Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 039
  • 50 401

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Niin ne asiat muuttuvat seitsemässäkin vuodessa. Tuossa Anselm Raadon allekirjoituksessa olleessa Nelosen "Moottorisahauksen MM-kilpailut"-promovideoparodiassa Nelonen mainostaa sloganilla "Jotain ihan muuta", mutta nykyisin lafka itse aloittaa "Uhkarohkeat metsurit"-realitysarjan samaan ryppääseen kuuluvalle Jim:llä..
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voi helvetti mä oon juntti ja melkoinen savihattu kaikkiin ison maailman tähtiin verrattuna. En mä kyllä naura, mutta voin mä yrittää hymyillä, niin ei mene niin pahasti ketjun aiheen ohi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Vaikka Irwinillä on loistavia lauluja kymmeniä niin faneilla menee hieman överiksi.

Youtubessa joka biisin kommenteissa puolustellaan viikkojen ryyppyputkia, naisten hakkaamista, puukottamista, työttömyyttä yms mitä näitä nyt on. Ja jos joku vähän sanoo vastaan niin nostetaan kauhea meteli ja miinusta pukkaa kommenttiin. Kunnon juntti meininkiä :D Ei uskoisi että vuosi on 2009.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suurseura-pienseura -keskustelulle. Jo pelkästä ketjunavauksesta tiesin, että siitä aiheesta tulee loputon suo, jossa ei päätepistettä näy. Naurattaa vaan, että porukka jaksaa vatvoa ja vatvoa tällaista aina vaan ja uudestaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka Irwinillä on loistavia lauluja kymmeniä niin faneilla menee hieman överiksi.

Youtubessa joka biisin kommenteissa puolustellaan viikkojen ryyppyputkia, naisten hakkaamista, puukottamista, työttömyyttä yms mitä näitä nyt on. Ja jos joku vähän sanoo vastaan niin nostetaan kauhea meteli ja miinusta pukkaa kommenttiin. Kunnon juntti meininkiä :D Ei uskoisi että vuosi on 2009.

Iso osa ymmärtää, että sinne Youtubeen kirjoittelee sellaiset ihmiset, jotka eivät osaa ajatella tulevaisuuttaan. Jos naurat sille, kuulutko heihin? Osa ihmisistä ymmärtää, että mielipiteitä on monenlaisia, mutta vain idiootit tarttuu niihin.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Suurseura-pienseura -keskustelulle. Jo pelkästä ketjunavauksesta tiesin, että siitä aiheesta tulee loputon suo, jossa ei päätepistettä näy. Naurattaa vaan, että porukka jaksaa vatvoa ja vatvoa tällaista aina vaan ja uudestaan.

Ajankulutusta se on paskastikin kulutettu aika.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Katselin äsken pätkän H2O Vac imurin mainosta tv-shopista tässä tupakoidessani.
Mainoksessa sanottiin, että kyseinen imuri imuroi mm. bakteereita ja viruksia.
On se vaan aika kova peli.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki Teho Ton; reilu 750 viestiä pelkkää trollausta. Ilmeisesti Suomi24 on saapunut tännekin. Tai ehkä enemmänkin vituttaa, kun tuli syötettyä trollia.
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Tiede.Fi foorumeilta löytyvälle "Onko ihminen käynyt kuussa?" keskustelulle. Aivan huikeaa settiä! Joko tämä nimimerkki HaukiOlli siellä on yksi parhaista trolleista ikinä tai sitten yksi tyhmimmistä ja itsepäisimmistä ihmisistä ikinä.

Enpä olisi uskonut että olisin jaksanut kahlata 88-sivuista ketjua läpi kokonaan mutta oli tämä vaan niin huikea.

Tässä linkkiä kyseiseen ketjuun:
http://www.tiede.fi/keskustelut/tah...inen-sitten-koskaan-kaynyt-kuussa-t38442.html
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joko tämä nimimerkki HaukiOlli siellä on yksi parhaista trolleista ikinä tai sitten yksi tyhmimmistä ja itsepäisimmistä ihmisistä ikinä.

Minun mielestäni kyseessä on ihan sama asia. En vaan jotenkin osaa nähdä trollaamista älykkään ja järkevän ihmisen ajanvietteenä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minun mielestä on siinä ei ole mitään hävettävää jos tunnustaudut Lauri Tähkä-faniksi.

"On siinä ei ole"??

En ole Tähkä-fani, mutta ihmetyttää vain se, että kun joku keksii toimivan ja myyvän konseptin (tässä tapauksessa savihattumurteella laulaminen), niin sitten pitää heti "kyykyttää" ja mollata. Tulee vaan väkisin mieleen, että maalaisten mollauksella kompensoidaan joko narrien konttaamisesta aiheutuvaa tuskaa tai sitä, että Hjalliksen ja Masan kovat satsaukset menevät vuodesta toiseen vituralleen. Tai sitten kyseessä on perisuomalainen kateus. Tai sitten ei mikään noista.
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Minun mielestäni kyseessä on ihan sama asia. En vaan jotenkin osaa nähdä trollaamista älykkään ja järkevän ihmisen ajanvietteenä.

Tämä on kyllä totta, eipä siinä kummoisia älynlahjoja tarvita itsepintaiseen päivänselvistä asioista vastaan jankkaamiseen.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tai sitten ei mikään noista.

Tuo on varmaan kaikista lähimpänä. Kyllä se vain on itselläkin todettava ettei jatkoaikaan voi nykyään mitään kirjoittaa kieliposkella. Ei edes vapaa keskusteluun, jossa luulisi olevan hieman "rennompi" meininki.
Nooh, eihän kaikki voi aina olla samalla aaltopituudella.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Minun mielestäni kyseessä on ihan sama asia. En vaan jotenkin osaa nähdä trollaamista älykkään ja järkevän ihmisen ajanvietteenä.

Kävin kyllä kans tuolla naureskelemassa. HaukiOlli nyt on mitä sitkein trolli, ja kala käy koukkuun urakalla. Mutta olihan siellä näitä tosiuskovaisia jotka eivät kirveelläkään usko että kukaan olisi koskaan kuussa käynyt. Kai niille sentään saa nauraa?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tämä on kyllä totta, eipä siinä kummoisia älynlahjoja tarvita itsepintaiseen päivänselvistä asioista vastaan jankkaamiseen.
Taidetta siitä tekee se, kun koukutetaan sellaiset ihmiset jankkaamaan jotka eivät normaalisti jankkaisi. Kyseessähän on tällöin korkean tason käyttäytymisen ohjaamista pelkkien verkkoviestien välityksellä. Hyvä trollaus on tällöin merkki narsismista ja mahdollisesti keskivertoa korkeammasta sosiaalisesta älykkyydestä - pitää tietää mistä naruista nykiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös