Testasitko? Kaverin puolesta kyselen...Spotify ehdottelee mulle ihan kummia! *hymiö*
Testasitko? Kaverin puolesta kyselen...Spotify ehdottelee mulle ihan kummia! *hymiö*
Ihan kaverin puolesta kysyn, että mikä oli hakusanan loppuosa?Spotify ehdottelee mulle ihan kummia! *hymiö*
Ranskasta vaatimus USA:lle: Palauttakaa Vapaudenpatsas
Eraserhead on paskin leffa, mitä olen koskaan nähnyt. Se on hirveätä kidutusta, jos ja kun tuon mielisairaan elokuvan joutuu katsomaan. Fiilistä ei lisännyt ainakaan omalla kohdallani Finnkinon Museokadun leffateatteri. Hämyinen mesta, jossa hintti möi popcornia. Ei puhettakaan, että siellä uskaltaisi käydä vessassa. Vieläkin koen jonkinlaisia Eraserhead-traumoja. Sen verran käsittämätöntä paskaa se leffa oli.
Twin Peaksia yritin yhden jakson katsoa, skeidaa sekin. Ei mikään ihme, että ohjaajalla on tukka pystyssä, koska eihän tuollainen mies terve voi olla.
Niin tai siis... tämähän on juuri se merkitys.https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/daec4dd0-1b8b-484b-a8fb-2ec47a0ee4f8 Nyt sai käsite "hatullinen paskaa" ihan uuden merkityksen :D
Mielestäni tuollainen scalamainen (kuuluisa entinen likainen underground-brittielokuvateatteri) miljöö, mitä tuossa viestissäkin kuvailtiin, olisi juurikin täydellinen ympäristö Lynchin elokuvien katsomiseen."Kappas. Täällä on ketju David Lynchistä"
Ketjun toinen viesti, jolloin scholl on tykittänyt mielipiteensä vuonna 2011 ja repesin ääneen.
Vastaa sille vielä bonuksena suomeksi:Hulluilla on halvat huvit. Mun uusi "harrastus" on kiusata maga porukkaa facebookissa.
"Pahin" solvaus eilen oli yhdeltä Alabaman pojalta että "you sound like vaccinated". Koitin antaa vinkin että keksisi parempia solvauksia.
Valitettavasti ryhmän modet poisti tuon keskustelun. Oli kunnon maga vs. muu maailma meininki menossa.Vastaa sille vielä bonuksena suomeksi:
”Harmittaako että Yläbamalaiset on paljon teitä fiksumpia?”
Varsin "vakuuttavaa" tekemistä alle kahdessa vuodessa, sillä kyseinen heppu on vasta 19-vuotias.Tyyppi esittää somessa varakasta bisnes-miestä, huutelee työttömille "menkää töihin" ja on itse menettänyt luottotietonsa ja vireillä useita velkomuskanteita. Ja lisäksi menee jonkun povipommin kanssa illalliselle saadakseen julkisuutta ja sitten itkee, kun yksityisasioita käsitellään lehdissä.
Varsin "vakuuttavaa" tekemistä alle kahdessa vuodessa, sillä kyseinen heppu on vasta 19-vuotias.
Talousguru-kilpailussa ei tainnut olla käytännön kohtaa laskujen maksaminen, sillä jos olisi ollut, niin noilla näytöillä ei olisi päästy edes puolivälieriin.
Omg sheesh legit patu etkö tajuu. Feidaa tarkoittaa lit mint tukan häivyttämistä bro.Osu eilen Levyraati auki ja siellä joku Jenni Vartiaisen piisi, jossa oli supersuosittutunnettuspotifysuperstara Turistin räppiosuus, joka siinä taustalla tarrasi kyllä korvaan kuin iilimato ja piti oikein ettiä että mitä vittua se sano. Kyllähän Juha Vainio -palkinto, tai edes joku riimipalkinto, pitää mennä tänä vuonna Turistille näistä kahdesta rivistä:
Pysyt lähelläni niinku vierus naapuri
Emmä pysty feidaa sua ku parturi
Mitä vittua parturit, miksi feidaatte?