Mille naurat juuri nyt?

  • 13 266 752
  • 50 459

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen tutkinut, että kännissäkin pystyy kirjoittamaan suht normaalisti kun vain keskittyy. Ihan näin off-topicina. Itse nauran tällä hetkellä inside-vitseille, ei saatana.

Tuo on varsin totta. Itse nimittäin huomasin äsken kirjoittaneeni tänne jotain yöllä, mutta teksti muistutti osapuilleen kirjakieltä armottomasta humalatilasta huolimatta.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
HIFK:lle ja HPK:lle. 0-0 ja rankkareissa ratkes. Mahto olla mielenkiintoinen peli!

Ja varsinkin HIFK:lle. Kriisiä pukkaa.

Se ei naurata, että juuri Tapparan piti tarjota sitä lohtua.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Matt Nickersonille...

..ei kertakaikkiaan voi olla nauramatta. Kaverin touhuissa ei ole enää mitään tolkkua. Milläköhän hän tämän viimeisen enää ylittää.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Ei tuo naurata. Tuo vetää erittäin vakavaksi. Miettikää, jos jonkun pelaajan ura päättyy Nickersonin päässä tapahtuvan kilahtamisen seurauksena... Hrrr... Jos tosiaan on heittänyt rajusti seinään tms. niin ei voi muuta sanoa kuin, että huh huh. Hullua. Karkottakaa koko jätkä Suomesta.
 
K

kiwipilot

Naurattaa muutama muna pystyssä Nickersonia puolustava ässäfani. Mitähän pitää oikeasti tapahtua, että loppuu tuo puupään jumalointi?
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Nauran niille, jotka puhuvat Heleniuksen olevan ämmä, ja niille, jotka tarttuvat heikkoihin provoihin. ;)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Neloselta tuli äsken seuraavan 4D-dokumenttiohjelman mainos. Seuraavan jakson nimi on: "Puoskari pilkkoi penikseni". Eihän tuolle voi olla nauramatta, vaikka epäilemättä vakavasta aiheesta onkin kyse.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Takaisin FF:lle.

Meni kieltämättä kyllä vähän ohi. Itsehän en FF:lle kirjoita.

Jos "huikeeta" -sana on joka FF:n yksinoikeus, niin eihän sille siinä tapauksessa mitään mahda. Mennään näillä.

EDIT. Toivottavasti tuo oli vaan läppä. En tosin nyt pysty ajattelemaan kovin järkevästi, kiitos oluen (:
 
Viimeksi muokattu:

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Ässät-Ilves otteluketjun jutuille.
Ihan samaa meinasin laittaa. Moderaattoreilla vähän hommia one-linereiden ym. sekoilujen kanssa. Tässä selakaisia otoksia sadosta:

Joko Matt Nickerson viedään Niemeen?
Vittu mitä jätkä. Ei tuollaisia pidä olla vapaana.
VANGITKAA TUOLLAINEN SEKOPÄÄ JÄTKÄ!!!
OTA LISÄÄ STEROIDIJA MJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHOHHHHHHHHHHH???


HAISTAKAA VITTU!!
Ei kai. Matt lienee saanut aivovamman kun asuu Porissa?

Ipa o paras, vitu työttömät persereiät huutelee shäätänä.
Nickke-pelle voi tulla koittann, niin vedän käkeen!!!!!!!!!!!!!!!

Joka vitun markan marakatti voi tulla Tampesteriin ja todeta, että Raipe on kuningas ja nauraa Nikelle.
Jeps... Ilves voitti 4-5
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Naurattaa muutama muna pystyssä Nickersonia puolustava ässäfani. Mitähän pitää oikeasti tapahtua, että loppuu tuo puupään jumalointi?
"No hei, mitä väliä?" Kyllähän pieni poikapaini kuuluu pukukoppikäytävälle ja on ihan normaalia.

Eiku...
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Naurattaa muutama muna pystyssä Nickersonia puolustava ässäfani.
En löytänyt tätä viimeistä episodia puolustavia kirjoituksia lainkaan. Mistä sellaisia löytää?

Nickersonin tekojen reaktiot muiden kuin ässäfanien keskuudessa ovat kyllä hupaisia. olen tässä naureskellut ja lukenut niitä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minua naurattaa ja vituttaa kovin se seikka, että tämä ketju hyppii koko ajan silmille.

Sitten minua alkoi Nickersonin kikkailujen lisäksi naurattaa ajatus, että Aku Ankka kakkaisi kesken sarjakuvan normilintukakan. Sprukts.
 
K

kiwipilot

En löytänyt tätä viimeistä episodia puolustavia kirjoituksia lainkaan. Mistä sellaisia löytää?

Nickersonin tekojen reaktiot muiden kuin ässäfanien keskuudessa ovat kyllä hupaisia. olen tässä naureskellut ja lukenut niitä.

Tässä ainakin yksi, ole hyvä:

Media paisuttelee taas asiaa että saadaan lehteä myydyksi ja sponsorit näkyviin.

Todellisuudessa Nikke on varmaan sanonu jotain Kanteelle, Kantee <<ruvennu vit*uilemaan ja Nikke ei ole jaksanut kuunnella ja heittänyt äijän seinälle.

Tämä siis täältä punamustien lasien takaa mietittynä...

Yhä edelleen, hyvä Nikke, näitä lisää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös