Mille naurat juuri nyt?

  • 13 238 471
  • 50 414
SampoDanskemikälie pankin kortit ovat aiheuttaneet kuulemma ongelmia kaupoissa pahasti tänään. Miten joku voi vielä olla noiden asiakas???

Onneksi siirsin asiakkuuteni toiseen pankkiin jo hyvän aikaa sitten. Sammossa on toki vielä vähän opintolainaa maksamatta, saisivat sen jotenkin hukata siellä. Ja just kävin saman konsernin vakuutuksenkin vaihtamassa (If) pohjolaan. Pohjolasta sain sen verran halvemmalla autovakuutukset että säästyneellä summalla sain hankittua vielä koti-, tapaturma ja matkavakuutuksen. (joku nuorten easy-vakuutuspaketti)
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Joku NHL:n sääntöpykälistä paremmin tietävä voi vahvistaa, onko skenaariossani mitään järkeä. Itse en jaksa uskoa, että Selänne ylläpitää epävarmuutta puhtaasti itsekeskeisten syiden vuoksi, vaan takana on myös johdon näkemys asiasta.

Eikö palkkakatto säännöissä ole, että sopimusta ei voi ostaa vaan se vaikuttaa myös palkkakattoon?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
SampoDanskemikälie pankin kortit ovat aiheuttaneet kuulemma ongelmia kaupoissa pahasti tänään. Miten joku voi vielä olla noiden asiakas???

Eipä tuosta ole pitkään kun Nordealla oli vastaavanlaisia ongelmia.

Minkäs teet kun ongelmistaan huolimatta Sampo sattuu olemaan palveluiltaan ja hinnaltaan minulle ylivoimaisesti sopivin pankki. Toisaalta myös ihmetyttää miten itse olen välttynyt kaikilta ongelmilta kun toisilla kuulostaa olevan niin vaikeaa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minkäs teet kun ongelmistaan huolimatta Sampo sattuu olemaan palveluiltaan ja hinnaltaan minulle ylivoimaisesti sopivin pankki. Toisaalta myös ihmetyttää miten itse olen välttynyt kaikilta ongelmilta kun toisilla kuulostaa olevan niin vaikeaa.

Allekirjoitan tämän omalta osaltani sanasta sanaan.

Naurattaa Sammosta valittajat.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Painu vittuun siitä pätemästä. Alkuperäisen uutisen tietojen pohjalta Dynamon pointti tuli täysin selväksi.

käyty on...täällä saa näköjään haistatella ihan surutta...nauran sille, ettei täällä suvaita totuuden puhujia, eikä sallita sanoa vastaväitettä ilman haistatteluja. YV:llä viestiä tulemaan, jos ei sanat miellytä

ja korjataan nyt sen verran, että olihan se ihan saatanan hauska juttu niille, jotka ei tienneet mistä puhuttiin.
 
Viimeksi muokattu:

portimo

Jäsen
Itselleni. =D HYvin onnistuin taksilla huristelemaan ympäri kaupunkia, lopulta päästen perille. Tankillankin käytiin, eikä mennyt hermot silloinkaan taksikuskilta. Pakko antaa iso peukku, ei siinä suomalaisella olisi hermot kestäneet.

Ei tosiaan kannata olla ennakkoluuloinen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lilla onsdagin viimeiselle jaksolle, joka on vielä 4 päivää katsottavissa Areenasta. Dan Bäckman hakee Vaasasta suomenruotsalaista tuheroa. On kyllä huvittavaa materiaalia (alkaa videossa noin ajassa 20.55 ja lopussa on pilalle menneitä otoksia).
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tälle Peugeotin myynti-ilmoitukselle. Vanha juttu ja saattanut olla täällä ennenkin, mutta itse törmäsin tähän ensimmäistä kertaa ja pisti kyllä nauramaan.
Mahtoiko olla hyvää mainosta autoliikkeelle...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mahtoiko olla hyvää mainosta autoliikkeelle...

Tuo ei ole kylläkään aito ilmoitus, vaan eräältä huumorisivulta kopioitu juttu joka on sitten siirretty näköjään tuohon Nettiauton pohjaan.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
SM-liigakierros 19.2.1995

Kieltämättä tuli samaan aikaan hyvät naurut ja aika nostalginen fiilis. "Pori on nyrkkeilykaupunki" ja Jokereiden Hackmanin kattilat. Ei jumalauta...

90-luvun puoliväli oli kyllä SM-liigan pelipaitojen aallonpohja. Kerhonkin paidoista yritin parhaani mukaan tiirailla joukkueen logoa. Huonolla menestyksellä.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
^

Minne sitä veikkausliigaa olisi voinut mennä katsomaan viime aikoina? Ehkä sitten ensi kesänä osuu lomat kohdilleen veikkausliigan kanssa. (pakko osua koska ne ei lauantaina pelaa)
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Sivistin itseäni lauantaina ja katsoin ensimmäistä kertaa Ihmebantua TV1:ltä. "Paska-jakson" eliittiä oli sketsi, jossa Tommi Korpela lukee sanomalehteä aamupalapöydässä ja huutaa eteisen suuntaan: "Käviksä paskalla? Jätä ovi vaan auki!"

Hihi.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Sivistin itseäni lauantaina ja katsoin ensimmäistä kertaa Ihmebantua TV1:ltä. "Paska-jakson" eliittiä oli sketsi, jossa Tommi Korpela lukee sanomalehteä aamupalapöydässä ja huutaa eteisen suuntaan: "Käviksä paskalla? Jätä ovi vaan auki!"

Hihi.

Entäpä se kohtaus, jossa mainittiin vessassa mietittävän elämän suuria kysymyksiä... ja istunnolla oleva sanoi: "Mitä vittua?"

On muuten ihan syystä tuo Ihmebantu-sarja hieman myöhemmässä esitysajankohdassa. Kaikille tuon sarjan jutut eivät oikein aukene. Itsellänikin meni ensimmäinen jakso ihmetellessä jutun kerrontaa. Ilmeisiä yllättävyyksiä on odotettavissa tulevissakin jaksoissa. Kunhan vain ei tulisi jännäkakka niitä odotellessa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Erään nimimerkin naisenkaato tai vastaavalle yritykselle. Niin maxi pihalla kaveri, että huh huh. En edes jaksa mennä vittuilemaan kyseiseen ketjuun. Neuvoista puhumattakaan.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös