Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Kieltämättä tuolla Jokeri-osiossa kytee sen luokan massapsykoosi, että siitä riittänee hupia vielä pitkään, ellei mode-sedät ehdi väliin.
Naureskelen hymöistä kuittalijoille.
"Kiva hymiö" *Hähää, näytinpä sille*
Jostain käsittämättömästä syystä eksyin Kajaanin Hokin nettisivuille ja kuva markkinointipäällikkö Esa Sirviöstä lievästi sanottuna ryöpsähti silmille.
Onko tämä piilokamera?
Minä en tähän kuitenkaan lähde, kun en ole varma miksi nämä ketjut suljettiin. Tässä on kuitenkin melkoinen vaara saada syyte vähemmistöä vastaan yllyttämisestä sekä kansalaistottelemattomuudesta, joista seurauksena on sallivaisessa, monikultuurisessa ja aiempaa homo-ystävällisemmässä Jatkoajassa kuukauden ketjunavaamiskielto, sekä viikon mittainen pelikielto?
scholl kirjoitti:Olen kerran joutunut olemaan pari minuuttia jonkun hotellin saunaosastolla samanaikaisesti joidenkin kodinkonemyyjien kanssa ja se oikeasti vetää sanattomaksi. Siis ei saisi nauraa, mutta on uskomatonta, kuinka yksinkertaisia ihmisiä maailmassa on. Esimerkkinä juuri kodinkonemyyjät.
Kuinka monta meksikolaista mahtuu pakettiautoon?
http://www.youtube.com/watch?v=t7s8EQOrQ0g
Youtubeen johtavasta linkistä löytyy vastaus, jos vaan jaksaa laskeskella.
Kahdelle edelliselle viestille.
Ei valitettavasti ole osunut. Nuo kuitit vaan ontuu.
Jos ei kinastella itse otteluun liittyvistä asioista, niin sitten saadaan riita aikaiseksi kentän ulkopuolisista asioista. Ja syytellään tietenkin toinen toisiaan. No, tätähän tämä satakuntalaisten keskinäinen nokittelu on aina ollut, ja tulee olemaan. Pääasia on, että jonkinasteinen vittuilu on kokoajan käynnissä. Ei mitenkään yllättänyt tämä viestien määrä ja ketjun sulkeminen. Lisää löylyä on odotettavissa, kun viikonloppu lähenee. Naurettavaksi tämä iänikuinen nälviminen kyllä menee. Jääkiekko on vain hyvä välikappale ja "tekosyy" tälle ns viha-rakkaussuhteen ylläpidolle."Nöyrien" lukkofanien ja "asialinjalla" liikkuvien Ässäfanien keskustelu perjantain derbysta on ryöpsähtänyt keskiviikkona viidelle sivulle ja ketju lukossa. Koska Suomessa?
"Nöyrien" lukkofanien ja "asialinjalla" liikkuvien Ässäfanien keskustelu perjantain derbysta on ryöpsähtänyt keskiviikkona viidelle sivulle ja ketju lukossa. Koska Suomessa?