Kieltämättä nauratti sikermä mihin törmäsin kun kaveri pakotti kuunteleen "jokereita" YouTuubissa: JOKERIT HENKEEN JA VEREEN, jullit ROSKIIN JA MEREEN!
Silti ehkä vielä enemmän naurattaa Blancan dissaus kauniiden urheilijoiden ketjussa. Kaikkihan siellä on huippu-urheilijoita, mutta jos fanitat henkeen ja vereen yhtä oikeasti tähteä niin sitten sitä haukutaan narkkariks, yms. Hahah. Ketjussa ihan älyttömiä hirviötä, huumorilla tai tosissaan postattuna, mutta oikeata huippua dissataan ylivoimaisuutensa takia. Ei selityksiä, en niitä huomioi. Kausi menny ihan vituiks loukkantumisen takia ja viikko ennen kisoja ei ollut edes varma osallistumisestaan. Sitten tulee "katteleen" kisoja ja siinä sivussa hyppää hopeata sekä sadannen kerran kisoissa menee 2m rikki. Suck it!
Ai niin ja lisäks naurattaa ne kaks häviäjää baarissa jotka sano hakkaavansa mut. Ideana ihan "ymmärrettävä", mutta kun ei pienintäkään syytä ollut niin mitä vittua? Toiseen vinolippaan kun törmäsin niin se huusi jotain. En siellä mölyssä kuullut että mitä, joten kysyin ilman uhoamista että mitä sanoit. Siinä se sitten pakitteli ja katteli ympärilleen. Ei sanonut mitään vaikka utelin uudestaan, kunnes lähdin tiskille. Huusi perään jotain että "joo parempi että lähdetkin meneen". Siitä olis joku voinu kimpaantua, mutta itse olen peace enkä anna moisten pilata iltaani. Toisen kun näin uudestaan niin se "hypähti" päkijöillään mua kohti. Eli koitti säikäyttää ja esittää muka tulevan päälle. Itsellä senttejä pyöreesti 2 metriä ja ks. teinillä varmaan 165. Kun en hievahtanutkaan vaan naureskelin sille niin siinä se "tilanne" sitten oli. Mikä vittu vaivaa ihmisiä että pitää tulla uhoaan tai kettuileen ihan täysin ilman syytä? Ihme prkl väkeä!