Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 829
  • 50 415

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tälle videopätkälle.

(Linkki vie Naurunappula-sivustolle, missä hulvattoman hauska jalkapalloaiheinen videopätkä.)
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Nauran itselleni lueskeltuani Kanadan junioriliigat-ketjua, jossa nimimerkki HardCore Hooligan tykittää hatunnnoston arvoisesti tarinaa. Sitä vaan nauran, että en ymmärrä puoliakaan tarinasta.

Täysin samaa mieltä.

Mutta paljon on niitäkin ihmisiä, jotka eivät pääse ensimmäisestä diipadaapakaudestaan yli ja jatkavat huonon itsetuntonsa paikkailua kielellä, jota ei ole tarkoitettukaan toisten ymmärrettäväksi. Monesti näiden tekstien suoltajat eivät ymmärrä itsekään, mitä kirjoittavat tai puhuvat.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Nauran itselleni lueskeltuani Kanadan junioriliigat-ketjua, jossa nimimerkki HardCore Hooligan tykittää hatunnnoston arvoisesti tarinaa. Sitä vaan nauran, että en ymmärrä puoliakaan tarinasta.

HCH osaa kyllä tehdä virkkeestä tarinan. Tässä yksi, ei suinkaan ainoa, esimerkki sellaisesta:

Toki Anti-fighting guru Branchin siivouskomerostaan ensin O:ssa lanseerama buckets on linjaus hakee viihdevastaisuudessaan vertaistaan pelin historiassa ja bongarin näkökulmasta vie kyllä isolla kauhalla hommasta sydäntä (lisättynä linjurien sisään uimisella square offin mennessä perinnetietoisen tyylikkääksi), mutta loistavasti vaikkapa Bladesin HCH:n yksi kartan suosikkihahmoista Darian Dziurzynski taisteli tätä täydellistä järjenvastaisuutta vastaan Dubissa luopumalla muutamaan otteeseen jakkupukuja uhmaten pipostaan ja vaikka 1991-syntynyt vanhan koulukunnan (80-luvun Dubin kulttuuuriperinnön) tuoksuinen lännen taistelija Dziurzynski ei kelvannut samanikäisen O:n Missyn Rob Flickin varaaminen isoon liigaan O:n moneen kertaan mainostettuna HCH:n suosikkihahmona kyllä valaisee mukavasti kulttuurille omistautuneen lähtökeskeistä näkökentää.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hardcore Hooligan on yksi palstan tärkeimmistä sisällöntuottajista. Suurin osa, itseni mukaanluettuna, ei aina edes täysin ymmärrä missä mennään kun hänen tekstejään lukee, mutta taustalla on se asia minkä soisi olevan tärkeintä useimmille kirjoittajista - intohimo.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran kaverini tyypilliselle "puolustelulle", joka tulee esiin aina kun kyse on hänen "työurastaan", rahasta, naisista, kitaransoitosta, kullin koosta...eli kaikesta mahdollisesta.

Ja kun herralla on tunnetusti "loistava itsetunto, parempi kuin suurimmalla osalla", niin eikö sellainen puolustelu ole vähän ristiriitaista? Varsinkin kun vastaus on aina sama käännettynä takaisin ja vertaus omaan loistavaan itseensä, tyyliin: "Sanoo oikea työnarkomaani! Mä oon tehny töitä ihan vitusti enemmän kuin sä! Lisäks mun kulli on paljon isompi kuin kenenkään teistä ja mä osaan sooloilla paremmin kuin muut vaikka oon soittanu vaan pari vuotta jne."

Läpällä heitettyihinkin juttuihin aina sama nauha, huoh.

Jos pyytäisin häntä hieman rauhoittumaan, niin tämä luultavasti vastaisi, että hän on meistä kahdesta se huomattavasti rennompi, sosiaalisempi ja blaa blaa...blaa.

Melkein vituttaa jo...mutta menköön nyt naurun puolelle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Et oo vaan tajunnu.

Tähän liittyen vanha blondivitsi:
-Mitä blondi sanoi kun näki oikein ison kullin?
-No mitä se nyt olisi voinut sanoa, en mä tiedä, kerro nyt sitten, tjsp.
-Ai sä et tiedä, voi voi sua...
 
K

kiwipilot

Hardcore Hooligan on yksi palstan tärkeimmistä sisällöntuottajista. Suurin osa, itseni mukaanluettuna, ei aina edes täysin ymmärrä missä mennään kun hänen tekstejään lukee, mutta taustalla on se asia minkä soisi olevan tärkeintä useimmille kirjoittajista - intohimo.

Joo, hieman kuten Routainen Sydän aikoinaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nauran kaverini tyypilliselle "puolustelulle", joka tulee esiin aina kun kyse on hänen "työurastaan", rahasta, naisista, kitaransoitosta, kullin koosta...eli kaikesta mahdollisesta.

Ja kun herralla on tunnetusti "loistava itsetunto, parempi kuin suurimmalla osalla", niin eikö sellainen puolustelu ole vähän ristiriitaista? Varsinkin kun vastaus on aina sama käännettynä takaisin ja vertaus omaan loistavaan itseensä, tyyliin: "Sanoo oikea työnarkomaani! Mä oon tehny töitä ihan vitusti enemmän kuin sä! Lisäks mun kulli on paljon isompi kuin kenenkään teistä ja mä osaan sooloilla paremmin kuin muut vaikka oon soittanu vaan pari vuotta jne."

Läpällä heitettyihinkin juttuihin aina sama nauha, huoh.

Jos pyytäisin häntä hieman rauhoittumaan, niin tämä luultavasti vastaisi, että hän on meistä kahdesta se huomattavasti rennompi, sosiaalisempi ja blaa blaa...blaa.

Melkein vituttaa jo...mutta menköön nyt naurun puolelle.
Tälläisia tapauksia on varmaan jokaisella omassa kaveripiirissä.
Rasittavia. Melkein yhtä rasittavia kuin jahkailijat jotka eivät osaa päättää mitään, puhuvat ympäripyöreitä puoli tuntia kun asian voi sanoa tehokkaasti parilla lauseellakin.
No asiaan. Tuollaisille jotka jatkuvasti pätevät ja suurentelevat asioita voi aina kommentoida että
"sun jutut on kuin vanhan naisen pierut. Puoliksi täynnä paskaa"
Toinen on tietysti pyytää laittamaan se muna esille ja sitten vain vertaamaan niitä. Tosin vaatii että pyytäjällä on riittävästi kapasiteettia asian suhteen.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ei nyt varsinaisesti mitään naurunremakkaa aiheuttanut mutta hesarin sivuilta löytyi hieno uutinen: Yhä useampi koululainen valitsee ET:n uskonnon sijaan.
Eihän tuo sinänsä mikään ihmeellinen uutinen ole mutta kohta hienohko yhteensattuma(ko?) tuosta löytyy. "Viime vuonna elämänkatsomustiedon opetusta annettiin 16 209 peruskoulun oppilaalle, mikä on 4,5 prosenttia eli 666 oppilasta enemmän kuin edellisvuonna."
 
Nauran kaikille niille jotka jaksavat vielä 2010-luvulla kaivaa natsikortin esille kun Saksa pärjää futiksessa.
Varsinkin kun puolet joukkueesta täyttää arjalaiset kriteerit kovin huonosti.
 
Viimeksi muokattu:

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Varsinkin kun puolet joukkueesta täyttää arjalaiset kriteerit kovin huonosti.
Tämä on kyllä pistänyt silmään, vaikka ei sinällään nauratakaan. Saksan maajoukkue on täynnä mitä kummallisempia karvakäsiä ja hottentotteja. Valkoisistakin suurin osa taitaa olla kommareita.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuollaisille jotka jatkuvasti pätevät ja suurentelevat asioita voi aina kommentoida että
"sun jutut on kuin vanhan naisen pierut. Puoliksi täynnä paskaa"

Voi myös sanoa, että "äijässä on ihan sama, puhuuko pää vai perse".

Tuttu tyyppi meikäläisenkin tuttavapiirissä. Ja näillä ihmisillä on monesti vielä sellainen naurettava tapa, että he tuovat julki oman mielipiteensä ikään kuin mielipide olisi oikeaksi todistettu tosi uskomus sillä lyömättömällä perusteella, että se on heidän mielipiteensä. Mielipiteen ilmituonnin jälkeen he poistuvat nopeasti paikalta tai kääntävät selkänsä kuulematta enää mitään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eurosportilla on menossa Koiraurheilu: Incredible Dogs Challenge. Toisin sanoen koirien pituushyppykisat uima-altaaseen. Arvostelulaji.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lehti pamautti Facebookissa:

♥ ♥ Kopioi tämä statukseesi jos olet oikeasti ♥ hevonen ♥. Näin näämme ketkä oikeasti ovat hevosia. ♥ ♥
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eurosportilla on menossa Koiraurheilu: Incredible Dogs Challenge. Toisin sanoen koirien pituushyppykisat uima-altaaseen. Arvostelulaji.

Pitäisköhän sun lähteä vaihteeksi sieltä kotoa jonnekin ihmisten ilmoille:D
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eurosportilla on menossa Koiraurheilu: Incredible Dogs Challenge. Toisin sanoen koirien pituushyppykisat uima-altaaseen. Arvostelulaji.

Muistelisin lukeneeni eilen Hesarista, että tällä viikolla nimenomaan Eurosportilta tulee legendaarisen "kivi, paperi, sakset" kisailun Yhdysvaltojen Mestaruuskisat.
Joten pysy kanavalla.

E: Muistelin oikein. Tänään klo 19.15 Eurosportin nettisivujen mukaan. Kerro, miten kävi jos itse unohdan katsoa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös