No onhan se aika junttia kysyä kansan valitsemalta edustajalta tuollaista.Miten tämä olisi sopinut junttiketjuun? Nyt sun täytyy hiukan valaista tietämätöntä.
No onhan se aika junttia kysyä kansan valitsemalta edustajalta tuollaista.Miten tämä olisi sopinut junttiketjuun? Nyt sun täytyy hiukan valaista tietämätöntä.
Miten tämä olisi sopinut junttiketjuun? Nyt sun täytyy hiukan valaista tietämätöntä.
Ylipäätään mielestäni Teuvo Hakkarainen on juntti, meidän kirkon hopeatkin kävi varastamassa, kai minä siksi olen niin katkera. :(Miten tämä olisi sopinut junttiketjuun? Nyt sun täytyy hiukan valaista tietämätöntä.
Radio Rockin kuuntelu junttimaista? Olettaisin näin.
Hymyilyttää mielikuva 60 kiloisesta schollista vaaleanpunaisessa paidassa ja speedoissa tempaisemassa homoa turpaan.
Ei se musiikki nyt niin huonoa ole.
Saattoi läpsäistä pesäpallomailalla, ellei sitten tehnyt rikosilmoitusta.Hymyilyttää mielikuva 60 kiloisesta schollista vaaleanpunaisessa paidassa ja speedoissa tempaisemassa homoa turpaan.
Ei se musiikki nyt niin huonoa ole.
Omaan korvaani se on kyllä pahimman luokan munatonta aikuisrokkia. Pahempaa on ainoastaan joku Creed vetämässä "Arms Wide Open..."
Pitipä oikein youtubesta vetää pieni Nickelback -potpuri ja kyllähän se oli jopa paskempaa kuin kuvittelin.
Nickelback on "noussut" bändinä asemaan, johon aina välillä joku bändi "nousee": siitä ei tykätä, koska siitä ei kuulu tykätä.
Nauran itsekseni otteluseurantaketjun jälkilöylyjä Jokerit-Ässät pelistä.
No onhan se hienoa et lätkä herättää tunteita mut joku roti hei!
....Itseänikin kyllä vähän harmittaa homot tanssimassa, sillä joskus 2005-2006 yksi tuli lääppimään Viru-hotellin yökerhon tanssilattialla. Kun ystävällismielinen painu v****** tokaisu ja paikan vaihto ei auttanut, vaan hän oli taas siinä lääppimässä niin tempaisin sitten ja muiden tanssilattialla olleiden henkilöiden mielestä minä olin se terroristi, joka teki väärin, eikä hän. Siinä mielessä tietysti parempi, jos homot eivät tanssisi ollenkaan tiloissa, joissa saattaa olla miehiä.
Lainaus scholl:n tekstistä Linnan kutsut 2011 -ketjusta.
Hymyilyttää mielikuva 60 kiloisesta schollista vaaleanpunaisessa paidassa ja speedoissa tempaisemassa homoa turpaan.
Mulla alkaa olla keskivartalo loistavassa kunnossa. Äsken vaa'alla 64,7kg, joten ois varaa ehkä laihduttaakin, muttei huvita. Vedän mielummin punaviiniä tässä, mutta safkan jälkeen vois treenata vielä sata vatsalihasta ja käydä uudestaan ihailemassa peilin edessä.
Kalju on aina homo, se on geneettinen fakta. Kukaan ei ole vahingossa kalju ja jos on niin voi hankkia peruukin. Sen sijaan pitkätukka voi olla muuten vain repuusi. Miehille ei kuulu pitkätukka, joten jotain vikaa siinä on ja on helpointa kategorisoida repuusiksi niin ei tarvi miettiä onko homo tai ei.
Kuten todettua, scholl on tällä hetkellä huikeassa vedossa.
Aika väsynyttä juttua. Mitä hauskaa tuossa muka oli? Omassa lähipiirissänikin on useampi kalju eikä yksikään heistä ole homo. Se siitä geneettisestä faktasta.
Nauran itsekseni otteluseurantaketjun jälkilöylyjä Jokerit-Ässät pelistä.
Ei näytä kuuppa kestävän osalla hävinneen joukkueen faneista. Uskomattomia kommentteja suolletaan hyvällä tahdilla.
"Hmph moukkamaista sanoa noin. Ei yksikään kaljuista kavereistani ole homo. En hjummarra mikä tuossa on hauskaa. On loukkaavaa kirjoittaa noin."Aika väsynyttä juttua. Mitä hauskaa tuossa muka oli? Omassa lähipiirissänikin on useampi kalju eikä yksikään heistä ole homo. Se siitä geneettisestä faktasta.