Mille naurat juuri nyt?

  • 13 227 270
  • 50 390

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tällasessa kannattamistouhussahan kyse on nimenomaan "me" vastaan "muut" -asetelmasta ja tuollainen muoto kertoo tekstissä paljon enemmän kuin vaikka joukkueen nimi. Me ei välttämättä niinkään viittaa siihen pelaavaan joukkueeseen vaan koko "yhteisöön".

Eli kokevatko nämä kyseiset nimimerkit sitten kuuluvansa johonki Pittsburghlaiseen yhteisöön? Teräskaupungin kasvatit ry. Noh, saahan sitä kukin kuulua mihin yhteisöön haluaa, mikä minä olen sitä tuomitsemaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eli kokevatko nämä kyseiset nimimerkit sitten kuuluvansa johonki Pittsburghlaiseen yhteisöön? Teräskaupungin kasvatit ry. Noh, saahan sitä kukin kuulua mihin yhteisöön haluaa, mikä minä olen sitä tuomitsemaan.

No me on ainakin olutta juotu pittsburghilaisen yhteisön kanssa teräskaupungissa "meidän baarissa" eli tämä oikeuttanee me-muodon käyttämiseen esim. kerran per kirjoitus? Ja oikeastaan, vaikka ei oikeuttaisikaan, niin samapa tuo. Pääasia on, että kannattaa.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Eli kokevatko nämä kyseiset nimimerkit sitten kuuluvansa johonki Pittsburghlaiseen yhteisöön? Teräskaupungin kasvatit ry. Noh, saahan sitä kukin kuulua mihin yhteisöön haluaa, mikä minä olen sitä tuomitsemaan.

Eli ei voi olla minä-me-Pittsburgh Penguins? Olisi väärin kannatettu?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Eli ei voi olla minä-me-Pittsburgh Penguins? Olisi väärin kannatettu?

On väärin kannatettu. Pitäisi käydä paikalla kaikissa 82 kotiottelussa kauden aikana ja sen lisäksi mielellään isän, pojan tai veljen pitäisi pelata joukkueessa. Jos serkku pelaa niin se on vähän siinä ja siinä.

Mutta kyllähän JA:sta löytyy paljon mieshuoria. Ihme ettei poliisi ole vielä NHL-osion toimintaan puuttunut kun bordellit kuitenkin ovat käsittääkseni laittomia.

Vinkkinä ettei nimimerkin Malmi kirjoituksiin kannata juurikaan tarttua. Suhteellisen väsynyt jannu.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Vinkkinä ettei nimimerkin Malmi kirjoituksiin kannata juurikaan tarttua. Suhteellisen väsynyt jannu.

Olen täysin samaa mieltä.

Toki ihminen kannattaa sitä jengiä mihin syttyy, eihän siinä mitään. Olkoon se joukkue sitten Tappara, LeKi, Pittsburgh Penguins tai Bagdadin Pyrintö.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen täysin samaa mieltä.

Toki ihminen kannattaa sitä jengiä mihin syttyy, eihän siinä mitään. Olkoon se joukkue sitten Tappara, LeKi, Pittsburgh Penguins tai Bagdadin Pyrintö.

Minä, me, Bagdadin Pyrintö! Joka aamu viideltä ukko huutaa tolpan nokassa "Nyt kaikki kannustamaan Pyrintö voittoon! Kauden jälkeen mitalikahvit ja neitsyitä paratiisissa! Uliuli!" Oon käsittäny että Viitasaarella on kanssa vankka kannatuspohja (tai ainakii vankat pohjat otettuna).
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
V**uttaa vaan, kun tuollaiset urpot pilaavat lajin - Tommi Kovanen

Legendaarinen Pee aikoinaan tokaisi ikimuistettavasti Kovasesta:

"liikkuuko tällä miehellä - tai siis "miehellä" - päässään todellakaan yhtään mitään (paitsi ehkä penis silloin, kun/jos hän ottaa suihin)."
 
Viimeksi muokattu:
Monikulttuurisuus - rikkaus vai vitsaus? -ketjun perusteella tänään on Jyväskylässä poljettu kriittisesti maahanmuuttoon suhtautuvien oikeuksia tai ainakin punaisesta terrorista pitäisi nyt keskustella. Hupaisa ketju.
 

scholl

Jäsen
Kuulkaas mikä juntti oli uimahallin saunassa, kun kävin vesijuoksemassa. Selitin, että vaikea ehtiä käymään yhtään, kun mesta menee ennen ysiä kiinni vrt. salit, jotka on esim. 23 asti auki. Lisäsin vielä, että illalla pitäisi olla pitkään auki, koska eihän silloin ole mitään kiireitä kuin korkeintaan puoliturhat tv-ohjelmat. No se sanoi: "niin ellei tarvitse nukuttaa lapsia". Siis mikä juttu se on, onko juntti anestesialääkäri vai pumppaako se lapsiinsa jotain unilääkkeitä? En viitsinyt kysellä, vaan totesin, etten ole yhtään kiinnostunut lapsista, vaan keskityn tärkeimpiin asioihin kuten urheiluun ja duuneihin, mutta jäi myöhemmin vaivaamaan, että mikäköhän mengele se jätkä oli. Vähän nauratti kyllä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hölmö. Nukuttaa lapsia on ihan normaalia pienten lasten kanssa. Pienet lapset tarvitsevat vanhempiaan "turvaksi" kun nukkumaan käydään. Lapsi saa levollisin mielin nukahtaa kun vanhempi on siinä vieressä. Mutta ethän sinä tätä voinut tietenkään tietää.
 

julle-jr

Jäsen
En viitsinyt kysellä, vaan totesin, etten ole yhtään kiinnostunut lapsista, vaan keskityn tärkeimpiin asioihin kuten urheiluun ja duuneihin, mutta jäi myöhemmin vaivaamaan, että mikäköhän mengele se jätkä oli. Vähän nauratti kyllä.
Millä perusteella tuo asioiden tärkeysjärjestys määritellään? Puhutko urheilusta ja duuneista lapsia tärkeämpinä asioina omana mielipiteenäsi, vai onko tämä universaali totuus?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Onhan se ikävää jos kesken harrastusten tulee kiire kotiin nukuttamaan lapset. Onneksi on telkkarit ja pleikkarit, niin ei tarvitse koko iltaa sentään kuluttaa lasten seurassa.

Edit: allaolevaan FASasdasdasdin viestiin sopisi iskulause "hukuta murheesi, ota lapsesi mukaan uimahalliin!" mutta se voisi jo olla mautonta.
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos se uimahallin juntti veti toisinaan osa-aikakeikkaa lasten nukuttajana? Oon ymmärtänyt että nää lapset menee just tossa klo 20-24 välisenä aikana nukkumaan, ku ei ne osaa urheilla eikä painaa duuniakaan, hyvä jos välillä paskovat housuihinsa, pellet.

Itse olin pari kesää kesätöissä lasten nukuttajana, oikein tällaisena nuijanukuttajana. Kävin päivisin läpi lastentarhoja ja mätkin muksuja päähän sellasella isolla puisella huhmareella. Kyllä lastentarhan tädit kiitteli kun ei tarvinnut 40 lasta erikseen tuuditella päikkäreille, riitti kun pihalta roudasi kottikärryillä kaikki tajuttomat lapset sisälle johonkin kasaan. Saivat tädit rauhassa painaa duunia tai käydä vesijuoksemassa. Pitihän niiden sitten selitellä vanhemmille lasten päästä löytyviä kuhmuja että tuolla hiekkalaatikolla ne saatanan paviaanit taas jotain on varmaan urpoillu, on ne niin vitunmoisia idiootteja että varmaan on rivissä juossut pää edellä aitaa päin tai jotain yhtä junttia. No, vanhemmat tietty ymmärsi ku ne joutu valtaosan elämästään ääliökakaroidensa kanssa elämään, kyllä ne tiesi miten idiootteja ja turhia otuksia ne oli.

Mut jospa tää uimahallin janarikin tarkotti että jos toisinaan iltaisin urakoi lasten nuijanukutuksia niin eihän siinä duunia painaessa oikein vesijuoksemaan kerkeisi? Oikeassahan toi oli, ja sä sitten menit raskaan työn raatajan joksikin saatanan lastenkasvattajaksi alentamaan..
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kävin piruuttani facebookissa vilkaisemassa Viking Gracen seinäkirjoituksia. Ihan hyvät naurut sain.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
"Syksyn sää. Vettä sataa ja kaikkia vituttaa"

Jätit sen nerokkaimman tuosta pois. Eli "Ensi kevään syyssää; vettä sataa ja kaikkia vituttaa."

Se kätkee sisäänsä jotain niin karun runollista. Talven kaamoksesta, kun pääsee yli ja kesää odottaa, niin edessä on uusi syksy.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ulkomuistista vedettynä ei tullut ihan kaikki mukaan... Vähän kuten minulla normaalisti eli ei ole ihan kaikki mukana. Tämä tästä, jatkakaa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Juhani Tammisen Facebook-päivityksille naureskelen. Silkkaa rautaa!

Tässä hieman näytettä viime yöltä niille jotka eivät ole FB:ssä:

Vihdoin kotona; 7-2 takkiin; HIRVITTÄVÄ BANAANI otsassa, sauna vähän hellitti, samoin tietoisuus siitä, että ykkosmolarimme Tommi Virtanen on saanut huilata ja treenata, Aittola hommannut Kralin kakkoseksi-toivottavasti löytää vielä hyvän yv-pakin!!!???
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juhani Tammisen Facebook-päivityksille naureskelen. Silkkaa rautaa!

Tiukkaa mättöä Tamilta! Esim. sivun esittely.

Tee jokaisesta päivästäsi mestariteos - http://www.eurotam.com
Tätä sivua päivittää vain ja ainoastaan itse Juhani Tamminen.

Eurotam on ihan mahtava firman nimi. Eurot mulle, Tami sulle!

Kovaa tykitystä on ollut myös vähän aika takaperin.

Pelipäivä-GREAT!!! aamun kuntokoulu ohi; fillaria 35 min (115-125), 50 vatsaa, 50 rinnallevetoa (50 kg); pikkuhiljaa (startti 1.1.2013) "ryhävalas muuttuu urheilijaksi" Unelmia pitää olla-ai niin miksi??." Dreams fuel Your energy and imagination"-JUURI SIKSI!! Peliaikojen punttisalikuva jääkaapin ovessa inspiroi ja pistää miettimään!! "Can You make it one more time my friend"?, kysyy selftalk ja vastaus saadaan seuraavan synttärin yhteydessä 26.05.2013!! Silloin tikissä- se on pomminvarma!! Tsemppiä kaikille veljille ja sisarille ympäri Suomenniemen!! Br JT
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
IL: Radiojuontaja otti kiivaasti kantaa natsien mollaukseen

Jotenkin vaikuttaa, että siellä ovat taas sukunsa viisaimmat päässeet ääneen. Lehdessä nakuileva BB-blondi ja kaveri, josta ei tiedä pitäisikö höpinöitään kuunnella vai lukea vain sarjakuvat, you can't beat that, kuten Tami sanoisi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös