Mille naurat juuri nyt?

  • 13 238 843
  • 50 414

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toistaiseksi naurattaa tämä Jutta Urpilaisen puhe. Mitä luultavammin tämä menee myötähäpeän puolella kohtapuolin.

Olen itse sairaalloinen myötähäpeilijä, kotona vaihtuvat tv-kanavat tiuhaan vaikka olisin yksin ja töllöstä tulee Talentia tai vastaavaa. En vaan pysty, vaikka joskus väsyneenä tekisikin mieli vähän piehtaroida sonnassa.

Tässä Urpilaisen kanssa kellotin itselleni ajan 0:09. Aloin pyöriä tuolissani jossain seiskan kohdalla, en ollut valmistautunut suoritukseen kunnolla. Voin yrittää huomenna uudelleen, kun olen levännyt ja tankannut vähän hiilareita.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Missäs nurkilla tuossa pyöritään? Tai siis nimenomaan ei pyöritä, mutta ymmärrätte varmaan. Asiallista meininkiä joka tapauksessa.

Koulukadun ja Pyhäjärvenkadun (??) risteyksessä ilmeisesti. Lopussa näkyy koulukadun jääkiekkokenttä.

Niin ja siis Tampereella, jos se oli kysymys.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan aluksi haluaisin lainata yhtä tuon videon kommenteista.

Uteliaisuus voitti, ja puristin itseni kokonaiselle kierrokselle. Ei tuntunut hyvältä, mutta puolessa välissä ilahduin kun huomasin pärjääväni kovassa kyydissä.

Lopun raukkamainen huuto tuli kuitenkin ihan puun takaa. Häpeärauhaseni ylikuormittui hetkellisesti, minkä seurauksena silmistäni valuu nyt verta ja kuulen lintujen ääntä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Olen itse sairaalloinen myötähäpeilijä, kotona vaihtuvat tv-kanavat tiuhaan vaikka olisin yksin ja töllöstä tulee Talentia tai vastaavaa. En vaan pysty, vaikka joskus väsyneenä tekisikin mieli vähän piehtaroida sonnassa.

Tässä Urpilaisen kanssa kellotin itselleni ajan 0:09. Aloin pyöriä tuolissani jossain seiskan kohdalla, en ollut valmistautunut suoritukseen kunnolla. Voin yrittää huomenna uudelleen, kun olen levännyt ja tankannut vähän hiilareita.

Sama juttu, en pystynyt katsomaan kymmentä sekunttia enempää. Järkyttävää, suorastaan kamalaa touhua. Jutta on surkea esiintyjä suomen kielelläkin mutta tuo englanninkielinen väpätys oli kyllä jo todella karmaisevaa.

Samanlaista myötähäpeää koen myös silloin kuin Matti Vanhanen joutuu avaamaan suuta englannin tahtiin.

Jätemäkihän oli tämän alan ehdoton "ykkönen", onkin mielenkiintoista minkä tasoista englanninkielen taitoa edellytetään ministereiltä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eetu Holmalle. Tämä kaksikymmentäkuusivuotias ex-liigapeluri kertoi tämän päivän Pohjalaisessa että usea liigaseura olisi valmis tarjoamaan try-out -sopparia hänelle, mutta Eetu toteaa seuraavasti:
- Kovaa rumbaa vaativat try-outit eivät enää tässä iässä motivoi.

Nyt sitten kakkosdivarin Lapuan Virkiä on palkannut Eetun suoraan ykköskentän sentteriksi, ilman try-outia. Toki vain yhden ottelun ajaksi...

Täh? Eikös tästä jo uutisoitu, että Eetu '+16 kiloa kesän aikana' Holma lopetti kiekkouransa? Taisi olla sopparikin Ruåtsiin, mutta eivät sitten ottaneetkaan kun kesäharjoittelu oli mennyt pitkäksi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Täh? Eikös tästä jo uutisoitu, että Eetu '+16 kiloa kesän aikana' Holma lopetti kiekkouransa? Taisi olla sopparikin Ruåtsiin, mutta eivät sitten ottaneetkaan kun kesäharjoittelu oli mennyt pitkäksi.

Syyskuun alussa oli tuolla SaiPan puolella tällaista juttua linkitettynä:

blog: Pehkosen pulinat kirjoitti:
Holma soitti minulle tänään ja kertoi asuvansa Helsingissä ja käyvänsä normaalisti töissä. Lappeenrannassakin häntä tullaan kauden mittaan peleissä näkemään, katsomon puolella.

Potkuista Holma kertoi, että ne eivät johtuneet huonosta kunnosta tai paino-ongelmista, vaan sopimusteknisistä asioista, joiden nojalla rahaongelmien kanssa paininut seura sai hänet heitettyä pois. Ja tämä kaikki tapahtui juuri sen jälkeen kun perhe oli roudattu Ruotsin puolelle. Kovaa hommaa.

Paino pyörii nyt jossain 100 kilon hujakoilla eli kaukana siitä mitä hurjimmissa jutuissa on kerrottu.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Firmalle, jossa olen töissä. Säästötoimenpiteenä päätettiin kahden viikon lomautuksista, jotka kuitenkin voi pitää pekkasina ja nekin saa mennä tarvittaessa miinuksen puolelle.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Petri Matikainen Blues-HIFK -ottelun haastattelussa ensimmäisellä erätauolla:

Haastattelija:
- "Et tainnut äänijänteitä säästellä pukukopissa. Mitä sanoit pelaajille?"
Petri Matikainen:
- "Meidän valmistautuminenhan oli aivan perseestä. Sehän oli täyttä paskaa!"

Aivan pokerinaamalla sanottuna suoraan päin haastattelijaa TV-kameran surratessa puolen metrin päässä. Tyylikästä! Saattaa tietysti olla, että melkein 39 asteen kuumekin edesauttaa nauramista, vaikka kurkku ei sitä oikein sallikaan. Toivottavasti tuo pätkä kuitenkin tupsahtaa Youtubeen.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Naurattaa Ranskassa tapahtuva kuohunta, kun maa varmisti kisapaikkansa. Nyt opettajatkin ovat ilmaisseet mielipiteensä eli väärin voitettu. Ottaapa koville MM-kisapaikan varmistaminen.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Tajusin vasta tänään mitä allekirjoituksessani lukeekaan. Melkoinen velho olen...

(Jos joku ihmettelee niin Vehasen kommetti on Jatkoajan haastattelusta poimittu yli kuukausi sitten, ja alla lukee, enemmän tai vähemmän oikein ilmaistuna venäjäksi että "Erittäin hyvä jääkiekkomaila")

Taidan vielä käydä muokkaamassa tuon Sihvosen kommetin pois.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Petri Matikainen Blues-HIFK -ottelun haastattelussa ensimmäisellä erätauolla:

Nuo kommentit tulivat jotenkin niin sydämestä, että väkisin siinä itsekin repesi sitä katsellessa.

Eipä kyllä mikään ihme, että Matikainen pystyy psyykkaamaan toisinaan jengiä matskua parempiin suorituksiin kun tuo ulosanti on aina välistä suhteellisen jämäkkää.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Uusille EU-johtajille: Kuva

Toiset pääsevät politiikkaan misseyden tai muun ulkoisen avun myötävaikutuksella. He luultavimmin eivät ole tulleet sitä kautta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Toistaiseksi naurattaa tämä Jutta Urpilaisen puhe. Mitä luultavammin tämä menee myötähäpeän puolella kohtapuolin.

Mitähän mulle oikein tapahtui???
Ensimmäisellä kerralla aamupäivällä sain katsottua tuota klippiä alle 10 sek - aloin voida pahoin. Yritin urhoollisesti nyt myöhään illalla uudestaan - ja todellakin - kuten vilperttikin mainitsi, minulla tuli vatsa oikeasti kipeäksi, mutta ei todellakaan nauramisesta... aiheuttaako hillitön myötähäpeä vatsaoireita???
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Kylmiltään katsoin koko videon alusta loppuun. Alussa oli tosin volume hieman liian pienellä ja lisäsinkin sitä jossain 35sek kohdalla. Se oli virhe. Toista kertaa en taida katsoa.

Ei olis pitänyt katsoa, nyt meni yöunet.
Herään yöllä painajaisiin kun näen Jutan puivan nyrkkiä, muutenkin sairaana unet ei oo mitään parhaita.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Auttakaa. Millä tuon Jutta-videon saa pois muistista? Olen yrittänyt unohtaa sen katsomalla jotain iloisempia videoita, kuten aitoja beheading-pätkiä ja sähkötuolivideoita, mutta ei auta. Mitä nyt? En uskalla nukahtaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Auttakaa. Millä tuon Jutta-videon saa pois muistista? Olen yrittänyt unohtaa sen katsomalla jotain iloisempia videoita, kuten aitoja beheading-pätkiä ja sähkötuolivideoita, mutta ei auta. Mitä nyt? En uskalla nukahtaa.

Kokeiles tota. (Linkki johtaa Iltalehden sivuilla olevaan kuvaan, ei perheen pienimmille.)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös