Mille naurat juuri nyt?

  • 13 230 266
  • 50 401

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Äläs ny, mun mummo on pöljäläinen ;) siellä ei ole muuta elämää kuin tuo St1 aka. Viitostupa ja Aena aaki-kauppa joka ei kuitenkaan ole auki kuin 9-20. Savolaista kieroutta.

Paitsi, että jutusta saa kyllä sen kuvan, että mies on ollut alasti Kasurilan Shellillä. Tosin en ihmettelisi, jos on ollut vitostuvallakin. Pöljällä tuskin ylittäisi edes uutiskynnystä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
hakamussuttelua

Tuo etusivun otsikointi nosti välittömän hymyn kasvoille. Ja se kesti pitkään.
"Nyt sattui Juhaa leukaan"
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Eihän ihmeiset voi kaiketi olla niin tyhmiä, että moisen playoutkausarin ostavat? Palautus sitten mahdollisesti ensikaudella :D.

Kysyppäs Lukon kausikortin omistajilta millainen tarjous heille tuli ennen Ässien play-out kortin tarjousta...
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Rauman Lukko.. on mulla hauskaa... jotain vitun rampa-Laaksosia, hifki-Haatajia, Poro-Pekkoja, Taito-Benamuureja, Jokapeli-Petrejä ja Kaappaus-Perttuja nippu piukassa ja ha haa misäs mennään.. älkää nyt jumalauta sössikö itteänne sinne fazer-liigaan, vai mikä se oli. Pata kaipaa piste-automaatteja jatkossakin.

Johtaja Tuuraa mukaillen: "tämä on elämäni onnellisen päivä".
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauman Lukko.. on mulla hauskaa... jotain vitun rampa-Laaksosia, hifki-Haatajia, Poro-Pekkoja, Taito-Benamuureja, Jokapeli-Petrejä ja Kaappaus-Perttuja nippu piukassa ja ha haa misäs mennään.. älkää nyt jumalauta sössikö itteänne sinne fazer-liigaan, vai mikä se oli. Pata kaipaa piste-automaatteja jatkossakin.

Johtaja Tuuraa mukaillen: "tämä on elämäni onnellisen päivä".

Joo, ei pitäisi tarttua provoihin mutta mikäs oli sitten Ässien menestys tämän kauden liigassa?
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
ps. en vieläkään osaa tehdä superlinkkejä

Offtopic: Jos "superlinkillä" tarkoitat nyt tuota, missä linkkiin voi tehdä oman tekstinsä siihen varsinaisen urlin tilalle, niin sellainen vinkki että lainaa jotakuta kirjoittajaa kuka tällaisen on tehnyt ja ota siitä mallia.

Itse ketjuun sen verran, että tänään on tullut pelattua aika lailla NL hold'emia netissä ja huvittaa kuinka monta preflopissa pistettyä all-inia on hävitty kun itsellä ollut AA, KK, AKs, QQ, yms, johon kaveri on lähtenyt mukaan jollain helvetin 37:lla ja painanut riverillä ohi. Kaverit varmaan pärjää pitkässä juoksussa noilla maksuilla.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Nauran sille, kun vaan kuvittelenkin tulevien pelikieltojen määrää. Meinaan, että jos normi "tapahtumarikkaalla" kiekalla niitä tulee 5-10, niin paljonko tämän kierroksen jälkeen? On nimittäin sellainen meno joissakin ketjuissa, että alta pois.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Itse ketjuun sen verran, että tänään on tullut pelattua aika lailla NL hold'emia netissä ja huvittaa kuinka monta preflopissa pistettyä all-inia on hävitty kun itsellä ollut AA, KK, AKs, QQ, yms, johon kaveri on lähtenyt mukaan jollain helvetin 37:lla ja painanut riverillä ohi. Kaverit varmaan pärjää pitkässä juoksussa noilla maksuilla.

Miten musta tuntuu siltä, että pelaat pafilla??? Ainakin siellä tapahtuu noin aina, ainakin tuntuu siltä.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Joo, ei pitäisi tarttua provoihin mutta mikäs oli sitten Ässien menestys tämän kauden liigassa?

Hei, kiikari, koita toipua.

Ässien piti kauden alusta alkaen olla liigan heittopussi. Mutta mutta. Viinin maistelun ja kirjallisuuden lomassa Alpo "Vinetto" Suhonen taikoa Ässille 35 pistettä enemmän kuin mitä viime kaudella saatiin. No, hyväksyn. Ja jätettiin taakse Tapparat sun muut Saiput.


Ja entäs tämä luguu. Satsasi taas kaikki luudan heiluttajien tuomat fyrkat paskoihin ulkkareihin ja mitättömiin entisiin nhl-pelaajiin. Ja nyt saitte hei +10 pistettä viime kauteen, mutta mutta... hei... eihän se riittänytkään mihinkään.

Koita pappa tajuta faktat ja onnea "pudotuspeleihin".
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Hei, kiikari, koita toipua.

Ässien piti kauden alusta alkaen olla liigan heittopussi. Mutta mutta. Viinin maistelun ja kirjallisuuden lomassa Alpo "Vinetto" Suhonen taikoa Ässille 35 pistettä enemmän kuin mitä viime kaudella saatiin. No, hyväksyn. Ja jätettiin taakse Tapparat sun muut Saiput.


Ja entäs tämä luguu. Satsasi taas kaikki luudan heiluttajien tuomat fyrkat paskoihin ulkkareihin ja mitättömiin entisiin nhl-pelaajiin. Ja nyt saitte hei +10 pistettä viime kauteen, mutta mutta... hei... eihän se riittänytkään mihinkään.

Koita pappa tajuta faktat ja onnea "pudotuspeleihin".

Voi olla, en edes lukenut koko teksiä.. Rahaa riittää ja ensi kaudella samalla budjetilla ja paremmin tuloksin. Mites teillä?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hei, kiikari, koita toipua.

Juu, ei mulla ole mitään ongelmaa toipua. Tää on kato vaan jääkiekkoa...

Huvittaa vaan kun Ässä-fanit näyttää saaneen orgasmin Lukon putoamisesta ja kiertävät joka ketjussa vittuilemassa, silti Ässät menestyivät tällä kaudella vielä huonommin. Sillä ei ole väliä mitkä ennakko-odotukset olivat mutta molemmat silti poffeista ulkona ja Ässät vielä kolme pistettä Lukkoa perässä. Joten en nyt sitten tiedä että onko sielläkään leirissä niin hirveästi varaa vittuilulle...
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Joten en nyt sitten tiedä että onko sielläkään leirissä niin hirveästi varaa vittuilulle...

No ei ole mutta eipä liikenteessä ole kuin pari patafania. Pitäisi muistaa että Ässätkin tahkoaa samoja pelejä. Varmaan täällä jotkut muistelee esimerkiksi psychodadin juttua runkosarjan voiton tavoittelemisesta sekä usean muun uhoamista mitalipeleistä.

Koitetaan nyt kuitenkin pysyä nahoissaan, ja sarjapaikka varmistetaan heti ekalla kiekalla.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Juu, ei mulla ole mitään ongelmaa toipua. Tää on kato vaan jääkiekkoa...

Huvittaa vaan kun Ässä-fanit näyttää saaneen orgasmin Lukon putoamisesta ja kiertävät joka ketjussa vittuilemassa, silti Ässät menestyivät tällä kaudella vielä huonommin. Sillä ei ole väliä mitkä ennakko-odotukset olivat mutta molemmat silti poffeista ulkona ja Ässät vielä kolme pistettä Lukkoa perässä. Joten en nyt sitten tiedä että onko sielläkään leirissä niin hirveästi varaa vittuilulle...

Sit sulle, klunssit.

Tuntuuhan se vitun hienolta kun pikkuveli koittaa taas isoilla rahoillaan olla jotain, mutta ei riitä taaskaan mihinkään. Ostetaan kesken kauden hätäpäissään ties mitä "kovia" pelureita, jotka kuitenkin pettävät, kuten lukossa kuuluukin.

Mua ei nyt ihan hirveästi harmita kun saitte raavittua sen 3 poäng enempi kuin me, kun kuitenkin Pori määräsi marssintahdin keskenäisessä peleissä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Arsi Piispanen - Narun aihe -ketjulle. Varsinkin sen otsikolle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Länsirannikon pikkusieluiset kinaajat voivat myös painua fittaniin nauruketjua pilaamasta. Koska itse tässä naureskelen Kim Hirschovitsin dissaajille. Kova jätkä, kaiken niskaan tulleen paskan jälkeen nakutti pistepörssin voiton keskinkertaisessa joukkueessa. Enpä olisi itsekään alkukaudesta moiseen uskonut, mutta onneksi Kimi näytti, minkä tason pelimies hän onkaan.

Ja se Hirso + puhutut pisteet ei ole naurattanut enää moneen aikaan.
 

J.Petke

Jäsen
Minua naurattaa Meidän Häät-ohjelman hirviömorsian. Muija on päättänyt ettei sulhanen saa polttareissa juoda mitään ja polttarit saavat olla vaan yksipäiväiset. Illalla polttariryhmien on tarkoitus yhdistyä.

Tai hetkinen, enhän minä sille akalle naura, nauran sille sen miehelle.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Pistepörssin voitosta käytävälle keskustelulle noin yleisesti. Provot lentelee ja pippeleitä vertaillaan.

Loppuun vielä hauska letkatus. Norly arvioi Hirsoa.
Liigamme paras pelaaja.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja se Hirso + puhutut pisteet ei ole naurattanut enää moneen aikaan.
Ei muakaan. Lähinnä vituttaa että tuollaisilla tempuilla pistepörssin voitto kirjataan tilastoihin.

Minua naurattaa tällä hetkellä runkosarjan voitto vaikkei se suuri asia olekaan. Siis hyvällä tavalla naurattaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös