Ihan hyvä että pystyt nauramaan asialle, minua tuollainen vituttaa suunnattomasti. Viimeksi näin kävi kun ostin Ben&Jerry's Cookie Dough-jäätelöä ja se sisälsikin jotain muuta makua. Tässä tapauksessa vitutusta lisäsi se, että vain purkin kannessa luki Cookie Dough ja kyljessä sen moskan nimi mitä purkki sisälsi eli olisi pitänyt itse huomata.
Minulle kävi viitisen vuotta sitten erään toisen nimeltä mainitsemattoman valmistajan (Rainbow) jäätelöpaketin kanssa samalla tavoin. Kansi oli eri kuin muu tuote. Valitettavasti makuvalinnat tehdään pakastinaltaasta aika pitkälti kansien perusteella. Lisäksi silloinen tyttöystäväni oli allerginen kaikensorttisille pähkinöille, joita paketin jäätelö sisälsi huomattavissa määrin, toisin kuin kannenmukaisessa jäätelössä niitä ei olisi ollut. Onneksi kuitenkin huomasin asian laittaessani jäätelöä kulhoihin, eli suhteemme ei siis päättynyt tuohon iltaan, mutta ainekset olisivat olleet pahempaankin.
Laitoin valmistajalle palautetta asiasta ja vastauksena oli pahoittelut asiasta ja toteamus, että välillä pakkauslinjastossa menee vääriä kansia rasioiden päälle. Lähettivät jotain ostoseteleitä, jotka kävivät kyseiseen kauppaketjuun, josta olin tuotteen ostanut. En nyt ihan tarkkaan muista, mutta olisiko ollut viiden euron kuponkeina 15 tai 20 euroa.
Lisäksi nauran itselleni, kuinka vaikeata se herätyskellon käyttö oikein voi ollakaan.