Mille naurat juuri nyt?

  • 13 183 727
  • 50 326

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Jaahas.
Bill Gates vastasi Nettiauton ilmoitukseen.
Halusi auton paperit skannattuna sähköpostiinsa.
Tai voin myös faksata ne hänen Nigerian numeroonsa.
Kun tarvis varailla rahtia ja hankkia vakuutus.
No tottahan toki Bill Gates hankkii käytetyn Audin Suomesta, Nettiautosta.
 

d2uce

Jäsen
Simon ja Myyrä tönivät schollia Ranta-/Beachelämä -ketjussa, joka kieltämättä nauratti.

Haha täysin samaa nauroin itse ja olin tulossa tänne linkittämään. Ja syystä tönivätkin, sen verran koomista läppää on kirjoittaa mahdollisimman pienissä speedoissa, että uimashortseja käyttävät ovat homoja.

No jopas, eihän tuosta puuttunut enää kuin Vanha Len heittämässä jotain pahaa kuittia vastapalloon.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo taitaa olla vähintään 5 vuotta vanha juttu, todennäköisesti vanhempi.

Vähintään 90-luvulla kiersi jo. Johan jutun iän paljastaa maininta pyöräilyhousuistakin. Eli siis varmaan peräisin 80-luvulta.

Ei sillä, hymähdin muutaman kerran edelleenkin. Kuten aina sille hamsterin perseeseensä tunkeneelle Kikillekin.
 

Snagari

Jäsen
Nimimerkki Derrick on yrittänyt koko päivän vääntää jotain hauskoja "puhelinkeskusteluja" HIFK - Blues -ketjussa. Oli niin huonoja ja väkinäisiä, että naurahdin. Yrittänyttä ei laiteta vai miten se oli, mutta ei ne nyt ihan kuulu ehkä tuonne finaaliketjuun. Varmaan myös kipeydellä ja väsymykselläni oli vaikutusta.

Edit. Piti käydä nyt oikein hakemassa ne tähän, ettei kukaan hermostu kuinka työlästä se on käydä ihan itse sieltä katsomassa.

Kojo ''Haloo''
Teemu ''Ramu täs moro''
Kojo ''Siis kuka?''
Teemu ''Lennu on sivussa''
Kojo ''Niin on''
Teemu ''Ok, onnea illan matsiin''
Kojo ''Tuut tuut tuut''

Teemu ''Haloo''
Kojo ''No se on Kari tässä''
Teemu ''Paljonko kello on?''
Kojo ''Joo Teemu kylhän sä tiedät, parhaat pelaa jne''
Teemu ''Vittu Kari, mä olin nukkumassa, meillä alkaa sarja Nashvilleä vastaan''
Kojo ''Täh, onks sulla sama numero kun Ramulla?''
Teemu ''Mulla on kasi, Ramulta sun kannattaa ite kysyä millä se pelaa''
Kojo ''Ok, pitää kooklettaa se. Meil on muuten tänään eka finaaliottelu''
Teemu ''Joo-joo onnea höntsäämiseen. Ja tervemenoa siperiaan! Tuut-tuut''

Kojo ''Haloo''
Lennu ''Kari, se on Lennart tässä''
Kojo ''Aa Max, terve, hyvä peli tänään''
Lennu ''Eiku Lennart, Lennu, punapää''
Kojo ''Jumalauta Max mitä settii, 3 vielä niin mä lähden lahteen''
Lennu ''Kari, mun nilkka voi jo ihan hyvin''
Kojo ''tuut-tuut-tuut''

Kojo ''Jalonen''
Matikainen ''Terve Kari, onnittelut voitosta''
Kojo ''No kiitosta''
Matikainen ''Jatkaako Kibe ensi kaudelle?''
Kojo ''Öö, ihan hirveesti ei nyt kiinnosta, jos ymmärrät''
Matikainen ''Kari, mul on tässä Frankki vieressä, ja se sano että se kalsari kuva tulee julkisuuteen jos Kibe ei jatka''
Kojo ''Pena, jumakauta, käviskö Frankille Jonne Virtanen, se olis brändin mukainen pelaaja eli todella pehmeet kädet''
Matikainen ''Ei sul olis ketään ei-alkoholistia? tuut-tuut-tuut''

Kukaan ei kommentoinut näitä sanallakaan, paitsi tuosta ekasta taisi joku näpäyttää. Luonnollisesti oli näköjään vääntää koko ajan uusia. Tämä ei tosiaan ole mitään pahantahtoista naurua, kunhan tuli vain hymähdeltyä. Ja on täällä palstalla paljon turhempaakin juttua, joten no offence Derrick. Kiitos että pelastit paskan päiväni näillä.
 
Viimeksi muokattu:

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tuo taitaa olla vähintään 5 vuotta vanha juttu, todennäköisesti vanhempi.

Sinänsä ihan huvittava, joskin todennäköisyyttä voi epäillä.

Joo, itse muistan kans lukeneeni tuon aika tarkalleen 6 vuotta sitten. Varmasti sitäkin vanhempi. Se mikä oli hauska, niin muistaakseni juuri Jatkoajassa joku kiven kovaa tuolloin väitti tuon olleen hänen kaverinsa tarina ja ihan takuulla totta. Hiukan vain oli värittynyt matkalla, mutta pääasiassa kaikki totta.

Piru kun muistaisi, että kuka tätä väitti..
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
No nyt pääsi TM asiaan. Uusimmassa lehdessä on "koeajossa" Zamboni 520 Ice Resurfacer. Huippunopeus 12km/h, nestekaasukäyttöinen nelisylinterinen 2,3 litran moottori tuottaa 53hv. Automaattivaihteisto ja neliveto. Haluan!

Edit: Otsokkokin tavallaan hauska: "Jäämiehen opissa"
 
Viimeksi muokattu:

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tuo taitaa olla vähintään 5 vuotta vanha juttu, todennäköisesti vanhempi.

Sinänsä ihan huvittava, joskin todennäköisyyttä voi epäillä.

Aa okei, itse törmäsin kertaa tuohon ja eniten tuossa nauratti tuo tarinan kerronta, siihen en ota kantaa kuinka totta nuo kaikki kohdat tuosta on mutta nauratti iha hyvin.

EDIT : Nyt nauran frendin uusimmalle tatuoinnille, oli ottanut selkäänsä suht ison kuvan "pikkunälkä" hahmosta mikä pyärii niissä jogurtti mainoksissa. Loppuen lopuksi aika siistiltä näytti.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vähintään 90-luvulla kiersi jo.

Niin teki, koska itse luin tuon aikanaan yliopiston suurimmassa mikroluokassa jonkun lähetettyä sen sähköpostilla minulle. Se oli taas niitä tilanteita, kun oli vaikea nauraa äänettömästi viidenkymmenen ahkerasti opiskelevan opiskelijatoverin keskellä. Aikanaan nauratti, kun joku nimimerkki kertoili näitä ikuisuustarinoita täällä omina kokemuksinaan.

No nyt pääsi TM asiaan. Uusimmassa lehdessä on "koeajossa" Zamboni 520 Ice Resurfacer.

Uusin TM on jokaisen muskelikonemiehen unelma. Vertailu: Golfautot. Koeajo: Suzuki Swift. Ajoimme: Zamboni-jääntekokone.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
EDIT : Nyt nauran frendin uusimmalle tatuoinnille, oli ottanut selkäänsä suht ison kuvan "pikkunälkä" hahmosta mikä pyärii niissä jogurtti mainoksissa. Loppuen lopuksi aika siistiltä näytti.
Tuollainen tatuonti ei varmaankaan vituta esim. 10 vuoden päästä. Itse ajattelin ottaa pakaroihini tatuonnit uusista TPS:n logoehdotuksista.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tuollainen tatuonti ei varmaankaan vituta esim. 10 vuoden päästä. Itse ajattelin ottaa pakaroihini tatuonnit uusista TPS:n logoehdotuksista.

Kyseiseltä jätkältä löytyy jo kropastaan rölli tatuointi, lisäksi helvetin tyhmiä lausahduksia tyyliin "sun äitis oli hyvä".

No kukin tyylillään.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Hieman huvittaa uusimman Urheilulehden kansisivun juttu, jossa Teemu Selänteellä on "samat vibrat kuin mesaruuskeväänä".

Pomppaa aika ilkeästi silmään kun otsikon tyyli on muutenkin aika raflaava. Harmi kun en riittävän isoa kuvaa löydä mistään havainnollistamaan.

Eihän tuo nyt iso moka ole, mutta jossain määrin noloa lukihäröillä noin karkeasti lehden etusivulla.
 

tutzba

Jäsen
Kyseiseltä jätkältä löytyy jo kropastaan rölli tatuointi, lisäksi helvetin tyhmiä lausahduksia tyyliin "sun äitis oli hyvä".

Meneekö pahasti metsään jos veikkaan, että kaverisi on käynyt amiksen ja ajaa jotain amisautoa? Todennäköisesti on vielä hiukan ylipainoinen ja hiusmalli on jotain väliltä kalju-siili.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Meneekö pahasti metsään jos veikkaan, että kaverisi on käynyt amiksen ja ajaa jotain amisautoa? Todennäköisesti on vielä hiukan ylipainoinen ja hiusmalli on jotain väliltä kalju-siili.

Meneekö pahasti metsään, jos veikkaan että tutzba on käynyt amiksen ja ajaa jotain amisautoa? Todennäköisesti on vielä hiukan ylipainoinen ja hiusmalli on jotain väliltä kalju-siili.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Häh, arkaan paikkaan minulla vai? En nyt tajua.

Mieti mieti, kyllä se siitä.

Noh autetaan vähän. Eli tuo teikäläisen antama kuvaus, osuiko se arkaan paikkaan? Eli katsooko tutzban peilistä tuo halveksimasi henkilömalli? Kuitenkin noin niin kuin samoilla tiedoilla leimasin teikäläisen, kuin sinä jonkun muun.

Eli aukesikos nyt?
 

tutzba

Jäsen
Mieti mieti, kyllä se siitä.

Noh autetaan vähän. Eli tuo teikäläisen antama kuvaus, osuiko se arkaan paikkaan? Eli katsooko tutzban peilistä tuo halveksimasi henkilömalli? Kuitenkin noin niin kuin samoilla tiedoilla leimasin teikäläisen, kuin sinä jonkun muun.

Eli aukesikos nyt?

Tylytys on huono jos sitä joutuu selittämään.

Mutta joo, tutzban peilistä ei katso lyhythiuksinen, ylipainoinen amis, joka ajaa amisautoa. Sen sijaan kokemukseni perusteella tuollaisia idioottimaisia tatuointeja ottavat kuvaamani henkilöt. Missään kohtaa en sen sijaan tainnut sanoa, että halveksuisin heitä, vai sanoinko?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Google-kääntäjä on kyllä parasta. Kääntelen tässä piruuttani eliteprospectin sivuilta ruotsinkielisiä pelaajaprofiileja. Tässä on pari vinkkiä:

Bra tacklare = hyvä kiitos kirjailija
Hyfsad skridskoåkare = ihmisarvoinen luistelija

Kylläpä on hauskaa.
 

Snagari

Jäsen
Mieti mieti, kyllä se siitä.

Noh autetaan vähän. Eli tuo teikäläisen antama kuvaus, osuiko se arkaan paikkaan? Eli katsooko tutzban peilistä tuo halveksimasi henkilömalli? Kuitenkin noin niin kuin samoilla tiedoilla leimasin teikäläisen, kuin sinä jonkun muun.

Eli aukesikos nyt?

Tutzban ulkonäkö nyt on kuitenkin ollut aika hyvin esillä tällä palstalla...

Naurattaa tuo "sun äitis oli hyvä" tatuointi.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tämä kaveri on hieman ylipainoinen, insinööri, Ässien kannattaja (huutonauru), ajaa ihan helvetin pahasti raiskatulla Volvolla, pillua ei varmasti ikinä ole saanut, tällä hetkellä itseasiassa siilitukka ja pelasi joskus lätkää aktiivisesti ja ei ole Tero Määtälle sukua. Hieno mies mutta ihan saatanan tyhmä.

EDIT: Voi ei, schollin penalty naurattaa.
 
Viimeksi muokattu:

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
TamUn Sakari Saarisen kommentille "Palloliitto on Pöllöliitto."

Aijai, miten se kehtaa tuollaista laukoa? Varmasti pahoittivat mieltään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös