Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 372
  • 50 365

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Älä huoli. Sä sentään huomasit, että meni vähän pöpelikön puolelle. Se ei ole itsestäänselvyys näinä aikoina.
Kiitos kannustuksesta!
Ja joo, huomasin heti, kun mun naamaa hierottiin tarpeeksi kauan tuossa läjässä...
Noh, taas oppi jotakin... jaa, mitä? No, en muista kohta kuitenkaan...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Iltalehti kertoi jonkun tehneen sukellusvenehavainnon Helsingin lähivesillä. Olikohan sama sukellusvene, joka oli havaittu iltapäiväuutislehden mukaan muutama vuosi sitten.
Itse olen epäillyt Savonlinnan ohikulkutieltä näkyvän samantyyppisen sukellusveneen. Sillä lienee konerikko, kun on jököttänyt samassa paikassa jatkuvasti.
Ihan vaan uutisvinkkinä Iltalehdelle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oopi

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Iltalehti kertoi jonkun tehneen sukellusvenehavainnon Helsingin lähivesillä. Olikohan sama sukellusvene, joka oli havaittu iltapäiväuutislehden mukaan muutama vuosi sitten.
Itse olen epäillyt Savonlinnan ohikulkutieltä näkyvän samantyyppisen sukellusveneen. Sillä lienee konerikko, kun on jököttänyt samassa paikassa jatkuvasti.
Ihan vaan uutisvinkkinä Iltalehdelle.
Sattumalta havainnon tehnyt on ollut "virkistysristeilyllä". Ilmeisesti virkistäytyminen on kestänyt tuossa vaiheessa jo jonkin aikaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä on kyllä jotenkin koomista kun tänä päivänä voit ilmoittaa olevasi nainen/mies tai identifioida itsesi vaikka vessanpöntöksi, mutta jumalauta "Random" sukunimenä ei käy päinsä.

Nainen halusi ”randomiksi” – oikeudelta täystyrmäys Nainen halusi ”randomiksi” – oikeudelta täystyrmäys
Minä ajattelin, että kun nyt nykyisin nimensä saa vaihtaa ja sukupuolensa päättää, ja kaikki on hyvin henkilökohtaista tai tulee terapian tarve, niin kyllä pitäisi saada myös ikänsä päättää. Tällä puheella Evil on nyt ja ikuisesti 27.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä ajattelin, että kun nyt nykyisin nimensä saa vaihtaa ja sukupuolensa päättää, ja kaikki on hyvin henkilökohtaista tai tulee terapian tarve, niin kyllä pitäisi saada myös ikänsä päättää. Tällä puheella Evil on nyt ja ikuisesti 27.

Mä olisin 65. Pääsis eläkkeelle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä olisin 65. Pääsis eläkkeelle.
Helvetti, hyvä veto. Toisaalta silloin on vähän vanha nuoruuden kivoihin. Eli sovitaan että Evil on habitukseltaan 27, työmarkkinoiden näkökulmasta 66, elämänkokemuksen ja viisauden puolesta 98 ja erektio voisi olla sama kuin oli muinoin 19-kesäisenä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nuoruus menee nimittäin oikeasti nuorilla hukkaan. Helvetti, jos olisi tiennyt kaksikymppisenä maailmasta sen mitä nyt tietää…
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nuoruus menee nimittäin oikeasti nuorilla hukkaan. Helvetti, jos olisi tiennyt kaksikymppisenä maailmasta sen mitä nyt tietää…
Nuoruuden tietämättömyys ja sen aikaansaama kaikkivoipaisuus ja kuolemattomuus oli oikeasti todella auvoisa tunne. Maailma oli minun, vaikkei ollutkaan. Edessä oli kuitenkin loistava tulevaisuus. Tosin en tiedä, milloin koitti se hetki, kun tulevaisuus olikin takana. Ehkä jonain marraskuisena tiistaina.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ehkä jonain marraskuisena tiistaina.
Varmaan myös satoi räntää ja olit matkalla johonkin Saipan matsiin.

No, se on tavallaan pelottavaa ollut huomata että kuinka vähän oikeasti tietää. Tai tietää, mutta samalla tajuaa ettei tiedä kuitenkaan. Toki näin vanhempana on jo tajunnut ettei sitä kannata yöuniaan menettää, yhtä vähän ne muutkin tietää.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Suomen otteille vittu Unkaria vastaan, oisko sukupolvenvaihdoksen aika, nää on jo kaiken voittaneita ja nähneitä
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Suomen otteille vittu Unkaria vastaan, oisko sukupolvenvaihdoksen aika, nää on jo kaiken voittaneita ja nähneitä
Tehottomuus on ollut Leijonien ongelma ns. aina. Ihan sama ketä siellä on askissa.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
IS juuri nyt: Nyt aukesi Leijonien ketsuppipullo!
Tilanne 2-1 Suomelle...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

Liitteet

  • 20230520_165418.jpg
    20230520_165418.jpg
    79,9 KB · kertaa luettu: 257

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kyllähän noille putoaville pesukoneille pitäisi olla joku varoitusmerkki.
Pitäisiköhän tästä nostaa laajempikin keskustelu ja näkökulma pesukoneiden roolista nykyisessä intersektionaalisessa yhteiskunnassamme, jossa pesukoneen funktion on ollut vahvasti asenteellinen ja naisia sortava.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pesukonekolari vitostiellä

Vakava tilanne, mutta haluaisin nähdä sen vakuutusyhtiöön tästä lähtevän raportin ja vakuutuskäsittelijän reaktion siihen.
Ajoin hirvikolarin vuonna 92. Täyttelin sitten jälkeenpäin vakuutuslappuja. Kuka mielestänne on syypää vahinkoon? Hirvi. Myöntääkö syyllisyytensä? En tiedä, en ehtinyt kysyä. Juoksi metsään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös