyt nigerialaisprinssi Jusuf äkkiä lahjottua pankkivirkailijat, kun ois tulossa aika messevät hillot meikäläiselle timanttikaivoksen myynnistä ^_^

Itse olen ollut niin onnellisessa asemassa, että minulle on tarjottu rahaa Etelä-Afrikasta, Sierra Leonesta ja eräs everstikin tarjosi muutamaa miljoonaa, erinäisistä palveluista. Ei ole ollut vielä niin pikkurahan puute, että olisin näitä miljoonia haalinut, joskus olen kyllä näille kohteliaasti vastaillut.
Ehkä vielä joku päivä intoudun, tuskin siinä mitään vaikeuksia tulee.

Melkein jo unohdin, että kapteeni Chris Richards oli kiinnostunut ostamaan autoni aikoinaan. Kauppoja ei kuitenkaan Chrishin kanssa tehty, 95vm Stratuksella oli varmaan jotain kulttimainetta, kun kiinnostusta oli heti ulkomailta asti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Itse olen ollut niin onnellisessa asemassa, että minulle on tarjottu rahaa Etelä-Afrikasta, Sierra Leonesta ja eräs everstikin tarjosi muutamaa miljoonaa, erinäisistä palveluista.
...
Jusuf kertoi minulle meilissä, ettei Sierra Leoneen ainakaan kannata lähettää rahaa, sieltä kuulemma lähetellään jotain rahahuijauskirjeitä :O Rehti mies ja pelasti minut huijaukselta.
...
Melkein jo unohdin, että kapteeni Chris Richards oli kiinnostunut ostamaan autoni aikoinaan. Kauppoja ei kuitenkaan Chrishin kanssa tehty, 95vm Stratuksella oli varmaan jotain kulttimainetta, kun kiinnostusta oli heti ulkomailta asti.
Minun -97 Punto olisi kelvannut kanssa aikoinaan ulkomaille saakka, mutta ikävä kyllä ehdin kauppaamaan käteisellä tuttavalleni ennen kuin kerettiin potentiaaliostajan kanssa varainsiirtomaksuista sopimaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minultakin on kuollut koko joukko ennestään tuntemattomia ja melkoisen varakkaista sukulaisia kaukomailla. Suunnilleen sellaista sakkia kuin James Kääpiö, late Franklin W. Kääpiö, Jesus Maria Kääpiö ja Mrs. Fiona Kääpiö ovat menneet manan majoille vailla perillisiä, ja miljoonia tai peräti miljardeja dollareita pankkitilillään. Pannahinen. Kaikeksi onneksi taitavat pesänhoitajat ovat vaivojaan säästelemättä onnistuneet löytämään Pisin Kääpiö 186cm:n kaukaisesta Finlandiasta, ja kappas vaan, siinähän se oikea perijä olla möllöttää. Hyvin on kaikesta päätellen onni potkinut sukulaisia maailmalla.

Eikä ole ikinä tarvinnut kuin maksaa muutama satku tai tonni järjestelypalkkioita, niin miljoonaperinnöt ovat sujahtaneet tilille. Nyt on rahaa niin ettei mahdu mihinkään. Jouduin hankkimaan yhdessä vaiheessa isomman näytön tietokoneelle, kun pankin tiliotteen saldo ei, saatana soikoon, mahtunut enää ruudulle pitkin eikä poikin. Ossuus-pankista soitettiin ja kerrottiin, että joutuvat rakentamaan minun takiani vallan uuden rahasäiliön, kun eivät mahdu numerotkaan enää mihinkään vanhoille servereille.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Iltalehden viikon luetuimmalle otsikolle.

"Miksi vaimoni käy Kuuban lomilla yksin?"

Voi hyvät hyssykät. Pun todellakin intended.
 

olleby

Jäsen
Suomen Koripallomaajoukkueen kannattajayhdistyksen pj. Risto Virtaselle. Hän nostatti pienoisen paskamyrskyn IL:n uutisessa kommentillaan koripallofanien varakkuudesta verrattuna lätkä- ja futisfaneihin ja sitten vielä syyttämällä toimittajaa vääristelystä.

Kuva uutisesta


Risto Virtanen @risto_virtanen 9 min
@DaniSaarinen @mikkobre Moikka! Edelleen sanon vain sen et kannattaa tutustua minuun paremmin kui lehden artikkeliin! #saatotuudenesiin!!!!

Risto Virtanen @risto_virtanen 7 min
@petrimp @nikoeerikainen Ei ole MINUN mielipide! Paljon muuta mukana! #lehdistä #medianvoima#pieni IHMINEN

Risto Virtanen @risto_virtanen 5 min
@mikkobre @Lutuuritehdas Olen ITSE ollut mukana toiminnassanne! Olen jatkossakin!! #fanikuluuri #elämys #urheilu!! Alkää uskoko mediaa!!

Risto Virtanen @risto_virtanen 2 min
@LKetooja Toivottavasti et MINUN takia! #Hienot FANIT yli rajojen! Kannattaa tutustua minuun paremmun,jotta tulee TOTUUS esiin!

Risto Virtanen @risto_virtanen 1 min
@TeroITT Toivottavasti! Pitää ottaa huomioon median voima! Nimimerkillä 40v sitä vastaan taistellut! Tutustu minuun! Pyydän!!!!

Risto Virtanen @risto_virtanen 3 s
@DaniSaarinen @mikkobre Median voima! Tutustukaa minuun, niin tiedätte mielipiteeni!! Media vääristää!!!

"Sasha Huttunen @kuplassasha

Täällä pyydettiin tarkentamaan korismaajoukkueen faniyhdistyksen pj:n kommenttia, joten tässä tulee sanasta sanaan kysymys ja vastaus:

Kysymys: Mihin Susijengin kasvava fani-ilmiö ja se, että peräti 8 000 suomalaista lähtee MM-kisoihin, perustuu?

Vastaus: Se perustuu ensinnäkin siihen, että suomalaiset koripallofanit ovat paremmin tienaavia ihmisiä kuin vaikkapa jalkapallofanit tai nakkikioskeja potkivat jääkiekkofanit. On taloudellisesti mahdollista lähteä reissuun.
"
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Jatkoajassa saa näköjään väännön aikaiseksi mistä tahansa aiheesta. Onko tietokonepelaaminen tai shakki urheilua, ja jos on, kumpi on enemmän urheilua ja missä menee urheilun raja? Tästä saa hyvin laajennettua keskustelua siihen, onko autolla ajaminen tai golfin pelaaminen urheilua? Mikä on kilpaurheilua, mikä on tavallista urheliua ja mikä on normaalia liikkumista.

Ei siinä mitään, ihan hauskoja ja piristäviä nämä tällaiset keskustelut ovat.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jatkoajassa saa näköjään väännön aikaiseksi mistä tahansa aiheesta. Onko tietokonepelaaminen tai shakki urheilua, ja jos on, kumpi on enemmän urheilua ja missä menee urheilun raja? Tästä saa hyvin laajennettua keskustelua siihen, onko autolla ajaminen tai golfin pelaaminen urheilua? Mikä on kilpaurheilua, mikä on tavallista urheliua ja mikä on normaalia liikkumista.

Ei siinä mitään, ihan hauskoja ja piristäviä nämä tällaiset keskustelut ovat.

Saanko minäkin nauraa tälle, vaikka omana mielipiteenäni ihmettelin miten tietokoneella pelaaminen lasketaan urheiluksi?

No nauran silti. Ihmettelin kyseistä asiaa ja jo pamahti heti vääntäjät paikalle.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
No nauran silti. Ihmettelin kyseistä asiaa ja jo pamahti heti vääntäjät paikalle.
Naura ihmeessä. Ei näitä Jatkoajan vänkäämisiä kannata ottaa mitenkään vakavasti, ainakaan itse en ota. Mukavaa hassuttelua arki-iltaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naura ihmeessä. Ei näitä Jatkoajan vänkäämisiä kannata ottaa mitenkään vakavasti, ainakaan itse en ota. Mukavaa hassuttelua arki-iltaan.

Nauroin hetken. Ei ollut loppujen lopuksi hauskaa. Koulukiusaajasta tuli kiusattu.

Ei vaan, kauheasti ei vaan jaksa jankata näissä vapaan höpinöissä. Tai ylipäätään täällä tai missään. Mielipiteitä on monia, useilla ne ovat vääriä.
 
Nauroin hetken. Ei ollut loppujen lopuksi hauskaa. Koulukiusaajasta tuli kiusattu.

Ei vaan, kauheasti ei vaan jaksa jankata näissä vapaan höpinöissä. Tai ylipäätään täällä tai missään. Mielipiteitä on monia, useilla ne ovat vääriä.
Ko. ketjua lukiessa jo tuumin että aika raskaasti tunnut ottavan, jos joku on eri mieltä kanssasi. Jankkaushan on mukavaa, kun sen tekee pilke silmäkulmassa ja vastajankkaajia sekä hyviä keskustelutapoja kunnioittaen.

EDIT: Ja eihän tämä kevyt ja tunnusteleva keskusteluntynkä nyt varsinaisesti jankkausta ollut nähnytkään.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ko. ketjua lukiessa jo tuumin että aika raskaasti tunnut ottavan, jos joku on eri mieltä kanssasi. Jankkaushan on mukavaa, kun sen tekee pilke silmäkulmassa ja vastajankkaajia sekä hyviä keskustelutapoja kunnioittaen.

EDIT: Ja eihän tämä kevyt ja tunnusteleva keskusteluntynkä nyt varsinaisesti jankkausta ollut nähnytkään.

Niin, ehkä minun paska huumori ei kaikille avaudu. Sarkasmikin minulla yleensä epäonnistuu, onneksi olen muuten omasta mielestäni ihan kiva kaveri.

Kyllä minä tosissanikin joskus olen. En tuossa "väännössä".

Nyt nauran itselleni, kävin nurmikon leikkaamassa. Meni vahingossa puolikas mustikkapensas. En kerro, katsotaan koska tulee sanomista.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetti mikä ajatus vilahti päässä. Mimmosiakohan otteluketjuja saavat tulevalla kaudella KHL-puolelle aikaiseksi, mikäli TOJ:lla ja eltonilla on vielä kirjoitusoikeudet silloin. Toivottavasti Jokereiden ja venäläisten keskinäisissä otteluissa tulee paljon sekavia tilanteita ja tuomarivirheitä. Sitten minäkin vierailen tuolla KHL puolella poppareiden ja oluen kera. Kaikkea sitä päähän iltasin pätkähtääkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei helvetti mikä ajatus vilahti päässä. Mimmosiakohan otteluketjuja saavat tulevalla kaudella KHL-puolelle aikaiseksi, mikäli TOJ:lla ja eltonilla on vielä kirjoitusoikeudet silloin...

Tämä kyllä kieltämättä huvittaa minuakin jo etukäteen. TOJ tietty on joka kerta venäläisen seuran puolella, mutta Eltonista mulla ei ole ihan selkeää käsitystä, että onko venäläisen joukkueen vai Jokerien puolella sitten siinä vaiheessa, kun jengit tosissaan ottavat mittaa toisistaan.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tämä kyllä kieltämättä huvittaa minuakin jo etukäteen. TOJ tietty on joka kerta venäläisen seuran puolella, mutta Eltonista mulla ei ole ihan selkeää käsitystä, että onko venäläisen joukkueen vai Jokerien puolella sitten siinä vaiheessa, kun jengit tosissaan ottavat mittaa toisistaan.

Ei Elton muita vihaa. No ehkä Kerhoa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itella muuttuu takaisin Postiksi. Kun Posti muutti nimensä Itellaksi vuonna 2007, nimenmuutosta perusteltiin seuraavasti:

"Posti on muuttunut viime vuosien aikana pelkästään postitoimintaa harjoittavasta yrityksestä monipuoliseksi tieto- ja materiaalivirtojen hallinnan palveluja tarjoavaksi kansainväliseksi yritykseksi. Posti-alkuinen yritysnimi ei anna tarpeeksi laajaa kuvaa konsernin nykyisestä toiminnasta."

Nyt, seitsemän vuotta myöhemmin, kun Itella muutetaan takaisin Postiksi, perusteet ovat seuraavat:

"Posti palvelee jatkossa yhdellä palvelubrändillä niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaita. Muutos parantaa entisestään asiakaskokemusta ja selkeyttää yhtiön identiteettiä suomalaisena postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluyrityksenä."

Priceless!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös