Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 597
  • 50 415

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Retard on kyllä kovaa kamaa.
Vaan itse sain tammikuussa koviin nielurisaleikekipuihin jälkilääkkeeksi Tramal Retard 100 mg:sta. Apteekkari vannotti pitämään lääkettä tiukassa tallessa, se kun kuulemma on haluttua tavaraa. No ehkä joillekin, minä lopetin sen käytön toisena päivänä. Meinasi taju lähteä, pää jo notkahti ja olo oli pari tuntia todella hankala oli olla, joten melkoisen retardiksi se ainakin minut olisi tehnyt.

Ei kyllä naurattanut sen lääkkeen nautinta.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Kypcklop

KYPCK (= Kursk) nimisen bändin basistin työkalua. Basistivitsien loputon määrä täytti tajunnan kun kuulin, että kyseisessä kustomoidussa bassossa on vain YKSI (1!) kieli. Vaikka bändi muutenkin on omalaatuinen niin tämä yksityiskohta tuli aivan puskista. Hieman kuvamateriaalia: http://www.kypck-doom.com/pop_engine_kypcklop1.htm .
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lonkkataklauksen tilitykselle Makkosen omassa ketjussa. Sori, ei sais silti nauraa toiselle kun toinen vakavin ilmein vääntää asiaansa läpi.. ehkä mä oon vaan paha ihminen.

"Itse en huolisi Makkosta todellakaan Turkuun ensi kaudeksi, ihan vain siitä syystä, että homma menisi läskiksi." -Lonkkataklaus
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Alkaa nuo "järkyttävätapahtuma XXX vs. YYY ottelussa"-ketjut ihan oikeasti naurattamaan. Nytkin pauhataan Jalasvaaran loukkaantumiseen johtaneesta törmäyksestä näppikset savuten, postataan kuvakaappauksia, mennään videoita kuva kerrallaan jne. ja veikkaillaan penaltteja...

"Oman näkemykseni mukaan ja videoanalyysini perusteella Hakkaraisen pää osuu noin nanosekunti ennen polvien yhteen kolahtamista Jalasvaaran vasempaan kyynärpäähän, joka kiertyy hieman alaviistoon taaksepäin kääntäen Jalasvaaran lantiota noin tuuman verran samaan suuntaan ja näin ollen tuo Jalasvaaran oikean polven n.45-asteen kulmassa eteenpäin. Tämä Jalasvaaran lantion kiertyminen taasen aiheuttaa sen, että Hakkaraisen oikea olkapää menettää tukipisteenä olleen Jalasvaaran vasemman hartian tuen ja näin ollen, tasapainonsa säilyttääkseen, Hakkaraisen on työnnettävä vasenta jalkaansa eteenpäin jolloin Jalasvaaran 45-asteen kulmassa "tarjolla" oleva polvi saa iskun ja Jalasvaara loukkaantuu"... jep jep!
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
"Oppii vanha koirakin temput uudet, kun on mielessä... KOIRUUDET!"

Voi jumpe, naurattaa vaan ku on niiiin kämänen. Vähän samaan malliin ku jugistylen "elääääepäröijysky, aihe!".

Oon muuten huomannu et tollanen huumori et on niin tyhmä juttu et sille nauraa vaan sen takii on yllättävän hyvää. Toisaalta sitä ei kannata viljellä kauheen usein, kerran pari päivässä jos on hiljanen hetki nii rentouttaa kummasti. Heitto tyyliin tänään ruokalassa, kun oltiin puhuttu jonku aikaa lasagnen ja lasagneten eroista ja tuli hiljainen tauko ja katkasin näin: "Lasagnessa on yks osaa lasaa ja toinen osa gneeta. Lasagnetessa on yks osaa lasaa ja yks gneeta ja lisäks vielä teaa."

Älkää silti vetäkö liikaa johtopäätöksiä korvahiirestä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Pelicans - Ässät ottelun ennakolle jatkoajassa, tai lähinnä tälle kommentille joukkueiden kuntokäyristä: "Ässien kuntokäyrässä on siis tanakampi erektio."

Joo, väsyttää...
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
21.2 ilmestyneelle fingerporille, kerrassaan huikea.
Samoin 4.9.2006 ilmestynyt Valtiaat naurattaa vieläkin. Mieletöntä kamaa ja mikä kontrasti todellisuuteen!

Jos lapa78:n viesti ei ollut mikään kuitti edellisiin, olisi mukava saada näihin viesteihin jotain linkkiä mukaan.

T: reilu kolmekymppinen
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Piti käydä tuo Fingerpori tsekkaamassa. Tuolle repesin itsekin silloin. Täytyy tunnustaa myös, että kaksi kertaa piti lukea ennen kun aukesi. Pitäisikö alkaa tehdä Sudokuja.

Niin ja tässä se kaivattu linkki:

http://www.hs.fi/fingerpori/1135243695550

EDIT. Pudotti kyllä tämänpäiväinenkin. Hyvä hahmo valittu loiventamaan itse stripin puujalkahuumoria.

http://www.hs.fi/fingerpori/1135243819177
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
USA:n yhdistetyn joukkueen Bill Demongille, joka hylättiin mäkikisassa. Numerolappu löytyi viimein hyppypuvun haalarin sisältä.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Samoin 4.9.2006 ilmestynyt Valtiaat naurattaa vieläkin. Mieletöntä kamaa ja mikä kontrasti todellisuuteen!

Jos lapa78:n viesti ei ollut mikään kuitti edellisiin, olisi mukava saada näihin viesteihin jotain linkkiä mukaan.

T: reilu kolmekymppinen

Ei ollut mikään kuitti kenellekään vaan jäi vain epähuomiossa laittamatta tuo linkki. Pahoittelut siitä. Hymyilyttää vieläkin.

T: Itsekin reilu kolmekymppinen
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Piti käydä tuo Fingerpori tsekkaamassa. Tuolle repesin itsekin silloin. Täytyy tunnustaa myös, että kaksi kertaa piti lukea ennen kun aukesi. Pitäisikö alkaa tehdä Sudokuja.

Niin ja tässä se kaivattu linkki:

http://www.hs.fi/fingerpori/1135243695550

EDIT. Pudotti kyllä tämänpäiväinenkin. Hyvä hahmo valittu loiventamaan itse stripin puujalkahuumoria.

http://www.hs.fi/fingerpori/1135243819177


Itse en edes ymmärtänyt ensimmäistä ja toinen oli jo niin kulunut juttu, että se ei ole jaksanut enää vuosiin naurattaa. Ehkä minulla on huono huumorintaju, mutta kyllä silti väittäisin, että nuo sarjakuvat ovat huonoimmasta päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös