Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 869
  • 50 365

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Veri ei kierrä, kintuissa olevat hilut, homma keskeytyy, mulkero. Tulee mieleen, että Zeta saattaisi tarvita apua Perateutin pillerirasialta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nykyään kaiken takana voi olla myös mies.

Mulkero-termiä harvemmin käytetään naisesta.

Veri ei kierrä, kintuissa olevat hilut, homma keskeytyy, mulkero. Tulee mieleen, että Zeta saattaisi tarvita apua Perateutin pillerirasialta.

Mulkero voi toimia tässä yleisenä ja sukupuolipuolueettomana haukkumasanana. Kintuissa olevat hilut tarkoittanevat sormuksia vasemmissa nimettömissä.

Ilmeisesti Z:n naisen pillusta on vapautunut tappajaoutokvarkki, joka on tehnyt reiän Z:n sydämeen. Mutta paras Z: kyllä se aikanaan paranee.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Maikkarin taso on kyllä laskenut vuosien saatossa aivan helvetisti. Ei sitä kanavaa jaksa vapaaehtoisesti katsoa poislukien Salkkarit ja Selviytyjät (+ Putous silloin kun tulee), jotka tosin molemmat pääosin tallenteina. Jotenkin toi nettisivujen raiskaus sitten osui tuonne varsinaisen tv-kanavan puolelle.

Tämä viesti nauratti. Maikkaria ei pidetä minään, mutta sitten kuitenkin sivulauseessa vedetään sen verran takaisin, että salkkareita ja putouksia kyllä katsotaan. Vähän kuin sanoisi, että 7 päivää on paskaa, paitsi kyllä kaikki jutut Tukiaisesta tulee luettua.

Ja sitten se disclaimer. Ei mitään pahaa Worrellia kohtaan, kuka tykkää mistäkin ja helvettiäkö se mulle kuuluu. Minä vain olisin käyttänyt Salkkareita ja Putousta lähinnä esimerkkeinä MTV3:n paskuudesta, en harvoina poikkeuksina. Sanotaan siis, että naurun aiheena ei ollut Worrellin viesti, vaan kyseisen viestin ja omien mieltymyksieni yhteentörmäys.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Se, että tämä saa kaiken maailman paskalle ja hielle haisevat pitkätukat suuttumaan ja vetämään ihan rimanalta rasistisia kommentteja suomalaiselle tummaihoiselle räppärille on ihan käsittämätöntä.

Tullaan jälkijunassa kuten aina. Ihme että tällainen merkittävä uutinen on päässyt kiertämään ohitseni.

Kusipäisyys nyt vain sattuu olemaan kusipäisyyttä ihan ihonväristä riippumatta. Ei yllätä yhtään että tämän asian vääntäminen kääntyi somessa rasistien ja ko. asiasta itkevien väliseksi lässytämiseksi. Ääliömäisyyttä yli rajojen.

MB:lle vähemmän steroideja ja vähemmän haamukirjoittajia. Alkaa kupolikin pelittämään taas. Staramaiseen törttöilyyn voi siirtyä siinä vaiheessa kun on stara. Otin tällaisen rasistisemman kannan tähän asiaan, mutta huomenna olen jo vihapuheita vastaan. Ajan hengen mukaista.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Ilta-Sanomien otsikoinnille hetki sitten: "Facebook on kaatunut"

Tämä kissankorkuisin kirjaimin sivun ylälaidassa, ilman kuvaa, taustaväriä tms. Toisin sanoen ennen otsikon lukemista ehti jo hetken kuvitella, että Eduskunnassa on räjähtänyt pommi, presidentti on kuollut tai iso paatti uponnut. Mutta ei sentään, Facebook oli reilun vartin nurin.

Ne toimittajanretkuthan vittuilee meille takaisin! Tai ehkä sittenkin työnantajalleen.
 

dorka

Jäsen
Naurattaa vahvasti erku tuolla Vähiten arvostamasi nimimerkki-ketjussa. Ei vittu mitä tekstiä kaveri tuolla suoltaa, ei voi kun hekottaa. Varsinkin tuo, että olisi päässyt oikein Urheilulehdelle kynäilemään rahaa vastaan pisti huutohymyilemään hyvinkin reilusti.

Ei vittu mikä jätkä!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Naurattaa eilinen trollaukseni Iltasanomien uutisen keskusteluosiossa. 17-vuotias oli siskonsa kanssa ulkona kun ukkonen yllätti. Tytöt saivat lähelle iskeneen salaman videolle.

Kirjoitukseni oli nimimerkillä Elsa62 ja kuului "Millaiset vanhemmat antavat olla alaikäisten lasten tuolla kahdestaan? Toivottavasti viranomaiset ottavat lapset huostaan jotta he saavat välittävät aikuiset rinnalleen."

Hyvin upposi. Ekan "sivun" viimeisestä kommentista alkaa palaute. T, kun salama iskee viereen! 17-vuotias Elisa tallensi hurjan hetken videolle - Ilta-Sanomat

Edit. Nyt sieltä on poistettu näköjään neljä sivua kommentteja. Ennen oli 11 nyt on vain seitsemän. Kaikki viestit missä minua oli lainattu lähti bittiavaruuteen. Heh.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Naurattaa vahvasti erku tuolla Vähiten arvostamasi nimimerkki-ketjussa. Ei vittu mitä tekstiä kaveri tuolla suoltaa, ei voi kun hekottaa. Varsinkin tuo, että olisi päässyt oikein Urheilulehdelle kynäilemään rahaa vastaan pisti huutohymyilemään hyvinkin reilusti.

Ei vittu mikä jätkä!

Mun mielestä siitä tulisi oikein hyvä UL:n toimittaja. Varsinkin nyt kun siinä lehdessä olisi tilausta uusille kiekkojournalismin kohauttajille, kun Johtava ja se mauton betsijonne vaihtoivat kummatkin maisemaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varsinkin tuo, että olisi päässyt oikein Urheilulehdelle kynäilemään rahaa vastaan pisti huutohymyilemään hyvinkin reilusti.

Toisinaan on tullut sellainen tunne, että ehkä tuo kirjoittaja sittenkin on ihan tosissaan, mutta tuo asiat ilmi tavalla, joka helposti on tulkittavissa trollaamiseksi. Sitten taas seuraavankaltaiset tekstit aiheuttavat heräämisen, että eihän tämä jätkä (?) voi olla tosissaan!

Ja onhan Johtava analyytikko jopa vuolaasti kehunut minun kiekkokirjoittelua ja ainakin omien sanojensa mukaan jopa ehdottanut minua Urheilulehdelle töihin. En sitten tiedä kuinka monen muun palstakirjoittelijan kohdalla on vastaavalla tavalla käynyt.

Olin tähän päivään saakka varma, että kukaan Jatkoajassa ei kehtaisi mainita tuollaista, on se sitten tapahtunut tai ei, mutta väärässä olin.

Naurattaa eilinen trollaukseni Iltasanomien uutisen keskusteluosiossa.

:D Kylläpä siellä nyt mieli on pahoittunut. Olipa asiaton kommentti!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nauran sille että katson yle2-kanavalta vittu jotain countteria...

Siis tää peli, jota mun veli pelasi muna huurussa joskus aikanaan, kun taas itse pelasin muna huurussa vain day of defeattia. Kaikkea sitä tv:stä nykyään tulee.
 
Nauran edellä mainitun counter-striken erätaukohaastatteluille, jotka ovat ihan perus lätk.. siis ilmeisesti counter-strike jargonia. Omaa peliä vaan ja toivottavasti saadaan maal.. siis frageja.

Sitten heti perään entiseltä ammattipelaajalta Tomm.. siis Tomi Kovaselta kysellään tekisikö mieli vielä ken... siis palvelimelle kun katsoo nuorempien pelaamista.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Vähän nauratti lähetyksen alussa katsojan haastattelu tuolla CS-tapahtumassa. Meni suurinpiirtein näin:

Oletko ennen ollut Assemblyssä?
- En ole.
Kumpi voittaa?
- Encore (suomalainen joukkue)
Tunnetko ketään pelaajaa encoresta?
- En tunne.
Seuraatko finaalia tässä huumaavassa yleisömeressä?
- Ei. Meen tuonne omalta koneelta katsomaan.

Kaikki oikein tyypillisellä suomalaisella lakonisen ilmeettömällä naamalla ja monotonisella äänellä :)

Ihan jännää peliä silti, ja suomalaisetkin tuntuu nyt tokalla mapilla pärjäävän.

EDIT: "Kiekko päätyyn ja perään" mainittu taukohaastattelussa.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nauran sille että katson yle2-kanavalta vittu jotain countteria...

Siis tää peli, jota mun veli pelasi muna huurussa joskus aikanaan, kun taas itse pelasin muna huurussa vain day of defeattia. Kaikkea sitä tv:stä nykyään tulee.
Nauran edellä mainitun counter-striken erätaukohaastatteluille, jotka ovat ihan perus lätk.. siis ilmeisesti counter-strike jargonia. Omaa peliä vaan ja toivottavasti saadaan maal.. siis frageja.

Sitten heti perään entiseltä ammattipelaajalta Tomm.. siis Tomi Kovaselta kysellään tekisikö mieli vielä ken... siis palvelimelle kun katsoo nuorempien pelaamista.
On tuota ihan mielenkiintoista seurata.

Etenkin, kun selostaja pesee maikkarin Mika Saukkosen Tuhat-Muna! Paljon ennemmin tätä katsoo ilmaiseksi kuin jotain lokakuun lopun KalPa-Pelicans läpsyttelyä Saukkosen selostamana MTV3:n maksukanavalta.

Tämä CS-selostaja selostaisi takuulla 90% kauden lätkämatseista paremmin kuin kukaan maikkarin nykyporukasta, sen verran innostuneesti kaveri vetää tätäkin peliurheilun selostusta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä tätä katselee, ennemmin kuin jotain nykypäivän jatkuvaa realityshittiä ties mistä eri aiheista, ei sillä että monivuotinen BB-fani olen, mutta jotain rajaa jo. Yllättävän jännäähän tää sinänsä nyt on, vaikka tv-ohjelmana onkin suomalaisille täysin absurdia. Kyllä silti voisin kuvitella katsovani "kännis läpäl" jotain vastaavaa vuoden päästäkin, ehkä.

Tori peruttu näemmä.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Nimimerkin tosiasia idealle hommata Teemu Selänne TUTOon töihin. Junnupuolella vois olla hyvä. Voishan se tulla, koska Seppo Lindström!

Pieni kaino pyyntö vain Selänteelle, pelasta TuTo ja anteeksi. Kasvatti isäsi on varmasti isäsi ja olet "stadista" mutta et voi hylätä historiaasi. Olet Legenda koko suomessa.
 
On tuota ihan mielenkiintoista seurata.
Niin oli. Sekä urheilusta että noista peleistä ymmärtävälle erittäin mielenkiintoista viihdettä ainakin näin ensi kertaa laadukkaasti suomeksi tuotettuna. Toivottavasti ala kehittyy ja vastaavia nähdään mielenkiintoisemmistakin peleistä (esim. Red Orchestran tyyliset realistiset sotapelit, iRacingin tyyliset simut, EASHL, yms).
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nimimerkin tosiasia idealle hommata Teemu Selänne TUTOon töihin. Junnupuolella vois olla hyvä. Voishan se tulla, koska Seppo Lindström!

Kieltämättä aika o_O-kamaa.

Juniorityöhön osallistuminen on mielestäni kuitenkin Selänteelle täysin realistinen vaihtoehto uran jälkeen. Koulutukseltaan hän itseasiassa on vielä lastentarhanopettaja.

Jep-jep...
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jälleen kerran Radio Cityn Motörhead-uutisille. Siis miten tämä niin monta kertaa kuultu juttu voikin naurattaa kerta kerralta enemmän. Tuo on ideanakin niin järjetön ja suorastaan typerä, että en vaan voi käsittää miksi minä tälle aina nauran. Vaan nauran tälläkin hetkellä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Poroja tiellä

Melkoinen junttilan piällikkö tuo vanhimmalta kuulostava herrasmies. Ei käynyt sedillä mielessä, että Lapissa saattaa joutua odottelemaan porojen takia? Toki huono säkä, että sattuivat tuollaisen tokan taakse.

Mutta kyllähän tuota nauratti katsoa, autossa varmasti olisi vituttanut.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kävin lukemassa otteluseurantaa ottelusta JYP - Torpedo. Viimeisin viesti TOJ:lta, tuomarit vetävät taas suomalaisten hyväksi.

Jotkut asiat eivät muutu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös