Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Nauran tälle lukijapalautteelle koskien Lance Armstrongia.
Petteri Sihvonen kirjoitti:Vertaa itseäsi minuun. Miksi minä olen johtava analyytikko ja sinä et?
Kertokaas, kun en muista, jos olen tiennytkään. Kuka on nimittänyt Sihvosen johtavaksi kiekkoanalyytikoksi? Sihvonen itse, vai Kale, vai media? Mistä tuo homma alkoi aikanaan?Siksi siis Sihvonen on The Johtava.
Noinhan se menee. Toisaalta helppoa sanoa olevansa ns. johtava, kun kukaan muu ei taida tituleerata itseään edes kiekkoanalyytikoksi. Liian paska valmentajaksi = analyytikko.Kuka on nimittänyt Sihvosen johtavaksi kiekkoanalyytikoksi? Sihvonen itse...
Kertokaas, kun en muista, jos olen tiennytkään. Kuka on nimittänyt Sihvosen johtavaksi kiekkoanalyytikoksi? Sihvonen itse, vai Kale, vai media? Mistä tuo homma alkoi aikanaan?
Olisihan se voinut lahjoa jonkun lanseeraamaan tuon tittelin.Tyhmien kysymysten ketjuun nämä. Tiiäthän tuon itekin.
Mikä siinä muuten on, että kehitysmaiden lapsityövoima on niin huono juttu? Siis totta kai ne muksut saa ihan liian pientä palkkaa, mutta jos niillä ei olisi edes sitä työtä ja sitä pientä palkkaa, niin mitä niillä olisi? Ei mitään, myisivät persettä irstaille länsimaisille sedille. Kyllä minusta piraattipaitojen ompeleminen on pienempi paha kuin se.Kunhan vaan aurinkorantojen originaaleja kauppaavat basaariliikemiehet saavat sellaisia lapsityövoimalla tuotettua.
Mikä siinä muuten on, että kehitysmaiden lapsityövoima on niin huono juttu? Siis totta kai ne muksut saa ihan liian pientä palkkaa, mutta jos niillä ei olisi edes sitä työtä ja sitä pientä palkkaa, niin mitä niillä olisi? Ei mitään, myisivät persettä irstaille länsimaisille sedille. Kyllä minusta piraattipaitojen ompeleminen on pienempi paha kuin se.
Ihan yleisesti vaan ihmettelin. Vaikka lapsityövoimaa käyttävissä tehtaissa työolosuhteet lienevät jotain muuta kuin mitä Suomen työlainsäädäntö pitää sopivana, niin kai se kuitenkin voittaa mulkun imemisen Bangkokin yössä.Jos tuo kysymyksesi oli kohdistettu minulle, niin minusta ei se lähtökohtaisesti olekaan huono juttu. Vaan eipä tuossa kommentissani tuota seikkaa kritisoitukaan.
Joillekin se on hyvä mahdollisuus ansiata perheelle rahaa, mutta joissakin paikoissa työssä käyvän lapsen elinikä on oleellisesti lyhyempi kuin työtä tekemättömien ikätovereitten.
Ihan yleisesti vaan ihmettelin. Vaikka lapsityövoimaa käyttävissä tehtaissa työolosuhteet lienevät jotain muuta kuin mitä Suomen työlainsäädäntö pitää sopivana, niin kai se kuitenkin voittaa mulkun imemisen Bangkokin yössä.
,,,Ei niitä perkele sit tullut uuteen halliinkaan riittävästi..
No Sastamalassa päätettiin tehdä uusi, isompi halli jotta finaalien kotipelejä ei tarvitsisi enää tulevaisuudessa lähteä Tampereelle asti pelaamaan. Uusi halli valmistui joskus talvella tai viime syksynä, mutta kas mitä huomattiin kun alettiin laskemaan istumapaikkoja. Ei niitä perkele sit tullut uuteen halliinkaan riittävästi..
Noinhan se menee. Toisaalta helppoa sanoa olevansa ns. johtava, kun kukaan muu ei taida tituleerata itseään edes kiekkoanalyytikoksi.
Tälle pätkälle:http://i.imgur.com/Gpt6zAZ.gif
Käsittämätöntä touhua. Joku vois kutsua jopa penailuksi.
Samankaltaista sekoilua tehtiin Turussakin silloin, kun uutta hallia rakennettiin. Halli oli saatava, mutta demarien ansiosta sijainti on täysin perseestä ja silloin pikkusatsauksella oltais saatu halliin kriteerit täyttävä sisäyleisurheilurata, ainoa laatuaan Suomessa. Mutta ei, ei kelvannut.