Mille naurat juuri nyt?

  • 13 241 706
  • 50 420

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko Jere oikeasti kaikkien aikojen top5-pelaaja suomesta? En allekirjoittaisi.
(Ei järjestyksessä) Ketola, Hagman sr., Kurri, Ruotsalainen, Numminen, Selänne... Hups, siinä oli jo kuusikin. En taida allekirjoittaa minäkään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kenen kanssa TPS sitten kisailee? Verottajan ja ulosottomiehen?

TPS kisaili 80-luvulla manselaisten kanssa ja 90-luvulla lähinnnä narrien kanssa legendaarisena taisteluparina. 00-luvullakin ollaan oltu kovassa tikissä.

Verottajan ja ulosottomiehen kanssa ei olla vielä jouduttu hippasille. Lähellä on ollut varmasti kuten monella liigajengillä...ja monella tulee vielä olemaan.

Meidän eräs kasvatti on muuten ollut teidän pääkäskijä...;)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tahtookirjoittaa sai 3kk pelikiellon vapaan puolelle 24.5. (tai 25.5.). Kun vapaa puoli on lukossa, on hän tahtonut kirjoittaa muualle tasan yhden viestin, kolme päivää pelikiellon jälkeen. Siis 2,5 kuukaudessa. No eiköhän sieltä jotain "asiaa" KalPa-kirjoittajille ainakin löydy, kunhan kausi taas pääsee kunnolla käyntiin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Tahtookirjoittaa sai 3kk pelikiellon vapaan puolelle 24.5. (tai 25.5.). Kun vapaa puoli on lukossa, on hän tahtonut kirjoittaa muualle tasan yhden viestin, kolme päivää pelikiellon jälkeen. Siis 2,5 kuukaudessa. No eiköhän sieltä jotain "asiaa" KalPa-kirjoittajille ainakin löydy, kunhan kausi taas pääsee kunnolla käyntiin.

Aioin kirjoittaa tänään tästä samasta asiasta tänne, mutta en sitten jaksanut.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pori-Rauma vääntö olisi mielenkiintoista jos siellä keksittäisiin jotain uutta mutta nuo samat väännöt (tosin pelaajat on vaihtuneet) voi käydä lukemassa vuodelta 2002.

Mutta kun niitä ei lue niin ne eivät häiritse. Paitsi niitä Raumalaisia/Porilaisia jotka ovat jo väsyneet niihin mutta joutuvat silti lukemaan niitä.

Hah, vituttaako? Perinne

Kenen kanssa Espoolaiset vääntää? NUORENNETAAN TAAS VAHA?


edit. Nuorennanlinkkiä.com
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Kenen kanssa Espoolaiset vääntää? NUORENNETAAN TAAS VAHA?

Onneksi Lukolla on Ässät VÄÄNTÄMISPARINA, niin ei tarvitse kuin keskittyä siihen. Bluesilla sen sijaan mennyt viime vuodet ihan hyvin kun ollaan keskitytty myös niihin muihin joukkueisiin.

Heh, naurattaa myös se, että täällä verrataan Ketolaa ja Hagmania Jere Lehtiseen jolta löytyy monia henkilökohtaisia palkintoja NHL:stä sekä maailmanmestaruutta ja SC-voittoa kylkiäisenä, jotka on voittanut isossa roolissa pelatessaan. Kyllä Lehtinen on yksi Suomi-kiekon supertähdistä ja top-vitosessa. Ja hups, kaiken lisäksi ilman perinteitä olevasta Espoosta kotoisin.
 

Johnnie

Jäsen
Heh, naurattaa myös se, että täällä verrataan Ketolaa ja Hagmania Jere Lehtiseen jolta löytyy monia henkilökohtaisia palkintoja NHL:stä sekä maailmanmestaruutta ja SC-voittoa kylkiäisenä, jotka on voittanut isossa roolissa pelatessaan. Kyllä Lehtinen on yksi Suomi-kiekon supertähdistä ja top-vitosessa. Ja hups, kaiken lisäksi ilman perinteitä olevasta Espoosta kotoisin.

Joo, ja ihan olosuhteetkin otit huomioon? Kyllähän varmaan Ketola ja Hagman kuuluvat valtaosalle jatkoaikalaisista Lehtisen edelle... Eiku niin, unohdin espoolaiset. Matti Hagman olisi luonut LOISTAVAN uran NHL:ssä, jos olisi saanut puoliksikaan samanlaisen mahdollisuuden kuin Lehtinen (en tarkoita roolia vaan peliaikaa). Ja sitäpaitsi, Hakki on todellinen legenda. Sitä ei Lehtinen tule koskaan olemaan, kun vaikkapa Kurriakaan sellaiseksi lue.

Ja hei, onhan Messierkin kutsunut Hakkia parhaaksi sentteriksi jonka kanss hän on pelannut. Aivan, aivan muistakaa Oilersin kulta-ajat, ja kahden ensimmäisen ketjun sentterit Gretzky ja Messier. Mitä Lehtiselle on sanottu? :)

EDIT: En olisi ikinä kuvitellut puolustavani jullia näin raivokkaasti...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aamuiselle sähköpostille:

"KIIREELLISISTД liiketoiminnan Patrick K. W. CHAN!
LДHETTДJД: Mr. Patrick K. W. Chan
(Varapuheenjohtaja & Executive Officer)
Bank of China Limited
Hong Kong.

Olen Mr. Patrick KW Chan varapuheenjohtaja ja toimitusjohtaja Bank of China Limited, Hong Kong. Minulla on tuottoisaa liiketoimintaa foorumeilla aivohalvaus yhteistд etua jakaa teidдn kanssanne, ja se liittyy siirtдд suuren summan rahaa. Minulla on viittaus minun pyrkimys, joka sopii minun ehdotettu liikesuhde. Jos olet kiinnostunut tyцskentelemддn kanssamme minun tehdд yhteyttд minuun kautta minun yksityinen e-mail (patrickchan87@yahoo.com.hk) lisдtietoja, jos lдhetд minulle.

Sinun Koko nimi:
Puhelin ja faksi:
Maa:

Pian vastauksen tдhдn kirjeeseen on appreciated.Sincerely,

Mr. Patrick K. W. Chan

Sдhkцposti:patrickchan87@yahoo.com.hk"
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aamuiselle sähköpostille:

"KIIREELLISISTД liiketoiminnan Patrick K. W. CHAN!
LДHETTДJД: Mr. Patrick K. W. Chan
(Varapuheenjohtaja & Executive Officer)
Bank of China Limited
Hong Kong.

Olen Mr. Patrick KW Chan varapuheenjohtaja ja toimitusjohtaja Bank of China Limited, Hong Kong. Minulla on tuottoisaa liiketoimintaa foorumeilla aivohalvaus yhteistд etua jakaa teidдn kanssanne, ja se liittyy siirtдд suuren summan rahaa. Minulla on viittaus minun pyrkimys, joka sopii minun ehdotettu liikesuhde. Jos olet kiinnostunut tyцskentelemддn kanssamme minun tehdд yhteyttд minuun kautta minun yksityinen e-mail (patrickchan87@yahoo.com.hk) lisдtietoja, jos lдhetд minulle.

Sinun Koko nimi:
Puhelin ja faksi:
Maa:

Pian vastauksen tдhдn kirjeeseen on appreciated.Sincerely,

Mr. Patrick K. W. Chan

Sдhkцposti:patrickchan87@yahoo.com.hk"

Vastaa ihmeessä ja ilmoita yhteistyöhalukkuudestasi. Sitten ilmoittelet tänne miten tilanne etenee.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tuossahan juuri kiteytyy TPSn viime vuosien urheilullinen tulos. Nollanolla-luku! Haahahahaha...

Että silleen...

No joo...vedetään takaisin. On tältä vuosikymmeneltä ainoastan kulta, hopea ja mitälie neljänsiä sijoja. Ei siis voi sanoa, että oltaisiin oltu tikissä. Nyt alkoi kyllä muakin hymyilyttämään tuo eilinen kirjoitukseni...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No joo...vedetään takaisin. On tältä vuosikymmeneltä ainoastan kulta, hopea ja mitälie neljänsiä sijoja. Ei siis voi sanoa, että oltaisiin oltu tikissä. Nyt alkoi kyllä muakin hymyilyttämään tuo eilinen kirjoitukseni...

Kyllä niitä kultia nyt kuitenkin on tuplasti enemmän kuin kerholaisilla tältä vuosikymmeneltä eli kaksi(2). Ja itse asiassa ainoastaan Kärpät on niitä mestaruuksia tällä vuosikymmenellä Tepsiä enemmän voittanut.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Nyt kannattaa ottaa happea ja muistaa, että jokaisella aikakaudella on omat tähtensä. Jos väitän, että V-P Ketola on kautta aikojen paras suomalainen jääkiekkoilija, sinä et pysty sitä tyrmäämään. Ja Torkki oli oman aikansa tähti.

Pystyn tyrmäämään helposti ja lisäksi väitän että kaikki jotka sanovat Ketolan olevan kaikkien aikojen paras suomalainen jääkiekkoilija ovat joko porilaisia tai muuten vain vitun tyhmiä.

Kukaan ei pysty perustelemaan tuota väitettäsi Ketolasta, ei kukaan.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
(Ei järjestyksessä) Ketola, Hagman sr., Kurri, Ruotsalainen, Numminen, Selänne... Hups, siinä oli jo kuusikin. En taida allekirjoittaa minäkään.

Ketola ja Hagman sr eivät todellakaan kuulu tuohon listalle, ei lähellekkään.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Joo, ja ihan olosuhteetkin otit huomioon? Kyllähän varmaan Ketola ja Hagman kuuluvat valtaosalle jatkoaikalaisista Lehtisen edelle... Eiku niin, unohdin espoolaiset.

Vitun iso höpöhöpö. Lehtinen on kirjoittanut nimensä NHL:n historiaan 3-kertaisena Selke voittajana, tyyppiä pidetään yhtenä NHL:n historian parhaana puolustavana hyökkääjänä. Ja sitten on Matti Hagman joka OLISI EHKÄ luonut hyvän uran jos olisi saanut lisää peliaikaa. Ei vittu, nyt virta päälle. Matti Hagman oli hyvä pelaaja mutta aivan eri kategoriassa kuin Jere Lehtinen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Matti Hagman oli hyvä pelaaja mutta aivan eri kategoriassa kuin Jere Lehtinen.

Tähän kyllä ehdottoman sama. Toinen on omassa roolissaan supertähti, toinen ei pärjännyt aikana, jolloin puolustajat eivät osanneet luistella taaksepäin.

Hyvä, että Jere tajusi lähteä Turkuun pelaamaan huippukiekkoa, eikä jumittanut Espoon armottoman kovassa koulussa, joka ei vielä reilun 15 vuoden jälkeenkään ole saavuttanut mitään. Mikäli Jergus olisi Espooseen jäänyt, niin hänen meriittilistansa voisi olla yhtä pitkä kuin Espoon Bluesin, kiitos Jursille tästäkin suomalaisesta huippukiekkoilijasta.
 

HemmoP

Jäsen
"Sammon tuki kokoomukselle"- ja "Millainen on uusi hallituksemme"-ketjuille.

Täysin normimeininkiä nykykeskustelupalstoilla. Naurattaisi sekin jos ei samalla tekisi surulliseksi millä tasolla mennään (pääsääntöisesti).
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pystyn tyrmäämään helposti ja lisäksi väitän että kaikki jotka sanovat Ketolan olevan kaikkien aikojen paras suomalainen jääkiekkoilija ovat joko porilaisia tai muuten vain vitun tyhmiä.

Kukaan ei pysty perustelemaan tuota väitettäsi Ketolasta, ei kukaan.

No, tyrmää väitteeni faktoilla, ei yläaste kielellä. Väitän, että V-P Ketola on kaikkien aikojen suomalainen jääkiekkoilija.

Korostan nyt, että minusta Lehtistä ja esim. Ketolaa ei voi verrata keskenään, koska he pelasivat eri aikakaudella. Jääkiekko ja maailma on muuttunut Ketolan ja Hagmanin ajoista. Itse arvostan Lehtisen nykyjääkiekon suomalaisten pelaajien top 5:en.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No, tyrmää väitteeni faktoilla, ei yläaste kielellä. Väitän, että V-P Ketola on kaikkien aikojen suomalainen jääkiekkoilija.

44 ottelua NHL:ssä joissa yhteensä 14 pistettä. Jos näillä statseilla mennään Kurrin ja Selänteen ohi kaikkien aikojen suomalaispelaajien listalla niin voidaan turvallisesti todeta että joku puhuu paskaa.
 

Johnnie

Jäsen
44 ottelua NHL:ssä joissa yhteensä 14 pistettä. Jos näillä statseilla mennään Kurrin ja Selänteen ohi kaikkien aikojen suomalaispelaajien listalla niin voidaan turvallisesti todeta että joku puhuu paskaa.

Ja taas otit olosuhteet huomioon... Koeta ymmärtää, että eri aikakausien ja olosuhteiden pelaajia ei voi vertailla yksi yhteen! En väitä että Vellu menisi minunkaan silmissäni Kurrin ja Selänteen ohi, mutta asia ei ole niin yksinkertainen kuin tunnut käsittävän.

Tähän kyllä ehdottoman sama. Toinen on omassa roolissaan supertähti, toinen ei pärjännyt aikana, jolloin puolustajat eivät osanneet luistella taaksepäin.

Ja Messier varmaan puhuu paskaa, kun sanoo Hagmanin olevan paras sentteri jonka kanssa on pelannut? Jos pitää valita, että onko Cristianronaldonvihaaja-Grainger vai legenda Mark Messier oikeassa, ei tarvitse kauaa miettiä. Vaikka Frederik kehuisi, että minulla on isompi kyrpä kuin hänellä, ottaisin silti mieluummin vastaan tuon Messierin kehun...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
44 ottelua NHL:ssä joissa yhteensä 14 pistettä. Jos näillä statseilla mennään Kurrin ja Selänteen ohi kaikkien aikojen suomalaispelaajien listalla niin voidaan turvallisesti todeta että joku puhuu paskaa.

Niin unohdat kokonaan Vellun saavutukset SM sarjassa/ liigassa, WHA:n ja pelaamisen siellä ensimmäisinä suomalaisina, maaottelut ja pisteet niissä. Toisaalta jätät huomioimatta sen, että Vellu pelasi koko uransa (WHA/ NHL:ää lukuunottamatta) amatöörinä eli teki päivätyön ensin ja harjoitteli sitten. Unohdat myös NHL:n sen aikaisen ilmapiirin eli sinne pääsi erittäin harva ulkomaalainen 70-luvulla.

Et edelleenkään esittänyt kuin yhden argumentin, aika heikkoa. Mutta meidän on turha vängätä tästä, koska jokaisella aikakaudella on omat sankarinsa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ja taas otit olosuhteet huomioon... Koeta ymmärtää, että eri aikakausien ja olosuhteiden pelaajia ei voi vertailla yksi yhteen! En väitä että Vellu menisi minunkaan silmissäni Kurrin ja Selänteen ohi, mutta asia ei ole niin yksinkertainen kuin tunnut käsittävän.

Minä ymmärrän sen ihan täysin, se mitä sinä ja jotkut muut eivät ymmärrä että on pelaajia jotka ovat olleet huippuja maailman kovimmassa liigassa ja sitten on näitä staroja jotka ovat loistaneet SM-liigassa aikana jolloin jääkiekko oli harrastus johon tultiin duunin jälkeen höntsäilemään.

Mikä oli SM-liigan taso Ketolan aikoihin? Se oli puulaakisarja jossa oli hyvin vähän ammattilaisia.

Ja Messier varmaan puhuu paskaa, kun sanoo Hagmanin olevan paras sentteri jonka kanssa on pelannut?

Nyt virta päälle, jos et ole tajunnut että NHL-pelaajat ovat klisee-automaatteja jotka kehuvat ketä tahansa vuolaasti kysyttäessä niin nyt olisi aika herätä todellisuuteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös