Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 715
  • 50 415

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi on rasistista epäillä, että Halosen vieraslistaa tehtäessä painoa on annettu ihonvärille ja sukupuoliselle suuntautumiselle? Kyllähän siellä oli nais/nais ja mies/mies pareja huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin? Ei minulla ole mitään sitä vastaan sinänsä, mutta ei sen toteamisessa ole mitään rasisista. Mutta nykyäänhän on niin muodisaksta ja kivaa huudella "rasistia" paikassa kuin paikassa ja tilanteessa kuin tilanteessa. Rasisti!

Kuinka monta vierasta oli päässyt vieraaksi ihonvärinsä perusteella? Itse näin yhden tummaihoisen suomalaisen, Jani Toivolan. Tämä tappelija oli avec, ei vieras.

Homopareja huomasin 5 eli linnassa saattoi olla noin kymmenen homoa ~2000 vieraan joukossa, aika pieni on prosentti. Tämä keskustelu kertoo vaan ihmisten ennakkoluuloista.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
On kyllä komediaa taas koko filmi alusta loppuun. Käymäläseura huussin jonkun janarin avec vauhdissa. Käymäläseura.. ei vittu.

Musta mies ottanut vähän miestä väkevämpää, toiminnasta tulee mieleen, että ei ole tainnut ihan viina riittää. Niin sekaisin on. Heti alkuun Hautala tulee suureen ääneen ilmoittamaan, että järkkärit ovat toimineet päin persettä ja ylittäneet valtuutensa. Näinhän se on aina, kun mustaa alistetaan.

No, sitten pää lasista läpi, että voi poliiseille syyttää, että järkkärit tekivät sen. Valitettavasti tapahtumalla taisi olla sen verran silminnäkijöitä, että kusetus ei mene läpi. Harmi, koska tämän takia handsome manista tuli ugly.

Toivottavasti järkkärit nostavat syytteet vaikka jostain väkivaltaisesta vastustamisesta ja kunnianloukkauksesta tms.

Lisää maahanmuuttajia suomeen!
 

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heti alkuun Hautala tulee suureen ääneen ilmoittamaan, että järkkärit ovat toimineet päin persettä ja ylittäneet valtuutensa. Näinhän se on aina, kun mustaa alistetaan.

Niin ja Hautala ei tiedä tapauksesta mitään, mutta silti osaa sanoa, että järkkärit on toimineet väärin.

Mikäli nuo tappouhkaukset olisi sanonut suomalainen, siitä tulisi penaltia välittömästi, mutta nyt tod.näk ei mitään. Tai no eiköhän sieltä järkkäreille joku rasisti tai muu vastaava tuomio löydy.
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuinka monta vierasta oli päässyt vieraaksi ihonvärinsä perusteella? Itse näin yhden tummaihoisen suomalaisen, Jani Toivolan. Tämä tappelija oli avec, ei vieras.

Toivolakin taisi olla avec, vaikka illan teemaan olisikin hyvin sopinut.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Niin ja Hautala ei tiedä tapauksesta mitään, mutta silti osaa sanoa, että järkkärit on toimineet väärin.
Päivi Lipposen ei nyt ehtinyt haaveilla marsseista, Hautala kerkesi ensin syyttämään portsareita. Jostain luin että Jani Toivola oli paikalla ja näytti järkyttyneeltä, olisi sitä itsekin hieman ihmeissään ja silmät suurena kun joku alkaa rähjäämään, uhittelun päätteeksi lyö vielä päänsä klasista läpi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
En edes tiedä miksi lähden korjaamaan tätä tietoa mutta Jani Toivolalla oli oma kutsu juhliin niinkuin myös sillä mr gay:llä.

Tästä tulikin mieleen, että mitä jos Mr. Toivola ja Mr. Gay tai vaikka Haavisto latino rakastajineen käy hakemassa mieskadettia tanssimaan? Joutuuko kadetti menemään? Jos ei kadetti suostu niin kai siitäkin jonkinlainen kohu saataisiin aikaan, kun Toivola poraa jossain Ilta-Paskassa saamaansa kohtelua. Sitten onkin kuhina valmis ja kauhea keskustelu alkaa aiheesta, kuinka taas seksuaalivähemmistöjä sorretaan. Väkijoukko ryntää linnan eteen osoittamaan mieltään ja monet julkisuuden henkilöt uhkaavat boikotoida linnan juhlia, jos ei asioihin saada rotia.

(edit. En katsonut illan juhlia ja en tiedä vaikka siellä olisi kadetti tanssahdellutkin härkäparina)
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Joutuuko kadetti menemään?

Tai jos kadetti olisi homo, eikä suostuisi tanssimaan kuin miesten kanssa. Kaikki homothan ovat irstaita eivätkä ajattele kuin (homo)seksiä, senhän tietävät kaikki. Tuskin sellaista kiinnostaa naista tanssittaa. Saati, jos kaksi kadettia olisivat homopari ja tanssisivat ainoastaan keskenään ja sen jälkeen miestenhuoneessa panisivat toisiaan. Kohta kaikki armeijan upseerit olisivat homoja ja sivari olisikin meille normaaleille ihmisille se turvallinen paikka suorittaa asepalvelus.

Minäkään en katsellut linnanjuhlia, kylillä nimittäin kertoivat että siellä on neekereitä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Väärin. Suurin osa kansasta ei ole tuollaisia vatipäisiä rasisteja niin kuin sinä.

No kerroppa nyt sitten vaikka Jani Toivolan ansiot tai tämän mister hintti finlandin? He olivat kutsuilla vain ja ainoastaan ihonvärinsä ja hinttiydensä ansiosta. Enkä minä ole rasisti sillä ei minulla ole mitään valkoista hetero-miestä vastaan toisin kuin sinulla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
No kerroppa nyt sitten vaikka Jani Toivola ansiot tai tämän mister hintti finlandin? He olivat kutsuilla vain ja ainoastaan ihonvärinsä ja hinttiydensä ansiosta. Enkä minä ole rasisti sillä ei minulla ole mitään valkoista hetero-miestä vastaan toisin kuin sinulla.

I rest my case. :D

Ja sinulle, jos olen tulkinnut oikein, nämä em. asiat ovat niin vakavia, että ne heti alentavat heidän ihmisarvoaan, tai pikemminkin poistavat sen heiltä? En ole Tarjan kanssa jutellut, että mikä näiden ihmisten kutsun takana on, mutta voisin kuvitella sen olevan signaali maan johtajalta, että itsenäisessä Suomessa on tilaa kaikille, myös seksuaalisille vähemmistöille kuin tummaihoisillekin. Enkä mä nyt ketään heteromiestä tässä dissaa, tahi vihaa.

Jotenkin kumma käsitys nyt sinulla niin kuin monella muullakin, että ei saisi olla esim. perhettään kasvattava, äijäurheilusta pitävä, isänmaallinenkin, veroja maksava, rehti suomalainen mies. Että noita em. asioita ei arvostettaisi, tai niiden toteuttaminen tehtäisiin tässä maassa jotenkin erityisen vaikeaksi joko vallitsevan ilmapiiri-ilmaston, tai muuten valtiovallan toimesta. Ei kai tuollainen henkilö nyt myöskään ole mikään synonyymi rasistille?

Turha se on minusta mennä sen taakse, jos joku kritisoi siitä, ettei hyväksy vähemmistöjä, että se olisi heti hyökkäys esim. heteroutta vastaan.

edit: ei saisi myöskään ihmisiä haukkuja vatipäiksi. Pahoittelut.
 
Viimeksi muokattu:

Wolves

Jäsen
He olivat kutsuilla vain ja ainoastaan ihonvärinsä ja hinttiydensä ansiosta. Enkä minä ole rasisti sillä ei minulla ole mitään valkoista hetero-miestä vastaan toisin kuin sinulla.

Alkaa olemaan jo allekirjoitus kamaa ja viesti ainakin varmistaa sen, ettei tule kirjoitettua off-topiccia.

Alunperin minut sai nauramaan Ilta-Sanomien uutinen linnanjuhlien tavoitelluimmasta sinkusta. Kyseessä ei siis ollut Sinuhe Wallinheimo, vaan linkissä (joka johtaa iltasanomien sivujen uutiseen) olevasta naishenkilöstä.

Heikko on ollut sinkku-tarjonta.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Tälle elokuvatrailerille: Mega Shark versus Crocosaurus . Linkki vie V2.fi -sivustolle, jossa kyseisen elokuvan traileri on nähtävillä. Huikean näköistä menoa!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomasin juuri I-S:n sivuilta, että yllättäen Timo T.A. oli kommentoinut Linnan Juhlien epäkohtia. Hauskaa tuossa mielestäni oli, että Timppa pitää julkkisblogia Seiskan sivuilla?! Meinaan, että sopiiko buutseja ja kainalofarkkuja pitävän entisen laulajan arvolle todella kirjoitella noin paskalle sivustolle? Jotain ristiriitaista tuossa on. Hauska silti.

Koska M-Show tulee takaisin?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meinaan, että sopiiko buutseja ja kainalofarkkuja pitävän entisen laulajan arvolle todella kirjoitella noin paskalle sivustolle?

Entäs jos ei vaan ole vaihtoehtoja? Siinä joutuu silloin ehkä vähän tinkimään periaatteistaan...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Entäs jos ei vaan ole vaihtoehtoja? Siinä joutuu silloin ehkä vähän tinkimään periaatteistaan...

On aivan selvää, ettei Mikkonen ole ollut enää pitkään aikaan edes lähellä kuumimpia hahmoja millekään kanavalle(no okei, Mikkosten Maailma oli maanlaajuinen hitti, ainakin melkein).

Silti, ei kai tämä mies tingi ikinä mistään periaatteista? Niin voisi kieltämättä luulla, kun hän kirjoittaa tiukkasävyisiä kolumneja BB-sukupolvesta Seiskan blogiin. Varmasti sille on jokin hyvä selitys.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
JMA:n allekirjoitus räväytti naurut ja pienen pierun kalsareihin. Pitääpä alkaa treenailee ku Stigu käskee :D
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
JMA:n allekirjoitus räväytti naurut ja pienen pierun kalsareihin. Pitääpä alkaa treenailee ku Stigu käskee :D

Ei nyt näemmä niin kovin hauska kuitenkaan, kun et vaivautunut copypasteamaan sitä jälkipolville ihailtavaksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei nyt näemmä niin kovin hauska kuitenkaan, kun et vaivautunut copypasteamaan sitä jälkipolville ihailtavaksi.

Tässä - älä punastu

"Jos kortsu ei mene munan päälle pimeässä yhdellä jalalla hyppien ja toinen käsi selän takana, niin vittu äkkiä harjoittelemaan. Treenatkaa niiden käyttöä erilaisissa tilanteissa. Seisaaltaan, selältään, vatsaltaan, istualtaan, nelinkontin jne. Silmät kiinni, oikealla kädellä ja vasemmalla kädellä. Toistoja, toistoja. Pillutouhuista on aivan turha haaveilla, jos perusasiat eivät ole hallussa. -Stig Tøfting- "

Moderaattoreille tiedoksi: Lainaus on palstaveli JMA:n allekirjoitus, joka täten pyynnöstä esille on asetettu. Toimin asiassa oikeudettomana bulvaanina.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kerroppa nyt sitten vaikka Jani Toivolan ansiot tai tämän mister hintti finlandin? He olivat kutsuilla vain ja ainoastaan ihonvärinsä ja hinttiydensä ansiosta. Enkä minä ole rasisti sillä ei minulla ole mitään valkoista hetero-miestä vastaan toisin kuin sinulla.

Itseasiassa tämä Mr Gay Finland taitaa olla Halosen sukulainen ja siksi kutsuttu juhliin, samoin tämän veli joka virheellisesti tituulerattiin Mr Gay Finlandiksi. Onko tuo muuten kuin moraalisesti arvelluttavaa kutsua omia sukulaisia linnan juhliin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös