Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 926
  • 50 365

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huvitti hyväntahtoisesti SergeiK:n toivomus, josko JypFabu keskustelisi kunnioittavammin muiden kanssa tuolla Sellon ammuskeluketjussa. Pata kattilaa soimaa, tai jotain. Ei sillä, ettenkö olisi saanut huvia myös SergeiK:n sanailusta koskaan. Ihan kivaahan se on. Joo.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Toivottavasti Ilves keskittyy jatkossa tekemään sopimuksia pian 37-vuotiaiden kanukkien kanssa, jotka loukkaantuvat yhdeksän pelatun ottelun jälkeen. Siinä on sitten sitä osaamista.

Ei riitä edes vittuilun aluksi. Kyllä Ilves tekee sen ihan itse :)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran nimimerkki Pottakamelille, jota ainakin näyttää kiinnostavan.

Tämä on aina vähän tulkinnasta kiinni. Jos nauraa jollekkin jutulle, niin ei se mielestäni tarkoita että olisi samalla kiinnostunut. Olisi varmaan pitänyt lisätä että eniten huvitti se että tuo ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun noita "jonka piti olla paskin pelaaja ikinä" ja mitäs minä sanoin lisäyksiä on ollut.

Nyt naurattaa vähän kaikki.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Tämä on aina vähän tulkinnasta kiinni. Jos nauraa jollekkin jutulle, niin ei se mielestäni tarkoita että olisi samalla kiinnostunut. Olisi varmaan pitänyt lisätä että eniten huvitti se että tuo ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun noita "jonka piti olla paskin pelaaja ikinä" ja mitäs minä sanoin lisäyksiä on ollut.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ruotsalaisetkin ovat huomanneet kuinka hyvä tuomari Tom Laaksonen on, se pistää nauramaan (vahingoniloisesti). Se sijaan liiton toiminta itkettää, eikö vuoden 3. tärkeimpään kv-turnaukseen ollut muka parempaa tuomaria lähetettäväksi?
 

d2uce

Jäsen
Ruotsalaisetkin ovat huomanneet kuinka hyvä tuomari Tom Laaksonen on, se pistää nauramaan (vahingoniloisesti). Se sijaan liiton toiminta itkettää, eikö vuoden 3. tärkeimpään kv-turnaukseen ollut muka parempaa tuomaria lähetettäväksi?

Selkeä kostotoimenpide, kun omat junnut ei pärjää niin laitetaan Laaksonen sotkemaan ruotsalaisten peli.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä räjäytti pankin melko lahjakkaasti. Onneksi ei ollut mitään syötävää tai juotavaa suussa...

Eilen tuli neloselta Pearl Harbor, jonka olen nähnyt joskus kauan sitten ja josta en mitään oikein muistanut. Noh, päätin katsoa elokuvan uudestaan ja täytyy sanoa että paras elokuva mikä on tehty WWII-aiheesta!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itselleni ja Elisan asiakaspalvelulle. Ei näköjään ole moneen vuoteen tullut näihin soiteltua, kun odotusaika on sen puhelinnauhoitteen mukaan vain alle 15 minuuttia!

Joopajoo, kuluu se päivä näinkin. Sit niiden jonotusmusa vielä rätisee koomisesti.
 

HemmoP

Jäsen
Tämä räjäytti pankin melko lahjakkaasti. Onneksi ei ollut mitään syötävää tai juotavaa suussa...

Pahkasika-todellisuutta johon törmää jatkuvalla syötöllä. Ajattelee, että ei voi olla totta (jonkun mielipide jostakin asiasta), mutta valitettavan usein onkin(ei, Pearl Harbor ei ole paras WWII-elokuva).

Tämä sama ilmiö on surullisesti hymyilyttänyt lukiessani Sello/maahanmuutto-ketjuja kun muutama henkilö on ottanut ne haltuun lähinnä tyhjän louskuttamisella ja "oivaltavilla" vertauksilla.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Naurattaa Kaukosäädin -nimimerkin epätoivoinen taistelu Ilveksen puolesta. Viimeisimpänä mainittakoon eri jengien hyökkäyksien vertailu keskenään "Ketju johon kaikkien on pakko..." -ketjussa, jonka jälkeen hivenen nuorempi jannu Kummeli tuli ja kyykytti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Naurattaa Kaukosäädin -nimimerkin epätoivoinen taistelu Ilveksen puolesta. Viimeisimpänä mainittakoon eri jengien hyökkäyksien vertailu keskenään "Ketju johon kaikkien on pakko..."

Mjitääh? En minä ole Ilvestä mitenkään puolustellut. Kaivanut vain positiivisia asioita esiin tämän kurjuuden keskellä :)

jonka jälkeen hivenen nuorempi jannu Kummeli tuli ja kyykytti.

Tästä haluaisin kuulla lisää. Voisitko kertoa? Siis olen kiinnostunut tuosta kohdasta "hivenen nuorempi". Kerrotko minun ja Kummelin iät.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Manailin äsken itsekseni, kun tv:stä ei tule mitään. Sitten muistin, että postihan toi tänään vanhaan osoitteeseen kulkenutta postia, ja avasin kuoren. Mietin toiveikkaana, josko siellä olisi joku hyvä lehti. Ja lehtihän siellä olikin, nimittäin HOK-Elannon Yhteishyvä. Kannen aiheet eli mm. Satavuotias näkkileipä sekä Miksi koirallani on hikka? aiheuttivat spontaanin repeämisen. Eikö siellä toimituksessa ihan totta ole saatu aikaan mitään yhtään unettavampaa?

Edit. Toisen spontaanin repeämisen aiheutti kissa, joka kävi paskalla. Haisi ilmeisesti senkin nenään koko lailla pahalta, sillä tyyppi paineli suoraan vessasta sängyn alle oksentamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Tällä hetkellä nauran Facebookin uudelle "viharyhmälle" -Kaikki pois Suomesta ja ulkomailta- ,ja etenkin sen täysin ryöstäytyneille seinäkirjoituksille.

Pakkohan siihen oli liittyä kun isänmaa vaatii.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä hetkellä nauran Facebookin uudelle "viharyhmälle" -Kaikki pois Suomesta ja ulkomailta- ,ja etenkin sen täysin ryöstäytyneille seinäkirjoituksille.

Onpas kyllä kiitettävän viiripäistä luettavaa. :) Kuinka helvetin paljon noita kirjoituksia oikein on siellä? En nyt ihan viitsinyt ruveta ihan alusta asti selaamaan..
 

passenger

Jäsen
Mainokselle facebookissa: Ylijäämä kaasunaamareita, sopii erinomaisesti KOKO PERHEEN YHTEISEEN AJANVIETTOON, naamiaisiin yms. Onko tämä joku uusi villitys? Meillä ei muistaakseni istuttu porukalla olkkarissa kaasunaamarit päässä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Mainokselle facebookissa: Ylijäämä kaasunaamareita, sopii erinomaisesti KOKO PERHEEN YHTEISEEN AJANVIETTOON, naamiaisiin yms. Onko tämä joku uusi villitys? Meillä ei muistaakseni istuttu porukalla olkkarissa kaasunaamarit päässä.

Ehkä tuossa oli kyse yhdessä istumisesta, mutta ei olohuoneessa?
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Petteri Sihvoselle:

"Itse en ole koskaan aikuisiällä kannattanut mitään joukkuetta, vaan aina nauttinut pelkästä pelistä ja kulloisenkin matsin molempien joukkueiden suorituksista. Mielestäni on epä-älyllistä kannattaa jotain joukkuetta. On kannatettava vain itse lajia ja peliä."
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Petteri Sihvoselle:

"Itse en ole koskaan aikuisiällä kannattanut mitään joukkuetta, vaan aina nauttinut pelkästä pelistä ja kulloisenkin matsin molempien joukkueiden suorituksista. Mielestäni on epä-älyllistä kannattaa jotain joukkuetta. On kannatettava vain itse lajia ja peliä."

Samalle nauran parhaillaan. Keskusteluahan se noilla teksteillään vain hakee, mutta silti... :D
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mainokselle facebookissa: Ylijäämä kaasunaamareita, sopii erinomaisesti KOKO PERHEEN YHTEISEEN AJANVIETTOON, naamiaisiin yms. Onko tämä joku uusi villitys? Meillä ei muistaakseni istuttu porukalla olkkarissa kaasunaamarit päässä.

Ei saatana, putosin (kun näkökuvakin aiheesta ilmestyi välittömästi mieleen). Myös Azulin kissan touhut ja Ipan pelaajien todelliset & wannabe-harrasteet naurattavat (miten aina onkin niin, että Tappara on niiden totisempien torvensoittajien jengi? No, Enlund & Lehterä on varmaan kuluttaneet kaikkien muiden huumorivaraston loppuun kahdessa päivässä:).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös