Mille naurat juuri nyt?

  • 13 238 240
  • 50 414

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran kissa versus koira- keskustelulle. Molemmat leirit puolustavat omiaan ja keksivät huonoja puolia toisistaan. Itse olen enemmän koiraihminen, mutta meneehän ne kissatkin lemmikkinä varmasti.

Nauran myös sille, että tänään alkaa meikäläisellä ensi viikon loppuun asti kestävä loma, kivaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nauran kissa versus koira- keskustelulle. Molemmat leirit puolustavat omiaan ja keksivät huonoja puolia toisistaan. Itse olen enemmän koiraihminen, mutta meneehän ne kissatkin lemmikkinä varmasti.

Nauran myös sille, että tänään alkaa meikäläisellä ensi viikon loppuun asti kestävä loma, kivaa.


On siellä mukana jo kilpikonnatkin! Hyvää lomaa, ilmatkin näyttäis olevan suotuisat taasen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran 13-vuotiaan poikani aamuiselle kommentille..."Iskä...mun mielestäni Motorhead on aika neitimäistä musaa".
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Jan Lundell ja Helsingin IFK.

Sitten vielä ihmettelevät, kun joukkue ei ole kymmeneen vuoteen finaaleissa esiintynyt. Ihan hieno kaappaus HIFK:ltä. No, Lunkka on varmasti hieno mies, mutta ne länget...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jan Lundell ja Helsingin IFK.

Sitten vielä ihmettelevät, kun joukkue ei ole kymmeneen vuoteen finaaleissa esiintynyt. Ihan hieno kaappaus HIFK:ltä. No, Lunkka on varmasti hieno mies, mutta ne länget...


Täysin sama! Spontaani naurahdus pääsi kyllä tuosta uutisesta. Siis mitä helvettiä tuo seura oikein tekee?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse nauran Toejoen Veikolle. Perussuomalaisten kannattamisen vielä jotenkin ymmärrän, mutta siinä kohtaa, kun homous on sairaus jota hoidetaan psykiatrilla, ei hissi mene ihan ylös asti.

Puhumattakaan siitä että kannattaa vielä Ässiä!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuten AnFa sanoikin niin aika todellakin kultaa muistot jopa Lundellin kohdalla.

Ihan sama kuka sinne menee...hankinta on ihan vitun loistava mutta jostain syystä teilataan sitten jälleen keväällä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan sama kuka sinne menee...hankinta on ihan vitun loistava mutta jostain syystä teilataan sitten jälleen keväällä.

Tuo on ihan totta... oli siellä maalilla länget, hattu, byysat, t-paita tai sontaläjä, niin joka tapauksessa se huhtikuussa teilataan ja avataan kesäkuun loppuunasti kestävä itkuketju. Sitten taas täynnä toivoa heinäkuussa ja saattaa olla, että mestaruusketjukin avataan.
 

ditrim

Jäsen
Kyllä vähän naurattaa tämän päiväinen meininki keskustelupalstalla. Suhteellisen monessa ketjussa puhutaan homostelusta tai peräreiästä.

Mikäs siinä, kyllä miehet tykkää.
 
Kyllä naisten lätkää katselee, mutta ei homojen. Kaksi eri asiaa. Periaatteessa naisien sekaan ne homot voisi mennä pelaan, koska siellä on aivan eri säännöt. Ja kyllähän niitä homoja varmaan mahtuukin kiekkoilijoihin kun ruotsikin on niin suuri lätkämaa, mutta en sitä kyllä pysty ajattelemaan. Eikä ainakaan aivan täysin homoista ole kyllä lätkäpelaajiksi, esim sellaisiin jotka yrittävät olla mahdollisimman ns. naismaisia

Inttämiskomediahelmeksi muuttuneen homosteluketjun ehdoton timantti! Kun yhdessä ja samassa viestissä mainitaan naislätkä, homot ja perinteinen "hurrit on hinttejä hihihihihii"-latteus niin minä otan (ketjun aiheen kunniaksi homomaisesti) tirskahdellen hatun päästäni. Nerokasta!

Tuohon kun vielä olisi parit ryssittelyt heittänyt, niin olisin tod.näk. laskenut alleni.

Kaikkein parasta tässä on se, että omilla vaatimattomilla älynlahjoillani en kykene lainkaan tulkitsemaan että onko tuo kirjoitettu tosissaan vai ns. sketsimielellä.
 

Juge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen vahingoniloinen, joten nauran.

Rauman Pallo-Iiroilla oli tänään Raumalla peli. Pelin aikana romanialaiset olivat käyneet pukukopissa varastamassa viisi puhelinta sekä kaikilta rahat. Huvittava kohtaushan tämä on, vaikkakin erittäin kusista pelaajille. Ja romanien maine sen kuin kasvaa!!!
 
Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Nauran vieläkin työkaverilleni, joka päätti, että jos työpaikalle tulee neekeri töihin, hän irtisanoo itsensä välittömästi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Olen vahingoniloinen, joten nauran.

Rauman Pallo-Iiroilla oli tänään Raumalla peli. Pelin aikana romanialaiset olivat käyneet pukukopissa varastamassa viisi puhelinta sekä kaikilta rahat. Huvittava kohtaushan tämä on, vaikkakin erittäin kusista pelaajille. Ja romanien maine sen kuin kasvaa!!!

Siis ehdat romanialaiset vai ihan kotikutoiset kansallispukuvarkaat?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Siis ehdat romanialaiset vai ihan kotikutoiset kansallispukuvarkaat?
Tästä tuli mieleen että yksi päivä nauroin sanomalehteä lukiessani. Siinä oli ihan sellainen parikymmentä rivinen uutinen jossain päin tapahtuneista ryöstelyistä, joissa nuoret naiset olivat humalaisilta miehiltä varastelleet lompakoita. Nämä naiset olivat siis ehdottaneet uimaan menemistä ja kun miehet olivat riisuneet ja menneet veteen, niin naiset olivatkin vieneet lompakot ja pelit. Uutinen oli täysin poliittisesti korrekti eikä siinä millään tavalla otettu kantaa tai vihjailtu tekijöiden etniseen taustaan. Lopussa oli kuitenkin ihan viimeisenä tuntomerkkinä mainittu romanihame.

tuli ihan mieleen nämä 18-vuotias hevonmies tappio 22-vuotiaan sairaseläkeläisen -uutiset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös