Mille naurat juuri nyt?

  • 13 215 661
  • 50 368
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Keskustelu twitterissä:

Jonne Virtanen: "Hei ottakaaha toimittajat kisa ketä kirjottaa ekana jotain positiivista sm-liigast. Voin lähettää suklaata sil ketä o eka. Takaraja o joulu."

Juha Hiitelä: ""Jonne Virtanen on paras." Haluatko toimitusosoitteen?"

Jonne Virtanen: "en tie onko toi hirveen positiivine asia"
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti yläasteen tietotekniikan tunnin kuvankäsittelyosiossa teetetyille NHL14-pelin vaihtoehtoisille kansille:

https://www.anttila.fi/lomakkeet/material/images/lomakkeet/topten/6I0aJHotA/nhl14_kannet.jpg

Ja eritoten Tapparan pelipaidan visuaaliselle ilmeelle, jolle tosin olen ehtinyt tällä palstalla naureskella aiemminkin tänä keväänä.

Hilpeä toi kerhon kansi. Ilmeet. Nro vitosen kohdalla olisi voinut vaihtaa N:n K:hon. Keskellä leuaton ja laidoilla Jakke och Jere. Heko.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ilmeisesti yläasteen tietotekniikan tunnin kuvankäsittelyosiossa teetetyille NHL14-pelin vaihtoehtoisille kansille:

https://www.anttila.fi/lomakkeet/material/images/lomakkeet/topten/6I0aJHotA/nhl14_kannet.jpg

Ja eritoten Tapparan pelipaidan visuaaliselle ilmeelle, jolle tosin olen ehtinyt tällä palstalla naureskella aiemminkin tänä keväänä.

Herätti hieman hilpeyttä tämä ilmaisusi näiden laadusta. Tuttu oli tuollaisen kannen linkittänyt facebookiin ja ajattelin että tuo on jonkun itse vääntämä, todella amatöörimäisiä esityksiä. Ässien mestaruusjuhlista pelkkä kuva? Saipan kansi ainoa joka ansaitsee kiitosta, sekin lienee nostalgisista syistä.

Hilpeyttä myös herätti eilen kaupassa näkemäni +60v pariskunta. Kassaneiti kysyi ottavatko he kuittia johon rouva ylpeästi "Otan. Aina otan. Valtiovaltakin sanoo että pitää ottaa". Tuulipukukansaa parhaimmillaan, luuleeko hän tosissaan että valtiovalta tarkoittaa juuri tuota? Jos kassaneiti ei olisi tulostanut kuittia niin rahat olisivat siirtyneet "mafioosolle" kirjanpidon ulkopuolelta? Ei nyt tietysti kaikkea voi tietää, mutta voisi sitä hieman perusperusasioista olla selvilläkin.
 

J.Petke

Jäsen
Ässien mestaruusjuhlista pelkkä kuva? Saipan kansi ainoa joka ansaitsee kiitosta, sekin lienee nostalgisista syistä.

"Oliko kenenkään koneella votosoppia?" "Lähetä nyt Virtanen sinne vaan joku kuva, jossa näkyy malja ja pari ässäpelaajaa"

KalPan kuvassa ihan hyvää tekemistä ja tepsin kuva on myös parhaimmistoa. HPK:n kuva siinä keskivaiheilla. Ässien kuva kyllä ihan pohjanoteeraus.
 
Tälle hirveälle hälinälle joka on syntynyt Jeren palkkaamisesta Jokereihin. Kriisi palaveri Jalliksen kanssa ja printtilista nimistä. Onneksi tämä ei ole kuin jääkiekkoa.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tälle hirveälle hälinälle joka on syntynyt Jeren palkkaamisesta Jokereihin. Kriisi palaveri Jalliksen kanssa ja printtilista nimistä. Onneksi tämä ei ole kuin jääkiekkoa.

Ja nyt näköjään jo lepytellään Jereä hyväksyntäketjulla. Milloin ensimmäiset paidantilaajat ilmoittautuvat ketjussa?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ja nyt näköjään jo lepytellään Jereä hyväksyntäketjulla. Milloin ensimmäiset paidantilaajat ilmoittautuvat ketjussa?

Joo sama naureskelin kans. Kivahan tätä hälinää on seurata kieltämättä :)

Tuo kyseinen ketju erottaa kyllä selkeästi, minkälaisista faneista on kyse. Joillekin näyttää tosiaan kelpaavan ihan kuka vaan jengiin... vaikka tatuoitu IFK-ikoni. Heh.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tälle urpolle juntille joka poltti Karalahti paitansa kun "tieto" Jokereihin siirtymisestä oli "varma".

Näin palaa fanipaita!

Joku jatkislainen?

Aivan mahtavaa! Taitaa olla nyt sellainen fiilis kuin olisi lukenut vahingossa edellisen viikon lottonumerot tämän viikon sijaan ja polttanut tämän viikon lapun, jolla päävoitto olisi irronnut. Taas pidennettiin ikää.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tälle urpolle juntille joka poltti Karalahti paitansa kun "tieto" Jokereihin siirtymisestä oli "varma".

Näin palaa fanipaita!

Joku jatkislainen?
Eihän se tee tuosta paidan polttamisesta yhtään tyhmempää, että Jere ei nyt mennytkään Jokereihin vaan KHL:ään*. Hän oli kuitenkin menossa, ja se, ettei sopimus realisoitunutkaan, ei tee Karalahdesta yhtään vähemmän petturia HIFK-kannattajien silmissä.

Tai ainakin minä ajattelisin näin, jos samanlainen saaga olisi tapahtunut suosikkijoukkueeni ja sen arkkivihollisen välillä.

*virallisestihan tuota ei kai ole vielä ilmoitettu, mutta Prahaan se Jere kai on menossa.
 

Ölly

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cardiff City
Mahtavia kommentteja saanut lukea niin youtubessa, facebookissa kuin täällä jatkoajassakin :)

Kiva että oon saanu ihmiset nauramaan :)

T. "Urpo juntti"

Ja -RTK-, juuri niin.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tälle urpolle juntille joka poltti Karalahti paitansa kun "tieto" Jokereihin siirtymisestä oli "varma".

Näin palaa fanipaita!

Joku jatkislainen?

Nyt ei täysin avaudu... Se, että Jere ei ensi kaudella pelaa Jokereissa ei muuta sitä, että hän teki Jokereihin sopimuksen ja oli ilmeisesti vielä jossain Jokerifanien kanssa pidetyssä tapaamisessa lytännyt IFK:n ja puhunut halustaan edustaa Jokereita. Nyt, kun hän sattui saamaan KHL-sopparin, niin kaikki onkin ok? Daa...

Minäkin heitin oman Jere-paitani roskiin eilen - sen jälkeen, kun Jokerit oli ilmoittanut, ettei Karalahti pelaa ensi kaudella Jokereissa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Minäkin heitin oman Jere-paitani roskiin eilen - sen jälkeen, kun Jokerit oli ilmoittanut, ettei Karalahti pelaa ensi kaudella Jokereissa.
Et kuitenkaan kuvannut urotyötäsi videolle ja ladannut sitä kaiken maailman nähtäville. Se on mun mielestä tässä oleellista.

Mulla on muuten Jeren nimmari jossain tallessa. Pyysin junnuna kun törmäsin mieheen jäähallilla. Mitähän koodisto käskee tekemään sille lapulle. Varmaan pitäis kehystää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Et kuitenkaan kuvannut urotyötäsi videolle ja ladannut sitä kaiken maailman nähtäville. Se on mun mielestä tässä oleellista.
...

Ok.

Lunaticon pointti oli selvästikin, että "harmittaako paidan polttaminen, kun Jere ei pelaakaan ensi kaudella Jokereissa". Sillä, että Jere ei nyt satukaan pelaamaan tulevalla kaudella Jokereissa ei ole mitään väliä... tai okei, siirtoa vastustaneiden Jokerifanien ei tarvitse nähdä Jereä Jokeripaidassa, ainakaan vielä ensi vuonna - Jokereiden ensimmäisellä KHL-kaudella Jere voi hyvinkin pelata Jokereissa.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tälle urpolle juntille joka poltti Karalahti paitansa kun "tieto" Jokereihin siirtymisestä oli "varma".

Näin palaa fanipaita!

Joku jatkislainen?

Vttu, mitä puuhastelua!

Tuon harrastelijan pitää polttaa vielä monta fanipaitaa, ennenkuin se alkaa luonnistamaan tyylikkäästi - mallia voisi ottaa vaikka Fatahin tai PLO:n kavereiden lipunpolttotalkoista.

Btw - ohjeeksi tuollaisille voisi ylipäätään antaa näitä kekkereitä silmällä pitäen:
"Älä tee sitä tänään, minkä voit jättää huomennakin tekemättä"
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jos joku vielä haluaa Jeren paidoistaan eroon, mulle voi lähettää, voin vaikka jonkun euron maksaakin. Tällä menollahan nuo ovat kohta arvokkaita keräilyharvinaisuuksia, kun joka kulmalta nousee paidan käry. Älkää heitelkö roskiin ainakaan, kierrätys kunniaan ja paidat kiertoon. Yksärillä saa postitusosoitteen.

Minua naurattaa tyttöni innostus juhliin ja pukeutumiseen. Noin viikon päästä on rippijuhlat ja likka on eilisestä lähtien miettinyt ja sovitellut juhlavaatteita. Tälläkin hetkellä on erään juhlamekon sisäänajo menossa. Saapa nähä, onko itse juhlan aikaan yhtään asustetta puhtaana tai ehjänä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Lunaticon pointti oli selvästikin, että "harmittaako paidan polttaminen, kun Jere ei pelaakaan ensi kaudella Jokereissa". Sillä, että Jere ei nyt satukaan pelaamaan tulevalla kaudella Jokereissa ei ole mitään väliä...
Mun mielestä paidan polttaminen ja sen kuvaaminen nettiin on urpoa ihan motiiveista riippumatta. Tuskin olisi Lunaticokaan sinulle nauranut, vaikka olikin vähän metsässä noiden ivailujensa kanssa. Mä olin ihan rauhan asialla tässä.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Minua naurattaa tyttöni innostus juhliin ja pukeutumiseen. Noin viikon päästä on rippijuhlat ja likka on eilisestä lähtien miettinyt ja sovitellut juhlavaatteita. Tälläkin hetkellä on erään juhlamekon sisäänajo menossa. Saapa nähä, onko itse juhlan aikaan yhtään asustetta puhtaana tai ehjänä.

Minua ei tuo ole enää naurattanut 15 vuoteen. Lopputulos meillä maksaa vähintään 500 euroa. Ja silloin vielä ollaan päästy halvalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös