Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 590
  • 50 401

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ilya Kovalchukin Hate Crewille nauran. "Tappakaa se" "mailalla päähän" etc.

Vaikka tässä suomen kannalla tietenkin ollaan niin olisin jotenkin toivonut että Ilja olis vetäny jotain meirän "uhoojaa" pataan ja kunnolla. En tiedä miksi mutta olisi saanut hyvää säpinää keskusteluihin.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Vaikka tässä suomen kannalla tietenkin ollaan niin olisin jotenkin toivonut että Ilja olis vetäny jotain meirän "uhoojaa" pataan ja kunnolla. En tiedä miksi mutta olisi saanut hyvää säpinää keskusteluihin.

Hmm. On pakko kysyä. Oletko mamu? Meinaan jos joku meirän "uhooja" vetäisi Iljaa pataan ja kunnolla, niin miten se olisi aiheuttanut vähemmän säpinää keskusteluihin?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hmm. On pakko kysyä. Oletko mamu? Meinaan jos joku meirän "uhooja" vetäisi Iljaa pataan ja kunnolla, niin miten se olisi aiheuttanut vähemmän säpinää keskusteluihin?

Ei helvetti, on kai se pakko vastata.

No jos täällä on jo jengillä pata jumissa sen takia kun Ilja "riehuu" ja pistää paskaksi Hietasen niin olisi vain ollut mukava nähdä kun joku meidän jätkistä olisi mennyt vaikkapa ihan haastamaan Iljaa ja aikalailla varmaankin siinä olisi meidän jätkälle käynyt huonosti. Ottaen huomioon meidän mikkihiiri osaston.

Sitten toinen skenaario eli jos joku olisi vetänyt Iljaa turpaan niin tämähän olisi ollut juuri käsikirjoituksen mukaista kaikkien mielestä. Niin tod.näk tilanne olisi ollut rauhallisempi. Vittu me ollaan kovia yms.

Joo, ei tossa ollut hölkäsen pöläystäkään järkeä mutta antaa mennä.

!
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nauran itselleni. En koskaan pääse Älypään jääkiekko-visassa 12 pidemmälle... Olen vielä niin tyhmä, että säästelen oljenkorsia ja yleensä kun tipun, minulla on vielä kaikki käyttämättä...
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Nauran itselleni. En koskaan pääse Älypään jääkiekko-visassa 12 pidemmälle... Olen vielä niin tyhmä, että säästelen oljenkorsia ja yleensä kun tipun, minulla on vielä kaikki käyttämättä...
Nauran Alypään Sm-liigavisalle. Kenellä on eniten SM-liigan mestaruuksia? Vastaan TPS... väärin... oikea vastaus Ilves. Kiitti ja riitti.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran itselleni...katsoin sivusilmällä noita mainoksia ja näin yhtäkkiä "tits".

No ei siellä oikeasti tissejä ollut vaan joku lasten Tom Tits experiment homma.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Fenerbachen stadionin kuuluttajalle, joka meni erehdyksissään kuuluttamaan, että kotijoukkue on nyt sitten mestari, mikä ei ikävä kyllä pitänyt paikkaansa.

Seuraukset ovat nähtävissä alla olevasta linkistä:

http://ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=72472

Edit: Taisi olla kuuluttajalla futbol24.com-liveseurantasivu päällä, se kun tyrkkää kierroksen aikana monesti maaleja, joita ei todellisuudessa koskaan syntynytkään.

Itse olin Istanbulissa juuri vkonloppuna kaverin luona ja kaveri asustelee tuossa Kadiköyssä, joka ei ole aivan kauhean kaukana fenerin stadikasta.

Ikkunasta ja telkkarista katseltuna meno kadulla oli aika kaaosta ja tilannetta ei yhtään auttanut se että mestaruus ratkesi Besiktasin omaan maaliin.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paska tapa kuolla. Linkki IS:n sivuille.

Kännissä kuolee paljon ihmisiä, mutta että näin??? Huh huh!

Ei helvetti onko tää nyt totta? Onhan tää nyt aika järkyttävää. Vessaharjaa juuttuu vuosiksi perseeseen. Huh huh tosiaankin. Täytyy kyllä ihmetellä, ettei ole sitten missään muualla käynyt lääkärin pakeilla kipujansa valittamassa, meinaan ton on täytynyt tuntua aika helvetilliseltä esim. kun olet vääntämässä sitä itseään wc:ssä.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ei helvetti onko tää nyt totta? Onhan tää nyt aika järkyttävää. Vessaharjaa juuttuu vuosiksi perseeseen. Huh huh tosiaankin. Täytyy kyllä ihmetellä, ettei ole sitten missään muualla käynyt lääkärin pakeilla kipujansa valittamassa, meinaan ton on täytynyt tuntua aika helvetilliseltä esim. kun olet vääntämässä sitä itseään wc:ssä.

Vaikka tuota miten yrittäisi ajatella niin en suostu tuon todenperäisyyteen uskomaan. Kaksi vuotta mukamas elänyt harjanvarsi suolessa, hah! "Vessaharja oli tuossa vaiheessa jo kiinnittäytynyt lonkan lihaksiin ja siksi sen poistaminen leikkauksella olisi ollut vaarallista." Myrkyssä tai Pahkasiassa voisi kuvitella olevan tämän kaltaisia pläjäyksiä, varmaan jossain paikallisessa sellaisessa ollutkin, niinpä Ilta-Paska siteeraa sitä totuutena.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaikka tuota miten yrittäisi ajatella niin en suostu tuon todenperäisyyteen uskomaan. Kaksi vuotta mukamas elänyt harjanvarsi suolessa, hah!

Jos on noin "pöljän" kuoleman kokenut niin minusta jo ansaitseekin menehtyä. Anteeksi kyynisyyteni mutta ihmisten ultimaattinen tyhmyys vituttaa. Kohta joku menehyy Mini Cooper anuksessaan...ja sekin taatusti britti.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos on noin "pöljän" kuoleman kokenut niin minusta jo ansaitseekin menehtyä.

Vahvasti sama. Vaikka vaikea on todella uskoa tuota juttua todeksi, ennemmin sanoisin, että paskan marjat... tai tässä tapauksessa paskan harjat!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuossa vessaharja perseessä-jutussa nauratti varsinkin se kuvateksti: "Kuvan harja ei liity tapaukseen."
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nauran itselleni. Vitutuksissani olen klikannut jo ainakin kolmessa eri topicissa "Vastaa" -nappia, mutta olenkin aina palannut pois sieltä.

Näin ollen olen luultavasti välttänyt varman pelikiellon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös