Mille naurat juuri nyt?

  • 13 215 238
  • 50 368

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Tuokaas rautalankaa niin taivutellaan tälle veitikalle. Olen muuten huomannut, että abstraktioiden ymmärtämiseen tarvitaan tietty henkinen ikä. Ihan vaippaikäiset ei vielä tajua kuin konkreettisia asioita.

Ei taida ihan rautalanka riittää, on sen verran korkealentoista ja monitahoista tuo tarinointisi. Ehkä se uppoaa paremmin seniileille, joilla on enemmän elämänkokemusta ja muisti siinä kunnossa, että sama asia naurattaa tunnin päästä uudelleen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ovet avautuvat pääsääntöisesti ainoastaan joko sisään- tai ulospäin. Ns. heilurisaranoilla, jotka toimivat molempiin suuntiin, varustettuja ovia näkee lähinnä ravintoloiden keittiöissä ja lännenelokuvissa. Tämä näin insinöörihavaintona.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ovet avautuvat pääsääntöisesti ainoastaan joko sisään- tai ulospäin. Ns. heilurisaranoilla, jotka toimivat molempiin suuntiin, varustettuja ovia näkee lähinnä ravintoloiden keittiöissä ja lännenelokuvissa. Tämä näin insinöörihavaintona.
Lisäksi on vielä horttokaalojen ovi, joka ei aukene niille.
 

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Ajelin töistä kotiin päin ja huomasin, että Pohjolan Matkan bussin teippaajalle on käynyt pieni freudilainen lipsahdus, kun logon "aalto" kulkee nettisivutekstin ylitse peittäen muutaman kriittisen kirjaimen. Tuloksena parin metrin etäisyydeltäkin siinä lukee: http://www.pohjaanmatka.fi. Risteilyt lienevät suosittuja...
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Leijonien fb-sivulla voittopostauksen kommenteissa: "Nyt otti kaikki epäilijät turpiin!!! MAHTAVAA LEIJONAT!!!!! <3"
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Leijonien fb-sivulla voittopostauksen kommenteissa: "Nyt otti kaikki epäilijät turpiin!!! MAHTAVAA LEIJONAT!!!!! <3"

Facebook, MTV3, Iltasanomat, Iltalehti ja Aamulehti.

Siinä paikkoja, joista ei lueta hokimielipiteitä _ikinä_.

Ei siis naurattanut nyt, joten pahoittelut tästä epäkohdasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voittoa Saksasta juhlitaan yhtä antaumuksella kuin vielä jokunen vuosi sitten Kanadan tai Venäjän kaatamista. Voi voi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voittoa Saksasta juhlitaan yhtä antaumuksella kuin vielä jokunen vuosi sitten Kanadan tai Venäjän kaatamista. Voi voi.

Voittoa Saksasta juhlittiin melkoisella antaumuksella tuossa noin suunnilleen 70 vuotta sitten. Pittää nähä kato se iso kuva.

Kukaan ei ole mulle kyllä kertonut, että mitä se iso kuva loppujen lopuksi esittää, saati missä se on, vaikka kaikki siitä aina puhuu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vaan mehän pelattiin Saksan puolella silloin 70 vuotta sitten.
Minulta kysyi eräs neiti Moskovassa että "juhlitaanko Suomessa Voiton päivää". Nauratti. Totta helvetissä vietetään, siihen aikaan mm. Voitto Liukkonen mahdollisesti vietti. Ei nyt enää tietenkään kun Voitto Liukkonen ehti jo vainajoitumaan, mutta jälkeenjääneet Voitot hyvinkin. Enkä sillä tyylillä meinaa että Voitot hiveniäänkään heikkolahjaisia olisivat.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Niin, Kaulasuoja. Ei minua naurata yhtään, että joku on iloinen Suomen Saksan-voitosta. Minua naurattaa tuon ilon suhteeton ylitsevuotavuus.

Kuvitellaan tilanne, jossa SaiPa pelaa turnauksessa Imatran Ketterää, LeKiä, Tapparaa, Bars Kazania ja Blackhawksia vastaan. Jos lopputurnauksen kannalta merkityksettömässä avausottelussa LeKiä vastaan tulee helvetin hikinen jatkoaikavoitto, en ole lällättelemässä niille epäileville tuomaille, joiden mukaan Bars Kazan ja Blackhawks saattavat olla SaiPaa kovempia joukkueita.

Suhteellisuudentaju, pelaako Viitaluoman paikalla seuraavassa matsissa?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huonon ja hyvän provon välinen raja on häilyvä. Tässä mennään mennään kuitenkin plussan puolelle:
Nybondashan lupaili hifkiin ensi kaudeksi jalkoja ja nopeutta. Kerrankin hän onnistui. Raanta ottaa jalat alle ja lähtee hyvinkin nopeasti. Siis välittömästi, eikä silleen Nybarin välittömästi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voittoa Saksasta juhlitaan yhtä antaumuksella kuin vielä jokunen vuosi sitten Kanadan tai Venäjän kaatamista. Voi voi.
Eikös siinä 90-luvun alussa ollut seuraavaa juttua näissä ns. roskalehdissä eli toisin sanoen iltapäivälehdissä:

Juttu meni suurin piirtein näin:
"Saksan maalivahdin hai-kuvio maskissa pelotti suomalaiset maalintekoalueelta."

Kölner Haie on kuuluisa saksalainen seura, joten se on varmasti ollut näkyvissä maajoukkuepeleissäkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Saksan maalivahdin hai-kuvio maskissa pelotti suomalaiset maalintekoalueelta."
Olihan jo 30 vuotta sitten Iso-Erkki. Muistan hyvin Kühnhacklin. Kaksimetrinen ukko luisteli suomalaisten kunniakujaa pitkin maalille joka vaihdossaan, nämä artoruotaset ja juhahuikarit pelkäsi sitä. Päässä oli vanha Jofa, jonka rei'istä tursuili tupoittain puolipitkää, vaaleaa, arjalaista jouhta. Mieleenpainuva ilmestys.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olihan jo 30 vuotta sitten Iso-Erkki. Muistan hyvin Kühnhacklin. Kaksimetrinen ukko luisteli suomalaisten kunniakujaa pitkin maalille joka vaihdossaan, nämä artoruotaset ja juhahuikarit pelkäsi sitä. Päässä oli vanha Jofa, jonka rei'istä tursuili tupoittain puolipitkää, vaaleaa, arjalaista jouhta. Mieleenpainuva ilmestys.
Minä olen 28-vuotias. Muistan nuoruudessani jonkun saksalaismaalivahdin, joka "nollasi" suomalaiset 90-luvun alussa. Vielä kun muistaisin nimen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä olen 28-vuotias. Muistan nuoruudessani jonkun saksalaismaalivahdin, joka "nollasi" suomalaiset 90-luvun alussa. Vielä kun muistaisin nimen.
Jos tuota aiemmassa viestissäsi kirjoittamaasi Hai-maskilla pelannutta maalivahtia haet, niin se oli varmaankin Josef "Pepi" Heiss.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös