Hehe, Forsberg lopettaa uransa! Oliko ylipäätään järkeä mennä enää "kokeilemaan" kun lopputuloksen kaikki tiesi?
Niin, kannattaako sitä uraa koskaan aloittaakaan kun lopputuloksen tietää kuitenkin?
Hehe, Forsberg lopettaa uransa! Oliko ylipäätään järkeä mennä enää "kokeilemaan" kun lopputuloksen kaikki tiesi?
Ei voi olla nauramatta, miten kuumana käy keskustelu Jomppa_Koon pankkitunnusten hankinnan vaikeudesta sekalaisten kysymysten ketjussa.
Tosiaan tasan eivät mene nallekarkit elämässä. Jotkut ovat lahjakkaampia, kuin toiset.
Ja jotkut ovat vain yksinkertaisesti vitun tyhmiä. Tämä ei ollut Jomppa Koolle tarkoitettu. Vain yleinen katsaus Jatkoajan nykytilaan ja em. tapauksiin.
Siis miksi tuo ei ollut minulle tarkoitettu? Pystyn kyllä myöntämään, että kuulun tuohon "vitun tyhmiä" -sarjaan.
Tunkekaa nyt ne pankkitunnuksenne Perseen Reikään™ ja vastatkaa tuohon piirtopöytäkysymykseeni.
Ei voi olla nauramatta, miten kuumana käy keskustelu Jomppa_Koon pankkitunnusten hankinnan vaikeudesta sekalaisten kysymysten ketjussa.
Vituttaa, ettei jotkut tunnista trollia trolliksi, vaikka se löisi naulalla otsaansa kyltin jossa lukee, että se on trolli.
Mikään ei ole huvittanut minua pitkään aikaan näin kovasti. Laitoin linkin myös omaan FB-statukseeni (omana juttunani tietenkin) jotta ystäväni ja tuttavani pitäisivät minua huumori-ihmisenä.Linkki vie Liedon Perussuomalaisten valtuustoehdokkaiden vaalimainokseen:
http://www.elisanet.fi/honkala/Image2.jpg
Ihan mielettömän hassua! Kuvasta löytää koko ajan kaikkea uutta ja kivaa. Oi persut ja tähän <3
...Veikko ihastuttaa paitsi syksyisellä aurallaan, myös alavartalollaan joka kätevästi muuttuu matkalla farkuista suoriksi housuiksi ja kengätkin ovat samanlaiset kuin Iltasen Arskalla...
Nyt herääkin kysymys, mitähän Mörskyllä on oikeasti ollut jalassaan kuvaa otettaessa, jos se on pitänyt stilisoida pois Perusuomalaisten tyylittömyyteen sopimattomana?