- Käsityksemme mukaan HIFK:n valmentaja on kyennyt ohjaamaan haluamallaan tavalla HIFK:n kokematonta johtoa ja pelaajaa, Tamhockeyn tiedotteessa sanotaan. Hohoo!
Loistavaa mediapeliäkö?
- Käsityksemme mukaan HIFK:n valmentaja on kyennyt ohjaamaan haluamallaan tavalla HIFK:n kokematonta johtoa ja pelaajaa, Tamhockeyn tiedotteessa sanotaan. Hohoo!
Loistavaa mediapeliäkö?
Kokaiini-Ville, Sika-Tuukka, Farssi-Janne.
Koskenkorva - Viinanen
Kärppien kakkosketjun "voimakaksikko". Hyvin natsaa ainakin nimet yhteen.
Älä huolestu. Jotkut tykkäävät siitäkin että nuppineuloja työnnetään varpaankynsien alle. On hyvinkin mahdollista että paranet.Olen jostain syystä pitänyt aina Tamperelaisista jääkiekkojoukkueista
Miesten pelatessa aikanaan Tapparassa ketjun kolmas lenkki oli Sami Venäläinen (Venäläinen-Viinanen-Koskenkorva). Mikäli tuolloin valmennus halusi lantrata ketjua, niin seurasta löytyi myös Tom Bissett.
Risto Jalo jos vielä pelaisi niin toimisi myös. Tilastoissa voisi lukea Koskenkorva (Jalo-Viinanen).Kyllähän tuohon ketjuun tavallaan menisi myös Erkki Rajamäki. Kävisi teemaan ihan hyvin.
Risto Jalo jos vielä pelaisi niin toimisi myös. Tilastoissa voisi lukea Koskenkorva (Jalo-Viinanen).
No jopas jotakin! Ja sälli on iältään 25v? Naamakuvasta päätellen on ikäisekseen pikkaisen, sanotaanko että kokeneen näköinen :) Jos en tietäsi, niin väittisin joksikin Lämäri-elokuvan uudisversion mainokseksi tuota pelaajakorttia.RoKin tuore vahvistus Matt Marccarone on ihan jumalattoman tyylikäs! Kaksi metriä, toistasataa kiloa, nimi suoraan tyylikkyyden aapisesta ja ennen kaikkea kunnon viikset.
Jo kasvokuva on sangen komea, mutta oikeuksiinsa makaronimies pääsee vasta pelitilannekuvassa.
Eikä tämä ole mitään pahantahtoista hah-hah-haa-onpas-urpo-naurua, vaan oikeasti olen vilpittömän ilahtunut, että tuollaisia kiekkoilijoita on olemassa.
RoKin tuore vahvistus Matt Marccarone on ihan jumalattoman tyylikäs! Kaksi metriä, toistasataa kiloa, nimi suoraan tyylikkyyden aapisesta ja ennen kaikkea kunnon viikset.
Jo kasvokuva on sangen komea, mutta oikeuksiinsa makaronimies pääsee vasta pelitilannekuvassa.
Eikä tämä ole mitään pahantahtoista hah-hah-haa-onpas-urpo-naurua, vaan oikeasti olen vilpittömän ilahtunut, että tuollaisia kiekkoilijoita on olemassa.
On se vain hauskaa kun toisten ulkonäölle pitää nauraa. Miten se liittyy pelaajan (mahdolliseen) suoritukseen? Nauretaan sitten kun on aihetta, siis vahvistus oli oikeasti huono pelaaja.RoKin tuore vahvistus Matt Marccarone on ihan jumalattoman tyylikäs! Kaksi metriä, toistasataa kiloa, nimi suoraan tyylikkyyden aapisesta ja ennen kaikkea kunnon viikset.
Miksi siinä tapauksessa kirjoitit tämän viestin tähän ketjuun? Olisit perustanut "Tämä ilahdutti minua, vilpittömästi" -ketjun.Eikä tämä ole mitään pahantahtoista hah-hah-haa-onpas-urpo-naurua, vaan oikeasti olen vilpittömän ilahtunut, että tuollaisia kiekkoilijoita on olemassa.
Miksi siinä tapauksessa kirjoitit tämän viestin tähän ketjuun? Olisit perustanut "Tämä ilahdutti minua, vilpittömästi" -ketjun.
Miksi siinä tapauksessa kirjoitit tämän viestin tähän ketjuun? Olisit perustanut "Tämä ilahdutti minua, vilpittömästi" -ketjun.
Minusta ainakin tuli Maccaronen fani. Kunnon old school -äijä. Ja tämän tiedän nähtyäni yhden valokuvan. Joskus sen vain tietää.
On se vain hauskaa kun toisten ulkonäölle pitää nauraa. Miten se liittyy pelaajan (mahdolliseen) suoritukseen? Nauretaan sitten kun on aihetta, siis vahvistus oli oikeasti huono pelaaja.
Sama täällä. Täytyy seurata herra Maccaronen otteita :)
Tällä kaudella on ainakin NHL:ssä kurvaillut useampikin viiksekäs kaveri, yksi syy siihen on movember.Kiekkokaukaloissa pitäisi olla enemmän George Parrosin, Lanny McDonaldin, Jamie Macounin, Dave Babychin näköisiä viiksivalluja.