Mille naurat juuri nyt?

  • 13 228 420
  • 50 390

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Virmasen aikana nämä.

Näyttää Kekäläisenkin aikana ukkoa kävelevän sisään harva se päivä.

27.10 Justin Forrest
28.10 Tuomas Pihlman

Mulle sama vaikka ostaisivat uuden joukkueen joka päivä, mutta koomista on narrileiristä huudella, että ostakaa lisää pelaajia. Babulle terveisiä.

Ostakaa lisää pelaajia, kyllä se siitä!
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
FASlapsi teki sen taas, tällä kertaa Ässät-SaiPa jälkilöylyissä. Melko veikeä säveltäjä. :)

Hyvää settiä tämä ketju, tunteet on pinnassa vaikka kyseessä oli umpitylsä hitsarit-venäjä torstaipeli. Toivottavasti moderaattorit ratsastaa pian paikalle ja pistää kaikki vankilaan jotta tällainen viestien kirjoittelu tänne viestienkirjoittelupalstalle saadaan loppumaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...atysampareita-katso_kuvat/?ref=tf_iOKboksi_p1

Tuolle ei vain voi oikeasti olla nauramatta. Kuinka ihmiset lähtevät jonkin yllätysämpärin takia jonottamaan aikasin liikkeen ovelle? Paikalla on ollut pari tuhatta ihmistä.

Pelkkä sana "yllätysämpäri" naurattaa (saisi täällä lähinnä juoksemaan karkuun), puhumattakaan (mieli)kuvasta niistä tappelevista laumoista Tarjoustalon (!:) edessä. Ei tajua, ei.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ymmärtäisi, jos kyseessä olisi muutama ihminen, mutta tuon mukaan paikalla on ollut pari tuhatta ihmistä.

Aikamoista. Eihän Bluesin matsiinkaan saa suunnilleen noin paljon jengiä paikalle. Ehkä sielläkin pitäisi seuraavan matsin yhteydessä tarjota lipun ostajille "yllätysämpäreitä". Kahdesta erikoisämpäristä voisi löytyä vaikka Calounin käytettyjä munasuojia.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Meidän pikku-Pasi on lähteny Thaimaaseen verestämään nuoruusmuistojaan:

– Lähdin hälinää pakoon, ja tuli mahdollisuus tehdä näitä hommia samalla. Olen sukeltanut pikkutytöstä lähtien ja opettanutkin useamman vuoden. Lisäksi olen ratsastanut täällä kamelilla ja aion järjestää myös Thaimaan ensimmäisen kaljakellunnan, hän selvittää.
-MTV3
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Meidän pikku-Pasi on lähteny Thaimaaseen verestämään nuoruusmuistojaan:

– Lähdin hälinää pakoon, ja tuli mahdollisuus tehdä näitä hommia samalla. Olen sukeltanut pikkutytöstä lähtien ja opettanutkin useamman vuoden. Lisäksi olen ratsastanut täällä kamelilla ja aion järjestää myös Thaimaan ensimmäisen kaljakellunnan, hän selvittää.
-MTV3

Aivan, että ihan pikkutytöstä lähtien.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Jyp-fanit ja heidän rumpunsa. Mikä helvetti siinä on, että tuollaisia käytetään. Ehkä johtuu siitä, etteivät osaa käyttää ääntänsä. Sirkukseen tollaset soittimet kuuluu.

Niin, olisiko tällaista viestiä tullut voitetun ottelun jälkeen? En ossaa sannoo nääs.. viesti siis Vitutusketjusta.
 

J.Petke

Jäsen
Niin, olisiko tällaista viestiä tullut voitetun ottelun jälkeen? En ossaa sannoo nääs.. viesti siis Vitutusketjusta.

Kyllähän tuosta on muutkin valittanut jo monta kertaa ja kuulun itsekin siihen joukkoon minkä mielestä nuo rummut pitäisi kieltää. Häiritsee pelin seuraamista hallilla ja korvat huutavat seuraavan päivän tottumattomilla. Ja eihän tuo ole minkään muun merkki kuin että muuten ei saada ääntä niin pitää ottaa rumpu mukaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Niin, olisiko tällaista viestiä tullut voitetun ottelun jälkeen? En ossaa sannoo nääs.. viesti siis Vitutusketjusta.

Mun mielestäni tää just sortaa teitä. Mielestäni tuosta rummutuksesta pitävät lähes kaikki mutta juuri hävittyjen matsien jälkeen saadaan lukea näitä dissaavia kommentteja. Kannattaa jatkaa ja vielä hieman lujemmalla volyymilla. Nostattaa henkeä hallissa kuin hallissa...pioneerimeininkiä, saatana.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näyttää Kekäläisenkin aikana ukkoa kävelevän sisään harva se päivä.

27.10 Justin Forrest
28.10 Tuomas Pihlman

Mulle sama vaikka ostaisivat uuden joukkueen joka päivä, mutta koomista on narrileiristä huudella, että ostakaa lisää pelaajia. Babulle terveisiä.

Kyllähän tämä oli jo tiedossa että Jokerit etsii myös pelaajia. Ennakolta Forrestin ja Pihlmanin hankinnat vaikuttavat kuitenkin selkeästi enemmän täsmähankinnoilta verrattuna näätien viime aikojen hankintoihin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Facebookissa oleville suuret naurut/myötähäpeät/itkut:

http://www.facebook.com/#!/olenius

Selatkaapa hieman noita kuvia, ja ihan aitoja tatuointeja ovat.

e. tämä tiivistää aika hyvin:
klik

Varmaan tosi hyvä läppä ja naurattaa kovasti jne. mutta eihän tuosta profiilista näe kuin tuon "etusivun" ja tuo toinen linkki ei johda minnekään koska oikeuksia nähdä sitä kuvaa meillä tavallisilla kuolevaisilla ei ole. Jani Kristianin kaverit ja kaverien kaverit sitten erikseen.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Varmaan tosi hyvä läppä ja naurattaa kovasti jne. mutta eihän tuosta profiilista näe kuin tuon "etusivun" ja tuo toinen linkki ei johda minnekään koska oikeuksia nähdä sitä kuvaa meillä tavallisilla kuolevaisilla ei ole. Jani Kristianin kaverit ja kaverien kaverit sitten erikseen.

Taitaa kyseessä olla tämä kaveri ja hänen hienot tatuointinsa?

http://pics.kuvaton.com/kuvei/tein_itse_ja_saastin.jpg
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tammisen blogi Iltalehden sivuilla. Ketä tuosta voi syyttää, kirjoittajaa vai toimitusta? CAPS LOCK JÄÄNYT AJOITTAIN PÄÄLLE, huutomerkkien runsas viljely!!! Käsittämättömiä pilkku,piste sekoiluja .EI NÄIN!!!

Katsokaan itse: http://blogit.iltalehti.fi/juhani-tamminen/2010/11/01/23/

Eihän tuommoisella ulosannilla pysyisi pitkään Jatkoajan kirjoitusoikeudet, hakemus lähtisi bumerangina takaisin.
 

d2uce

Jäsen
Tammisen blogi Iltalehden sivuilla. Ketä tuosta voi syyttää, kirjoittajaa vai toimitusta? CAPS LOCK JÄÄNYT AJOITTAIN PÄÄLLE, huutomerkkien runsas viljely!!! Käsittämättömiä pilkku,piste sekoiluja .EI NÄIN!!!

Katsokaan itse: http://blogit.iltalehti.fi/juhani-tamminen/2010/11/01/23/

Eihän tuommoisella ulosannilla pysyisi pitkään Jatkoajan kirjoitusoikeudet, hakemus lähtisi bumerangina takaisin.

Monta blogia oot ite kirjottanu?

Huutomerkkien ja caps lockin perusteella tuon on kirjoittanut joku muu Tammisen sanellessa vieressä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei jumalauta, onko tuon oikeasti kirjoittanut aikuinen ihminen joka koittaa sillä saada jotain uskottavuutta. EI NOIN TÖKERÖÄ TEKSTIÄ, VIITSI LUKEA!!!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Hah, ulkoasu oli aika jäätävä mutta itse teksti oli sinänsä ihan asiaa. Varsinkin loppuosan kommentointi byrokratian lisäämisestä oli 100% asiaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös