Huuto.net:ssa on Rammsteinin lipusta tarjottu yli 40k €uroja.
Lisäksi kommenttiosioon on jengi hieman avautunut...
Lisäksi kommenttiosioon on jengi hieman avautunut...
Huuto.net:ssa on Rammsteinin lipusta tarjottu yli 40k €uroja.
Lisäksi kommenttiosioon on jengi hieman avautunut...
NHL10 peliketjussa olleille kuvauksille erilaisista laukauksista (?). Odotan J-P Jalon tai muun suusta näitä käytettäväksi:
"samanlaisia bugimaaleja kuin 09:n perseherutus tai kärkiläyhä ei ole"
Avautui, että vemputtaminen tosiaan tarkoittaa jotain muutakin kuin homomaista sählykikkailua. Jatkoaika ja Google taas sivistivät meikäläistä. Saattaa tosiaan olla, että alunperinkin vemputtamisen, eli siis sählyssä pallon vatkaamisen lavan kärkeen tehdyssä kuopassa, etymologia on runkkaamisessa, sen sortin itsetyydytystä kyseinen kikkailu on. Poikkari selkään/mailaa sormille toki rauhoittavat kiihkeimmänkin jannetähkävemputtajan. Sitä en tiedä, mitä JP Jalo vemputtamisella tarkoittaa.Kyllähän nuo olisivat ihan sopivaa jatkumoa ainakin yhteen Jalon kuvaukseen jota hän käyttää ainakin pari kertaa/peli. "Möttönen vemputtaa itsensä/kiekon alueelle"
Itselle tulee vemputtamisesta aivan jotain muuta mieleen.
Minä nauran JYPin uusille farmiapinoille.
Nyt nauran moderaattoreiden wanhoille tutuille. Johan tuota räksyttämistä katsottiinkin. Nyt vaan oldrayn pitää löytää uusi palstajumala.
Paras vaihe:
KYSYMYS: Paljonko Ferrari F2007 -lehden numero maksaa?
VASTAUS: Lehden numero 1 maksaa € 5,95. Numerosta 2 eteenpäin lehden normaalihinta on € 11,95 (irtonumero) tai € 10,95 (tilauksena).
KYSYMYS: Kuinka monta numeroa sarjassa on?
VASTAUS: Sarja sisältää sata numeroa.
Jokainen numero sisältää yhden tai useamman rakennusosan.
Sarjan kokonaishinta irtonumeroina ostettaessa: € 1.189,00
Sarjan kokonaishinta lehtitilauksena: € 1.084,05
Pari hassuu euroo...
Eli sata numeroa, ja jos kahden viikon välein ilmestyy, niin sellainen nelisen vuotta menee ennenkuin kärry on kasassa
Tämän jälkeen Ferrari F2007 ilmestyy joka viikko tiistaisin.
Mutta oli niin kiire kirjoittamaan tähän ketjuun, että et ehtinyt tuota lukea?
Huvittavinta tässä "kokoa Ferrari parissa vuodessa" tapauksessa on se, että melkein jokaisella on mielipide aiheeseen, joka on yleensä on jotain tyyliin "Järkyttävän kallista! tai "Kusetusta!".Sen verran kuitenkin totean, että yhtä paljon huvittaa tuon reilun tonnin hinnan lisäksi aika, oli se sitten neljä tai kaksi vuotta.
Huvittavinta tässä "kokoa Ferrari parissa vuodessa" tapauksessa on se...
Katos vaan, katsos kun en katsonut tarpeelliseksi rullata tuota tekstiä alaspäin, kun en edes huomannut, että sitä on enemmän kuin mitä on näkyvissä.
Eli minun virhe. Toivottavasti J.Hotti Ferrarisi ensimmäiset osat ovat jo tallessa, tänään posti tuo seuraavat, ja sitten kahden viikon kuluttua sitä seuraavat. Ja sitten syksyllä 2011, siis kahden vuoden kuluttua saat koko paketin kasaan. Tarkkaa viikkoa en viitsi laskea, ettei kukaan pääse viisastelemaan.
Sen verran kuitenkin totean, että yhtä paljon huvittaa tuon reilun tonnin hinnan lisäksi aika, oli se sitten neljä tai kaksi vuotta.
Mainostetaanko jossain, että auton saa kaupan päälle? Aika selkeästi noi hinnat mun mielestä on ilmoitettu.Eli tilaa lehti, saat aidon Ferrarin LÄHES kaupan päälle. Mitä nyt se vaan kestää neljä vuotta ja maksaa reilun tonnin...
...Eli tilaa lehti, saat aidon Ferrarin LÄHES kaupan päälle. Mitä nyt se vaan kestää neljä vuotta ja maksaa reilun tonnin...