Jospa suomessa majailevat Svetlana-nimiset venakkohuorat on numeroitu epäselvyyksien välttämiseksi ja tuo tuo 79 oli vain järjestysnumero?Ehkäpä se on vaan kyseisen maksullisen naisen lempiasento. Svetlana69 olis ehkä monelle tutumpi. Ikää rupeis kyllä olemaan liikaa. Ja taitaapi niitä suomalaisiakin olla, jotka mailailee tonne svetlana96:lle. Melekosta touhua...
Lasketko oikeasti nämä kaikki maajoukkuetasoisiksi ja nämä ovat sentään kaikki pelanneet maajoukkueessa tänä vuonna: Juuso Hietanen, Jan Latvala, Henri Heino, Joonas Kemppainen, Harri Ilvonen ja Mikko Kalteva.Anteeksi, mutta tämä aiheutti kyllä pienen naurahduksen. On siis maajoukkuetason pelaaja, mutta ei ole kuitenkaan ihan maajoukkueeseen yltänyt. Itsekin ole ainakin hyvin lähellä sitä tasoa, mutta kukaan ei ole vielä tullut pyytämään maajoukkueeseen.
Lasketko oikeasti nämä kaikki maajoukkuetasoisiksi ja nämä ovat sentään kaikki pelanneet maajoukkueessa tänä vuonna: Juuso Hietanen, Jan Latvala, Henri Heino, Joonas Kemppainen, Harri Ilvonen ja Mikko Kalteva.
Jep, parhaina esimerkkeinä Jan Lundell ja Jani Nieminen. Nimim. Huutava vääryys.Pelaako esim. SM-Liigassa jotain maajoukkuetason pelaajia, jotka eivät kuitenkaan ole maajoukkueessa pelanneet?
Minulle niinkuin ymmärtääkseni muutamille muillekin asiaan puuttuneille maajoukkuetaso tarkoittaa pelaamista sellaisessa joukkueessa, johon yritetään kasata paras mahdollinen maajoukkue. Tuohon syksyn hupimaaotteluun Jalonen ei edes koittanut valita parasta mahdollista kokoonpanoa, vaan lähdettiin liikkeelle junnuilla. Toki ero maajoukkuepelaajan ja ei-maajoukkuepelaajan välillä on joskus hyvin marginaalinen. Noiden syksyn EHT-pelejen laskeminen A-maajoukkuepeleihin on lähes yhtä oikeutettua laskea Marski-turnauksessa pelaamista liigapeleiksi vaikka vastassa olisikin Saipa.Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä mahtaa sitten olla "maajoukkuetason" mittari, jos maajoukkueeseen valinta ei sitä ole? Pelaako esim. SM-Liigassa jotain maajoukkuetason pelaajia, jotka eivät kuitenkaan ole maajoukkueessa pelanneet?
Itse naureskelen tälle kuvalle.
Pitääko maajoukkueeseenkin saada lisää maskotteja? Jutihan siellä jo on.Jep, parhaina esimerkkeinä Jan Lundell ja Jani Nieminen. Nimim. Huutava vääryys.
HUUTONAURUA!!! RÄKÄ LENTÄÄ!!! HAHAAHAHAHAHA!!!! ESA ON MIKA JA MIKA ON ESA!!! NOI NAAMAT ON KYLÄ VAIHDETTU, TOIVOLALLA ON PONNARI?!!!1!
Minulle niinkuin ymmärtääkseni muutamille muillekin asiaan puuttuneille maajoukkuetaso tarkoittaa pelaamista sellaisessa joukkueessa, johon yritetään kasata paras mahdollinen maajoukkue.
Minulle niinkuin ymmärtääkseni muutamille muillekin asiaan puuttuneille maajoukkuetaso tarkoittaa pelaamista sellaisessa joukkueessa, johon yritetään kasata paras mahdollinen maajoukkue. Tuohon syksyn hupimaaotteluun Jalonen ei edes koittanut valita parasta mahdollista kokoonpanoa, vaan lähdettiin liikkeelle junnuilla. Toki ero maajoukkuepelaajan ja ei-maajoukkuepelaajan välillä on joskus hyvin marginaalinen. Noiden syksyn EHT-pelejen laskeminen A-maajoukkuepeleihin on lähes yhtä oikeutettua laskea Marski-turnauksessa pelaamista liigapeleiksi vaikka vastassa olisikin Saipa.
Olin juuri samaa esimerkkiä tulossa antamaan. Eli nimellisesti ovat maajoukkuepelaajia, mutta kuitenkin yhtä paljon maajoukkuepelaajia kuin Lauri Tukonen on NHL-pelaaja. Training campit, harjoitusottelut ja muut virikkeet ovat vain keino seulia se lopullinen joukkue. Ja EHT-pelit ilman muuta menevät harjoitusotteluiden sarjaan. Tulkintakysymys toki.
Tukosella kuitenkin on tilillään ihan oikeitakin NHL-otteluja, joten mikään ei voi kaataa sitä faktaa, että Tukonen on (tai oli) NHL-pelaaja. Se, että oliko hän pelatessaan NHL:ssä NHL-tasoa onkin taas toinen keskustelun aihe.
Hihittelen salaa TPS-fanien pessimistisyydelle
JYPin ykkössentteri, Steve Karya. Olisivat vaikka leikanneet siitä Immosen vanhasta paidasta i-kirjaimen...
Jospa suomessa majailevat Svetlana-nimiset venakkohuorat on numeroitu epäselvyyksien välttämiseksi ja tuo tuo 79 oli vain järjestysnumero?