Mille naurat juuri nyt?

  • 13 222 174
  • 50 381

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Naureskelen lintulaudan tuntumassa pyöriville närhille. Teema tuntuu olevan: "Kaverille ei jätetä." Syöminen jää vähän heikoksi, kun aika ja energia menee yritykseen häätää toisia pois apajalta. Tinttejä ja viherpeippoja ei närhien kinastelu pahemmin häiritse, ne syövät kaikessa rauhassa siinä seassa.

t. hanu
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
"Auktoratäärivinen johtaminen" (tai jotain sinnepäin:). Ei hyvää päivää. Sivistyssanat ovat vain sanoja, mutta kieltämättä niiden kanssa möhlivä ihminen paljastaa sekä sivistystasostaan, älyllisestä kapasiteetistaan että yleisestä henkisestä rakenteestaan enemmän kuin edes puolijulkisella palstalla kannattaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Parasta oli kuitenkin Väätäisen kahvikupin siirtely ja muikistelu ajassa 2.40.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kielikukkasille osa 4

Huonosti nukuttu viime yö varmaan osaltaan vaikuttaa asiaan, mutta näille tulee naureskeltua nyt. Kyseessä on netistä ja lehdistä poimittuja otsikoita/tekstejä, jotka ovat paikka paikoin koomisia.

Kielikukkasia-osa-4

Tässä yksi poiminta:

"Onko Helsingissä pientä puistikkoa, jossa voisi käydä esimerkiksi lauantaisin muutaman tunnin ajan myymässä tavaraansa ilman ennakkovaroituksia ja paikanvarauksia?
Helsingin Sanomien yleisönosasto 17.5.2010"
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran taas ja juuri nyt kaikille kissan tai koiran omistajille. Surkeata porukkaa. Synkän surkeata. Ja vittu jos se koirasi taas kusee meidän portille, niin ei ole kohta sinullakaan pikku sydänkäpystä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nauran taas ja juuri nyt kaikille kissan tai koiran omistajille. Surkeata porukkaa. Synkän surkeata. Ja vittu jos se koirasi taas kusee meidän portille, niin ei ole kohta sinullakaan pikku sydänkäpystä.

Mitä vittua mun sisäkissalla ja mun surkeudella on tekemistä sen kanssa, että joku mulkku antaa koiransa kuseksia teidän portille?

Saahan metsoja metsästää?

Mua ei naurata nyt juuri muut paitsi Jyväskylän yliopiston julkaisemat kielikukkaset, osa IV

edit: Pompino olikin ehtinyt nauramaan samalle asialle, mutta nauretaan yhdessä!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nauran taas ja juuri nyt kaikille kissan tai koiran omistajille. Surkeata porukkaa. Synkän surkeata. Ja vittu jos se koirasi taas kusee meidän portille, niin ei ole kohta sinullakaan pikku sydänkäpystä.

Meidän koirat kusee kaikkien porteille, kissa paskoo ulko-oville ja jos joku rutisee niin päästetään hevoset irti, niin saadaan rouvan nurmikolle kunnon paskakasoja.
 

J.Petke

Jäsen
Naurattaa tuo rutina moderaattoreista ja tuomioista.

"Toi sai liian vähän kakkua"
"No mut toi toinen sai ihan liikaa"
"Niin ja toi yks ei saanu ollenkaan"

Tulee ihan 5-vuotiaiden lasten synttärit mieleen.

Ei muuta kuin anomuksia sisään silloin kun haetaan uusia moderaattoreita.

Aikuiset miehet.huh.
 

J.Petke

Jäsen
Hymyilyttää muutamien samojen nimimerkkien päivittelyt aina kun moderaattoreiden toimintaa kritisoidaan.

Tämä oli ainakin osittain ilmeisesti osoitettu minulle joten vastaan.

Kyllä minä järkevän kritiikin ymmärrän mutta tuo ylenpalttinen jankkaaminen ja rutina lähinnä naurattaa. Ja se rutinakin vaan aiheutuu siitä kun toiset kirjoittajat eivät tykkää toisten tyylistä kirjoittaa asioita. Kts. ylempi viesti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä oli ainakin osittain ilmeisesti osoitettu minulle joten vastaan.

Kyllä minä järkevän kritiikin ymmärrän mutta tuo ylenpalttinen jankkaaminen ja rutina lähinnä naurattaa. Ja se rutinakin vaan aiheutuu siitä kun toiset kirjoittajat eivät tykkää toisten tyylistä kirjoittaa asioita. Kts. ylempi viesti.

Sori, kun kirjoitin viestiäni, sinun viestiäsi ei ollut vielä ketjussa eli en osoittanut viestiä sinulle.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Hetken aikaa nauratti tuo allaoleva mustaseiskan kuittaus cimohille tiistain otteluseurantaketjussa. Kaikkihan alkoi siitä, kun GaDa jakoi erehdyksessä kolme pistettä Ilveksen jatkoaikavoitosta:

En tiedä mitä pitäisi tehdä, itkeä vai nauraa mutta Juha Metsola torjui uransa ensimmäisen kolmen pisteen voiton. Ja Ilveksen paidassa.

GaDan viestin jälkeen tuli n. puolenkymmentä korjausta jatkoaikavoiton pistemäärästä ja väliin cimohin kommentti Lassilan otteista:

Lassila on kyllä aivan huikea!

Mustaseiskan kuitti edelliseen räjäytti kuitenkin pankin:

Ei yhtä huikea, kuin Metsola. Torjui jatkoajallakin kolmen pisteen voiton.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JYP järjestää historiallisen ottelun.

"Jäälle astuvat JYP- ja KalPa-pelaajien vaimot ja tyttöystävät."

Onkohan tuo peli sitten vaimot vastaan tyttöystävät? Tappeluita luvassa.

Että silleen...

Kuka edustaa Sami Kapasta?

Tulee kyllä joku 9 kentällistä tyttöjä per joukkue jos kaikkien pelaajien kaikki tyttöystävät + vaimo otetaan messiin.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Ilya Kovalchuk Hat-trick viime yön ottelussa:

1 kiekonmenetys, josta maali
1 tehty hyökkäyspään maali
1 omiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös