Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 064
  • 50 365

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Joku laittoi jokin aika sitten uuden tuttavuuden; Näpyn videon tänne ja nyt olen katsellut jo varmaan kaikki sen sketsit. Ihan loistavaa settiä välillä!

Alla olevaa katsellessa tuli melkein se kuuluisa "kahvit näppikselle" -efekti.

Sehän on kyr... (Youtube)

En tiedä väsyttääkö liikaa mutta ei tuo mitään reaktiota saanut aikaan.

Odotin paljon mutta sain vähän. Yleensä repeän paskimmillekin jutuille..no..täytyy katsella myöhemmin jos vaikka uppoaisi..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sitten kun kävi mielessä, että onkohan tuo alempi kuva ns. "lukija kuva"? Että siinä ne pojat odottelee poliisia saapuvaksi onnettomuuspaikalle:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010041211454545_vi.shtml

Veikkaan, että ne ovat matkustaneet pakun takaosassa juuri tuossa samassa asetelmassa. Sitten kun on rysähtänyt, Esko on viheltänyt pilliin ja poppoo on marssinut siistissä jonossa tienposkeen ja ottanut siihen saman poseerauksen.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Ensiavun/terveydenhuollon lakisääteisellä kertauskurssilla kurssin vetäjä osui maaliin. Käsiteltävänä aiheena oli tajuton potilas ja aiheessa oltiin päästy siihen viimeiseen vaihtoehtoon eli simuloituun tajuttomuuteen.

Henkilö siis esim. väkijoukossa näyttelee tajutonta kerätäkseen huomiota osakseen... "tapaukset joista me ensihoitajat käytämme myös nimitystä JYP-syndrooma".
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Olli Jokiselle. Ei vissiin mennyt pojalla kausi kohdilleen:

~klik~

Kaikki linkit ohjaavat Iltalehden sivuille.

Itse nauran iltalehden uutisille, lainataan HF Boardsilta kommentteja ja siinä onkin sitten juttu valmiina ja eikun vain eetteriin! Tajuavat varmaan itsekin että nämä "uutiset" ovat niin täyttä paskaa ettei kukaan uskalla edes ottaa vastuuta niistä, vaan jutun kirjoittaja on aina IL..
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tuli eilen naurahdettua Googlen hakutuloksille hakusanoilla Valtra Fan Club. Ei löytynyt traktoreita...

(linkki vie Let me google that for you -sivulle ja sitä kautta Googlen hakuun sanoilla "Valtra Fan Club")
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nauran eräälle JYP-kannattajalle, joka kuittailee eilisen Turun pelin yleisömäärästä. Eihän tuollaiseen olisi pitänyt tarttua, mutta tuo on vaan jotenkin niin... sööttiä :)
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Naureskelen kadeteille, jotka havaitsivat pururadalla karhun. Tarkemman tutkimuksen seurauksena eläin olikin hieman pienempi peto.
Linkki vie siis iltalehden uutiseen Riihimäkeläisten kadettien "karhu havainnosta".
 

Sirad

Jäsen
Uusin "Ihmisten puolue" oli hetkittäin ihan onnistunut.

Rain Man
-alku ja Tiura-setit nauratti ainakin meikäläistä.
Piti ihan vilkasta toisen kerran putkeen :)


(Linkki tietysti YLE Areenaan ja siellä kyseiseen, vartin mittaiseen ohjelmaan.)
 
Viimeksi muokattu:

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Naureskelen kadeteille, jotka havaitsivat pururadalla karhun. Tarkemman tutkimuksen seurauksena eläin olikin hieman pienempi peto.
Linkki vie siis iltalehden uutiseen Riihimäkeläisten kadettien "karhu havainnosta".

Havaitsija on varmaan se sama itä-helsinkiläinen, joka morttiaikanaan pääsi kymppiuutisten haastatteluun.

"Ööö, jännittää mennä armeijaan, kun en ole koskaan nukkunut ulkona"
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Havaitsija on varmaan se sama itä-helsinkiläinen, joka morttiaikanaan pääsi kymppiuutisten haastatteluun.

"Ööö, jännittää mennä armeijaan, kun en ole koskaan nukkunut ulkona"

Miksi jonkun pitäisi nukkua ulkona? Naurattaa kun jotkut pitävät vaikkapa ulkona nukkumista jonain veret seisauttavana kokemuksena. Itse olen paljon mielummin kotona tai hotellissa.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Tälle Harley Davidson -videolle youtubessa. Kahvit oli karata näppäimistön puolelle tuota katsottaessa.

Linkki vie youtubevideoon, jossa harrikkamies näyttää kuka on isäntä talossa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Miksi jonkun pitäisi nukkua ulkona? Naurattaa kun jotkut pitävät vaikkapa ulkona nukkumista jonain veret seisauttavana kokemuksena. Itse olen paljon mielummin kotona tai hotellissa.
Tämä on kyllä asia, josta meillä tuli armeijassa metsäleireillä paljonkin riitaa kun osa halusi nukkua hotellissa ja osa kotonaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
On kyllä aika helvetin tylsät pleijarit. Ei sillä että väärät joukkueet pelaisi jatkossa mutta jotenkin vain on laimeaa. Ylilyöntejä kaivataan!

Niin ja siis nauran ylipäätään juurikin pleijareille.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Luin Ilta-Sanomista otsikon: Marja Tiura sai Arto Merisalolta myös kikkeliviestejä.

..ja mielikuvitukseni heti ohjasi otsikon siihen, että Arto-poika on lähettänyt Tiuralle kuvia omista munaskuukkeleistä ja sitä sitten aikani nauroin. Nyt kun tarkemmin tätä asiaa miettiin, niin kohta itken, että kui helvetti mulla pyörii Arto Merisalon alastonkuvat mielessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös