Mille naurat juuri nyt?

  • 13 266 800
  • 50 459

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hiihtäjä Juha Lallukan dopingkäry on tahatonta komiikkaa. Tämä mieshän on suorastaan dominoinut hiihtomaailmaa viimeiset vuodet, hyvä kun kärähti! Mitä seuraavaksi? Osku Torro ja Oskari Frösen kärähtävät ja heidät pudotetaan tylysti korkeushypyn Hall Of Famesta?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hiihtäjä Juha Lallukan dopingkäry on tahatonta komiikkaa. Tämä mieshän on suorastaan dominoinut hiihtomaailmaa viimeiset vuodet, hyvä kun kärähti! Mitä seuraavaksi? Osku Torro ja Oskari Frösen kärähtävät ja heidät pudotetaan tylysti korkeushypyn Hall Of Famesta?

Samaa nauroin. Kuinka tyhmä voi ihminen olla? Luuliko se retardi, että 32-vuotiaana noustaan yhtäkkiä maailman huipulle dopingin avulla, kun ei ole koskaan ennen ollut lähelläkään huippuja?
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hockey played in the Finnish Sm-liiga is really simple. There are a few principles that every team's playbook consists of:

- Hockey is a momentum game
- Four passes break any defence
- If you can't handle the heat, stay out of the kitchen
- 95% preparation is 50% performance
- Respect the bluelines

Tän tyyppistä shaiccea vähän odotinkin kun ketjun avasin
 
Samaa nauroin. Kuinka tyhmä voi ihminen olla? Luuliko se retardi, että 32-vuotiaana noustaan yhtäkkiä maailman huipulle dopingin avulla, kun ei ole koskaan ennen ollut lähelläkään huippuja?

No hyvinhän se retardi nousi maailman huipulle. Viime kausi uran paras ja kauden pääkilpailussa (MM-kisojen viestihiihto) koko kisan nopein ja 50 kilsan yhteislähdössäkin kahdeksas. Aika hyvin retardilta, joka ei ole koskaan tätä ennen ollut lähelläkään huippuja.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
No hyvinhän se retardi nousi maailman huipulle. Viime kausi uran paras ja kauden pääkilpailussa (MM-kisojen viestihiihto) koko kisan nopein ja 50 kilsan yhteislähdössäkin kahdeksas. Aika hyvin retardilta, joka ei ole koskaan tätä ennen ollut lähelläkään huippuja.

Onhan tuo saattanut vaikka pestä Northugin selän suihkussa, mutta hiihtoladulla ei ole koskaan ollut lähelläkään huippua. Kymmenen vuoden kuluttua Lallukka tullaan muistamaan dopingista, eikä jostain 8. sijasta. Varmaan kannatti pilata maineensa...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Valion sivuilla on maitopurkin suunnittelukilpailu. ES-Jonnet ovat tietenkin löytäneet sen. Ei voi saatana kuin nauraa. Linkki alla.

Maidot - Valion tuotteet
 
Onhan tuo saattanut vaikka pestä Northugin selän suihkussa, mutta hiihtoladulla ei ole koskaan ollut lähelläkään huippua. Kymmenen vuoden kuluttua Lallukka tullaan muistamaan dopingista, eikä jostain 8. sijasta. Varmaan kannatti pilata maineensa...

Mitä kohtaa viestistäni et ymmärtänyt? Johan kerroin, että kauden pääkilpailussa hän oli nopein mies ladulla. Ei häntä tietenkään siitä tulla muistamaan, mutta sehän ei ollut jutun alkuperäinen kynnyskysymys muutenkaan. Lallukka sitä paitsi on pilannut hiihtopiireissä maineensa jo kauan kauan ennen tätä. Tämä tietenkin saattoi tulla yllätyksenä jos ei lajia sen enempää ole seurannut.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Hiihtäjä Juha Lallukan dopingkäry on tahatonta komiikkaa. Tämä mieshän on suorastaan dominoinut hiihtomaailmaa viimeiset vuodet, hyvä kun kärähti!

Tästä tuli elävästi mieleen Vintiöiden sketsi takavuosilta, kun Saarelan Nikon esittämä Kuisma Taipale pyrki pipo silmillä doping testiin. "Me ollaan nyt sanottu sulle Kuisma, että sun ei tavitse tänne tulla. Sä olit maailman cupin saatana 207!!" - Mutta mieshän se minäkin olen!!! :D
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Venäjä ryhtyi taistoon emo-teinejä vastaan | Hullu maailma | Iltalehti.fi

Linkki Ilta-Lehden uutiseen

Enpä ole hetkeen revennyt näin pahasti. Odottaisin nyt lausuntoa kulttuuriministeri Arhinmäeltä ja presidentti Haloselta. Varsinkin kun muistamme Kimmo Kuusniemen dokumentista Promised Land Of Heavy Metal Tarjan haastattelun, jossa kertoi rakastavansa heavy/rock musiikkia/kulttuuria, niin luulisi että häneltä löytyy sympatiaa sorretuille korsettinorsuille....
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Harmikseni en löytänyt purkkien kyljestä tuksun ja hänen kauniin siskonsa kuvaa. Olisi vaan jotenkin sopinut teemaan...
Eikös se ole hiukan stereotyyppistä ja kliseistä sijoittaa lehmän kuva maitopurkin kylkeen?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tästä tuli elävästi mieleen Vintiöiden sketsi takavuosilta, kun Saarelan Nikon esittämä Kuisma Taipale pyrki pipo silmillä doping testiin. :D

Jep, loistokamaa! Tästä tulee suora muistuma Pulttiboisiin ja kisan jälkeen läkähtymäisillään olevaan 'Tommy Ekblomiin', joka ei pystynyt sanomaan muuta kuin "mä en kerta kaikkiaan jaksanut...."
 

Jotva

Jäsen
Meinasin äsken ajaa autolla ojaan, kun kuuntelin radio Suomen kiekkokierrosta.

Turun ottelun selostaja valisti ihan pokkana kuulijoita, että JYP:n valmentajan Aho toimi aikaisemmin pitkään Duffan aisankantajana.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Trolliveikko teki onnistuneen täsmäiskun Halos-ketjuun, ja siitä se sitten taas lähti. Huikeaa tykitystä!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Radio Rockissa on juuri Teuvo Hakkarainen vieraana ja keskustelu meni näin:

Jussi Heikelä: Oletko rasisti?
Teuvo Hakkarainen: En.
Jussi Heikelä: Kuuntelijalta on tullut kysymys: "mikä sinä sitten olet, jos et rasisti?"
Teuvo Hakkarainen: Olen perussuomalainen.

Olisi sopinut myös junttiketjuun.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Radio Rockissa on juuri Teuvo Hakkarainen vieraana ja keskustelu meni näin:

Jussi Heikelä: Oletko rasisti?
Teuvo Hakkarainen: En.
Jussi Heikelä: Kuuntelijalta on tullut kysymys: "mikä sinä sitten olet, jos et rasisti?"
Teuvo Hakkarainen: Olen perussuomalainen.

Olisi sopinut myös junttiketjuun.

Miten tämä olisi sopinut junttiketjuun? Nyt sun täytyy hiukan valaista tietämätöntä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Miten tämä olisi sopinut junttiketjuun? Nyt sun täytyy hiukan valaista tietämätöntä.
Ylipäätään mielestäni Teuvo Hakkarainen on juntti, meidän kirkon hopeatkin kävi varastamassa, kai minä siksi olen niin katkera. :(

Suvaitsemattomuus on mielestäni junttia ja muiden uskontojen ymmärtämättömyys, kaikista ei tarvitse pitää, mutta täytyisi ymmärtää että muut saavat uskoa mihin haluavat, ei se ole meiltä pois. Mutta täytyy sanoa, että yllätyin pari kertaa tuota lähetystä kuunnellessani ja osan hänen mielipiteistään allekirjoitan, rikollisia ulkomaalaisia emme tarvitse, se nyt on selvä.

Minä vaan ajattelin tuota herra Hakkaraista ja hänen lausuntojaan sekä perussuomalaisten lausuntoja, tuossa itsessään ei ollut junttia, mutta tarkoitin että siitä haastattelusta olisi sopinut osa jutuista sinne junttiketjuun sekä mun muut mielikuvat. Jatketaan muussa ketjussa, tässä ei ole enää mitään hauskaa. Mutta tuo Hakkaraisen letkautus mua nauratti, se oli pointti.

E: Evil oli kyllä ihan oikeassa, välillä kysymykset meni ihan alta riman.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
....Itseänikin kyllä vähän harmittaa homot tanssimassa, sillä joskus 2005-2006 yksi tuli lääppimään Viru-hotellin yökerhon tanssilattialla. Kun ystävällismielinen painu v****** tokaisu ja paikan vaihto ei auttanut, vaan hän oli taas siinä lääppimässä niin tempaisin sitten ja muiden tanssilattialla olleiden henkilöiden mielestä minä olin se terroristi, joka teki väärin, eikä hän. Siinä mielessä tietysti parempi, jos homot eivät tanssisi ollenkaan tiloissa, joissa saattaa olla miehiä.

Lainaus scholl:n tekstistä Linnan kutsut 2011 -ketjusta.

Hymyilyttää mielikuva 60 kiloisesta schollista vaaleanpunaisessa paidassa ja speedoissa tempaisemassa homoa turpaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hymyilyttää mielikuva 60 kiloisesta schollista vaaleanpunaisessa paidassa ja speedoissa tempaisemassa homoa turpaan.

Tämä kyllä hymyilyttää minuakin. Ehkä se homo ei ollut vielä valmistautunut läpsäisemään takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös