Nauran ihmisille, jotka pitävät minua maanpetturina kun en uskonut missään vaiheessa Granlundin olevan positiivisessa mielessä ratkaisupelaaja.
Tämäkö on nyt vahvistettu, ettei Granlundista ole positiivisessa mielessä ratkaisupelaajaksi?
Nauran ihmisille, jotka pitävät minua maanpetturina kun en uskonut missään vaiheessa Granlundin olevan positiivisessa mielessä ratkaisupelaaja.
Tämäkö on nyt vahvistettu, ettei Granlundista ole positiivisessa mielessä ratkaisupelaajaksi?
Nauran ihmisille, jotka pitävät minua maanpetturina kun en uskonut missään vaiheessa Granlundin olevan positiivisessa mielessä ratkaisupelaaja. En toki odottanut tuollaistakaan ratkaisua, mutta nyt naurattaa tuo ruottalaisten tekemä kuittivideo kera Mertarannan. Ei tää on niin vakavaa jäbät! Oikea joukkue voitti ja Granlundin jäätyminen oli vaan plussaa jos kerran Ruotsin piti voittaa. Saa ilmaveivi-ihainnoijat ihmeteltävää. Mikke on jumala... *tirsk*
Täältä voi jatkossa tarkistaa trollien keksimät nimet jos alkaa epäilyttää: Vrk:VrekisterikeskusEi kyllä tule mieleen, että kukaan olisi tehnyt sen noin huonosti. Varsinkin tuo oman nimimerkin vääntäminen oikeaksi nimeksi oli muikea tempaus kun ei sitä muodostunutta sukunimeä ole olemassakaan.
Ja minä myös kirjoitan oikealla nimelläni. Tarkistakaa vaikka kirkon kirjoista jos ette usko.
Kyllä on, jos suomenjuutalainen Marion Runk lasketaan mukaan. Ja koko Runkin suku samalla.Tarkistin väestörekisterikeskuksesta ja siellä kerrottiin että Suomessa ei ole ketään jonka sukunimi olisi Runk...
Nauran ihmisille, jotka pitävät minua maanpetturina kun en uskonut missään vaiheessa Granlundin olevan positiivisessa mielessä ratkaisupelaaja. En toki odottanut tuollaistakaan ratkaisua, mutta nyt naurattaa tuo ruottalaisten tekemä kuittivideo kera Mertarannan. Ei tää on niin vakavaa jäbät! Oikea joukkue voitti ja Granlundin jäätyminen oli vaan plussaa jos kerran Ruotsin piti voittaa. Saa ilmaveivi-ihainnoijat ihmeteltävää. Mikke on jumala... *tirsk*
Linkkiä videoon?
Tuohon ajatukseen, että on hyvä, että on laaja rinki pelaajia, joista osa voi olla katsomossa niin olisikohan hyvä myös, että olisi laaja rinki valmentajia, joista esim. Petu voisi olla välillä katsomossa, jos ei tulosta tulisi. Toki jossain vaiheessa pitää ketjukokoonpanot ja valmennusporukka lyödä lukkoon, mutta aika monta matsia on syksyn mittaan pelattu niin huonosti, että Petun olisi pitänyt olla poppariosastolla.
Vapaus, tasa-arvo, demokratia, ihmisoikeudet yms.
Yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas.
Törmäsin vahingossa Ilta-Sanomien keskustelupalstalle (http://keskustelut.iltasanomat.fi/index.jspa) ja siellä
olevien ketjujen kirjoitusmäärät hieman hymyilyttivät:
Taas raju tappelu SM-liigassa - jääkiekko on kriisissä! [79]
Harvinaisen kiinnostava jalkapallokausi menossa! [6]
Näkee mikä ihmisiä kiinnostaa.
Lähinnähän tuosta näkee, mikä Iltasanomien keskustelupalstalla käyviä vajakkeja kiinnostaa.
Lähinnähän tuosta näkee, mikä Iltasanomien keskustelupalstalla käyviä vajakkeja kiinnostaa.
Ostin siitä kokeeksi muutaman. Kylmänä meni ihan mukavasti, melko makeaa mutta mikäs siinä. En ostanut lavoittain, jota vieläkin naureskelen tuota tarinaa. Mitähän niillekin kaikille lavoille kävi.
Korostan että minä päädyin palstalle painamalla linkkiä vahingossa. Tosin en tiedä, että onko se mikään lieventävä asianhaara, että pääsee vajakki-palstallekin vain vahingossa.Oliko nyt sopivaa kutsua nimimerkkiä dana77 vajakiksi?
Heti veti hymyn huulille kun muistutit tuosta tarinasta :) . Voisiko joku näppärä kaivaa sen arkistoista?
Tätäkö hait takaa? On nimittäin kyseessä aika legendaarista settiä. Alkoholitonta siideriä lavoittain, ai että :)
Vaiha ykköselle, Avara luonto tarjoaa hienoja näkymiä napa-alueilta.Nauran tälle Sukari -ohjelmalle mikä tulee parhaillaan maikkarilta. Ei helvetti kun nauran täällä sohvan perällä makeasti.