Mille naurat juuri nyt?

  • 13 234 118
  • 50 412

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Pääkaupunkiseudun joukkueille. Ollaan niin saatanan maailmannapaa, mutta otteluiden alkaessa huudellaan, "mistähän tän kuulis, kun meillä ei ole omaa selostajaa"? Ihan vakavissaan, ei ole todellista. Kaikilla heidän kutsumillaan "pönde" seuroilla on radiolähetykset, kotoa ja vieraista.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pääkaupunkiseudun joukkueille. Ollaan niin saatanan maailmannapaa, mutta otteluiden alkaessa huudellaan, "mistähän tän kuulis, kun meillä ei ole omaa selostajaa"? Ihan vakavissaan, ei ole todellista. Kaikilla heidän kutsumillaan "pönde" seuroilla on radiolähetykset, kotoa ja vieraista.

Piti kommentoida tätä samaa aikaisemmin mutta en viitsinyt. Sitten valitellaan kun merisää pukkaa päälle, hah.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nyt Ipa hävisi SaiPalle 1-4, ja ketju nousi pystyyn!

Ilves.comin foorumille avattiin ketju "Mälkiä ulos!" :)

Edit. Ja nyt löytyy myös Jatkoajasta.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä ketjussa on toki cosmic_rodeo samoilla linjoilla yllä kuvatun älkääpiösakin kanssa. Koska jälkiabortti ei ole mahdollinen näiden tapausten kanssa, täytyy tyytyä huutonauruun ja sormella osoitteluun.

No höh.

Se on vakavaa hommaa tämä kiekkokeskusteleminen. Etenkin vapaalla puolella ja huumoriketjussa.

Terveisin,
eräs älkääpiö

edit: Mjaa, nyt taisinkin käsittää mistä tässä on kyse. Ehkä. Ilmeisesti tässä ei nyt arvosteltukaan onnettoman paskaa huumorintajuani, vaan on syntynyt sellainen käsitys, että minulla muka olisi jokinlainen mielipide RoKi-Kärpät-yhteistyöstä. Menikö oikein?

Zamboni-kuskille tiedoksi: kaikella kunnioituksella, minua ei kiinnosta RoKi, ei Kärpät eikä edes seurojen välinen orastava yhteistyö. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan Matt Maccarone.
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Pääkaupunkiseudun joukkueille. Ollaan niin saatanan maailmannapaa, mutta otteluiden alkaessa huudellaan, "mistähän tän kuulis, kun meillä ei ole omaa selostajaa"? Ihan vakavissaan, ei ole todellista. Kaikilla heidän kutsumillaan "pönde" seuroilla on radiolähetykset, kotoa ja vieraista.

Teillähän on sitten kaikki hyvin. Nyt vielä kaikki sitten pysyy niissä pitäjissään eikä muuta pääkaupunkiseudulle ja mielellään vielä ottaa jo muuttaneet serkkunsa mukaan kuuntelemaan sitä radiota.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääkaupunkiseudun joukkueille. Ollaan niin saatanan maailmannapaa, mutta otteluiden alkaessa huudellaan, "mistähän tän kuulis, kun meillä ei ole omaa selostajaa"? Ihan vakavissaan, ei ole todellista. Kaikilla heidän kutsumillaan "pönde" seuroilla on radiolähetykset, kotoa ja vieraista.
Pitikin kysyä ihan tarkennukseksi, että nauratko pk-seudun A) joukkueille/seuroille/kiekko-organisaatioille, B) kyseisten joukkueiden faneille vai C) sekä että? Jos siis perusteluna on tämä radiokuuluvuus? Tuli vaan mieleen, että jos vaikka joku hifkipifkin fani manaa merisäätä ja kyselee, että mistähän kuulis tän hifkipifkin matsin böndejä (ei mikään "pönde") vastaan, niin onko tämä kyseinen fani silloin naurettava maailmannapalainen, kun ei kykene järjestämään radiolähetystä suosikkijoukkueensa matsista?

Se on totta, että tämän kauden aikana kuopattu HIFK-radio olisi saanut jatkaa toimintaansa ja on hanurista, ettei kaikkia IFK:n matseja kuulla eetteristä kokonaisuudessaan, mutta paha siitä on joukkueen faneja syyllistää. Naureskella toki voi kaikessa rauhassa, niinhän mekin nauretaan teille, siis böndeille.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Naureskella toki voi kaikessa rauhassa, niinhän mekin nauretaan teille, siis böndeille.

Ja tällä Jatkoajassa meille böndeille lisäksi vielä ollaan kateellisia, katkeria ja vihaisia. Eli emme poikkea toisistamme puupennin vertaa vaikka kuinka joku näin haluaisi. Suomi on vaan yksinkertaisesti niin pieni paikka, ettei eroja pääse syntymään. Valitan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nauran itselleni. Puolustelin molujen toimintaa ja naps varoitus lävähti tiskiin 10min myöhemmin :D noh eri asiasta kyllä mutta anyway.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mukavalle pikku "pelille"..

Valitse joku helvetin ärsyttävä biisi, esimerkiksi Mamban valokuvia ja kun frendi tulee lähietäisyydelle, niin ala hyräilemään sitä/ viheltelemään ja kohta frendi huomaa, että "perkele, kiitos! Nyt se saatanan Mamba soi mun päässä"...

Asiaa voi myös tehdä etätyönä, jolloin biisin voi laittaa toisen Naamakirjan sivulle tai linkkinä postiin...

Ai että, kun mieltä nostattaa. Ja joo, kyllä on lapsellista, mutta ihan hauskaa psykologista sodankäyntiä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Valitse joku helvetin ärsyttävä biisi, esimerkiksi Mamban valokuvia ja kun frendi tulee lähietäisyydelle, niin ala hyräilemään sitä/ viheltelemään ja kohta frendi huomaa, että "perkele, kiitos! Nyt se saatanan Mamba soi mun päässä"...

Onko tuo nyt enää millään tavalla inhimillistä toimintaa?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Guantanamo - väärin kidutettu? Soittivat Bee Geesiä, Britneytä yms. Annos Mambaa olisi irroittanut kielenkannat ja vienyt Tero Vaaran maailmankartalle. Ehkä myös pois Suomesta?
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ainakaan nopeasti vilkaistuna löytänyt tätä vielä jatkoajasta. Mutta nauran, tai ainakin hymähtelen hiljaa mielessäni, jonkun vaatimattomuudelle sen suhteen mitä naisihanteeltaan kaipaa: http://city.fi/deitti/83825

Olin tosin hieman pettynyt, ettei missään kohtaa mainittu, että naisen tulee ihannoida saksalaisuutta (tai jopa olla itse saksalainen).. olisi sopinut tyyliin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin tosin hieman pettynyt, ettei missään kohtaa mainittu, että naisen tulee ihannoida saksalaisuutta (tai jopa olla itse saksalainen).. olisi sopinut tyyliin.

Heh, tuli kyllä itsellekkin mieleen olisiko tuo eräs HIFK:ta kannattava Saksanystävä...ehkä salainen kaksoiveli tai jotain? Tosin hieman eri maulla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
En ainakaan nopeasti vilkaistuna löytänyt tätä vielä jatkoajasta. Mutta nauran, tai ainakin hymähtelen hiljaa mielessäni, jonkun vaatimattomuudelle sen suhteen mitä naisihanteeltaan kaipaa: http://city.fi/deitti/83825

Tähän on ihan onetimerilla vastattava eli "– hän osaa laskea 5 potenssiin 5 noin 5 sekunnissa" on utopiaa 95% suomalaisista. Tämä siis ihan nopeasti tuolta listalta luettuna ja pohdituna.

Tulos 15625. Itse pääsin 5 potenssiin 3 eli 625 mikä on ihan ok tulos? Siis päässä laskettuna
 
Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teemu Selänteen naimiselle nopeasti pelin jälkeen...onhan tuo nyt ihan hulvatonta? Ei pysy mikään juoma tai ruoka suussa tuota lukiessa. Eikä ihan jälkeenkään...
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ainakaan nopeasti vilkaistuna löytänyt tätä vielä jatkoajasta. Mutta nauran, tai ainakin hymähtelen hiljaa mielessäni, jonkun vaatimattomuudelle sen suhteen mitä naisihanteeltaan kaipaa: http://city.fi/deitti/83825

Olin tosin hieman pettynyt, ettei missään kohtaa mainittu, että naisen tulee ihannoida saksalaisuutta (tai jopa olla itse saksalainen).. olisi sopinut tyyliin.

En oikeastaan jaksanut kymmentä riviä enempää lukea, mutta tämä kaveri ei taida hetkeen saada, jos vanha sanonta "ne ei nai, jotka valkkaa" pitää paikkansa.
 

jayda

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitutusketju

Heh, tulipa ihminen het aamuksi oikein hyvälle tuulelle tuosta vitutusketjun väännöstä (tai vääntöä ja vääntö, mutta kuitenkin...)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Yo. deitti-ilmoituksen kohdalle:

– hän ei ole (tai ole ollut) hoppari, gootti, rasta, pissis, prinsessa, horo, huulirasva-addikti, bimbo, kana, rekkalesbo, umpijuoppo, kettutyttö, heppahullu, hihhulimaailmanparantaja, newage–hörhö, telaketjuanarkisti, mielenosoittaja, haalaribilettäjä, ketjupolttaja, maatuska, amis, tavis, tusinamassatar, playinghardtoget, jäädiiva, bitch, vegaani, kikattaja, hihittäjä, keisarin uusimpien vaatteiden hehkuttaja, ituhippi, viherpiipertäjä, puunhalaaja, verenluovuttaja, dramaqueen, lukihäiriöinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös