Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 337
  • 50 394

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minusta kyse on pikemminkin siitä, että Niemistä ei kauheasti kiinnosta lähteä keikoille ja laittoi sitten riittävän ison hintalapun, että jos hinta menee läpi ja keikka tulee, niin ei sitten vituta niin paljoa kykkiä jonkun firman mannekiinina. Näin minäkin toimisin.

Voipi olla näinkin, mutta olisi nyt keksinyt jonkun muun syyn. Tuo kun sotii niin pahasti Niemisen aatteita vastaan, niin varmasti muutkin kuin vain minä saa tuosta vähän väärän kuvan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nauran eräälle ketjulle, jossa väännetään viikatelyönnistä polveen.

Mut nauran mä muillekin asioille...esim sille, että Radio Rockin Jenni on totaalisen typerä narttu.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Mut nauran mä muillekin asioille...esim sille, että Radio Rockin Jenni on totaalisen typerä narttu.
Tämä on täysin totta, mutta minua se ei ole naurattanut. Toisin kuin Matilaisen Mikko, jolla on Itä-Suomen hovioikeuden mukaan
mennyt 7.2.2011 aika kovaa
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Tämä on täysin totta, mutta minua se ei ole naurattanut. Toisin kuin Matilaisen Mikko, jolla on Itä-Suomen hovioikeuden mukaan
mennyt 7.2.2011 aika kovaa

Enpä ole ennen nähnyt syytteen menevän hovista läpi kuukausi tapahtuneen jälkeen.
************************'
Naurattaa, kun Ojamies, Jokereiden vastine Kaukosäätimelle on saanut bännin.
Eipä olisi voinut parempaan osoitteeseen mennä
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mikkelissä osataan:

...Kampparit on siirtänyt lauantaisen mestaruus ottelun alkamaan klo 18.00 eli menee päällekkäin Jukurien ottelun kanssa. Tästä ottelusiirrosta häviää kumpikin seura taloudellisesti. Vittu, että alkaa vituttamaan viimeisen päälle.

Miten näin typerä päätös on edes mahdollista??

e. sääolojen takia kuulemma.
 
Viimeksi muokattu:

Jay Baseline

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tilanteelle lähijunassa. Kahden koiran välinen haukkumiskilpailu päättyi toisen piskin isännän saatua elukkansa hiljaiseksi torumalla. Tämä sitten johti koiran pienimuotoiseen vinkumiseen/itkemiseen. No, elukan isäntä ei sääliä tuntenut vaan pamautti hieman puskista huudon koiralle: "Älä filmaa!!". Tuomariainesta?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mikkelissä osataan:



Miten näin typerä päätös on edes mahdollista??

e. sääolojen takia kuulemma.

Vaikeuttaa myös Stadin Kingien vierasriessua, jos olisi päättynyt klo 15 oli takaisin Helsinkiin ehditty mukavasti n. klo 23, nyt menee yli puolen yön.

Käsittämätöntä toimintaa, näitä tuplakatsojia olisi ollut varmasti lukuisia.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
4D-dokkari "Pakko kiroilla" on loistavaa settiä. Ei varmaan saisi nauraa, mutta ei voi mitään.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
4D-dokkari "Pakko kiroilla" on loistavaa settiä. Ei varmaan saisi nauraa, mutta ei voi mitään.
Loistavaa settiä? Sairaus tuo on, eikä siinä pitäisi olla mitään hauskaa. Toki nuo oireet ovat ulkopuolisen silmissä aika eriskummallisia, mutta Touretesta kärsivälle itselleen siitä on huumori kaukana.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Onhan näitä huumoriksi verhoiltuja Tourette-juttuja ollut tv-sarjoissa, esim South Parkissa ja Ally McBealissa. Mutta tosielämässä kysessä on harvinainen neurologinen oireyhtymä, kuten siinä 4D-ohjelmassa kävi ilmi.

Ei noi 4D:t iske niin jäi tuokin katsomatta. En ole idiootti, ymmärrän kyllä mikä Touretten syndrooma on.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa settiä? Sairaus tuo on, eikä siinä pitäisi olla mitään hauskaa. Toki nuo oireet ovat ulkopuolisen silmissä aika eriskummallisia, mutta Touretesta kärsivälle itselleen siitä on huumori kaukana.

Joo, ehkä ilmaisin itseni vähän huonosti, katsoin sitä jostain puolesta välistä asti ja olivathan nuo tarinat aika koskettavia. Mutta kyllä tuossakin esim. tämä kaljupäinen kaveri pystyi hieman pilke silmäkulmassa sairautensa kanssa elämään. Yhteinen kokoontuminen oli niinikään melko huumoripainotteinen, siis nämä henkilöt itse olivat vapautuneita, heittivät läppää jne.

Arjessa tuo on yhtä helvettiä, aivan varmasti.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta kyllä tuossakin esim. tämä kaljupäinen kaveri pystyi hieman pilke silmäkulmassa sairautensa kanssa elämään. Yhteinen kokoontuminen oli niinikään melko huumoripainotteinen, siis nämä henkilöt itse olivat vapautuneita, heittivät läppää jne.
Joo, kyllähän huumorilla selviää joskus hankalistakin tilanteista kuten tuossa mainitsit.

Mutta pitkästä aikaa minua nauratti vanha Spede Show -sketsi:

Kuolemaan tuomitun viimeinen toive.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua naurattaa oikeesti se, että jos tällä palstalla erehtyy joku nauramaan vammaisille/sairaille/toiselle kulttuurille/jonkun epäonnelle niin ei mene kovin montaa minuuttia, että kyseinen henkilö on asetettu takaisin ruotuun.
 

Snagari

Jäsen
Mua naurattaa oikeesti se, että jos tällä palstalla erehtyy joku nauramaan vammaisille/sairaille/toiselle kulttuurille/jonkun epäonnelle niin ei mene kovin montaa minuuttia, että kyseinen henkilö on asetettu takaisin ruotuun.

Tuostahan saisi tehtyä todellisen " näille asioille et saa nauraa " - listan. Siihen voisi lisätä myös jääkiekkojoukkue/yksittäinen pelaaja, toinen sarja/sarjataso, joku tapahtuma, esim. taklaus, maajoukkue, Mertaranta, MM-kisat jne. Aina kun jotain tällaista kertoo naurahtaneensa, löytyy sieltä joku joka tulee kertomaan kuinka olet nauranut väärin ja ei asia noin ole, päinvastoin.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuostahan saisi tehtyä todellisen " näille asioille et saa nauraa " - listan. Siihen voisi lisätä myös jääkiekkojoukkue/yksittäinen pelaaja, toinen sarja/sarjataso, joku tapahtuma, esim. taklaus, maajoukkue, Mertaranta, MM-kisat jne. Aina kun jotain tällaista kertoo naurahtaneensa, löytyy sieltä joku joka tulee kertomaan kuinka olet nauranut väärin ja ei asia noin ole, päinvastoin.

Ja sitten on tämä sarjakuva: Saako tälle edes nauraa?

Tuon piirtäjän sarjakuvastripit kun on kahlannut läpi, on nähnyt kattavan otoksen aiheista, joille ei kuulu nauraa. Esimerkki kevyimmästä päästä.

Nauran nyt saamattomuudelleni.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tälle uutiselle:

NHL: Leo Komarov rapakon taakse? - Ilta-Sanomat

Tai no, en itse uutiselle, vaan siitä siinneille kommenteille. Loistavaa ryhmämukahassuttelua.

Linkki vie joko:
a) Ilta-Sanomien nettisivuille
b) Toiseen ulottuvuuteen
c) Kielen mennessään

Oikea vastaus tämän postauksen alalaidassa.

a)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Aivan mahtavaa!! Nauroin melkein yhtä makeasti kuin Norosen viikate Pulkkiseen-ketjulle.

Joko tuolta on poistettu kaikki ns. hauskat viestit tai sitten minulla on puutteellinen huumorintaju, joka tapauksessa en nähnyt mitään edes etäisesti hauskaa tuossa kommenttiketjussa.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Joko tuolta on poistettu kaikki ns. hauskat viestit tai sitten minulla on puutteellinen huumorintaju, joka tapauksessa en nähnyt mitään edes etäisesti hauskaa tuossa kommenttiketjussa.

Vai niin. No, minä näin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joko tuolta on poistettu kaikki ns. hauskat viestit tai sitten minulla on puutteellinen huumorintaju, joka tapauksessa en nähnyt mitään edes etäisesti hauskaa tuossa kommenttiketjussa.

Sama juttu. Ennemminikin vituttaa lukea tuollaisia ketjuja kun jokainen yrittää suurella vakavuudella keksiä pyörää uudelleen.

No joo...kyllähän mua naurattaa oma käyttäytyminen kun käyn edes lukemassa vastaavia ketjuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös