Kiitos tästä. Köyhän miehen (tai naisen) Nightwish.
Mitä yhteistä tuolla on Nightwishin kanssa? Naislaulaja?
Ihan hauska huumoripläjäys, mutta samaa skeidaa melkeinpä kaikki musiikkivideot on. Toiset vain tehdään suuremmalla rahalla kuin toiset.
Kiitos tästä. Köyhän miehen (tai naisen) Nightwish.
Elements - One In The Dark musiikkivideo.
Piristi välittömästi päivän.
Ne vaatteet, laulajan eleet, kitaristin soolo.... Kuka helvetti edes tekee noin naurettavan surkean videon? Suosittelen katsomaan sen jostain.
Vittujako videosta. Musiikki on yhä edelleen pääosassa musiikissa ja toi toimi.
Mutta netissähän pitää teilata kaikki, jotka vähän yrittävät.
Kyseessä lienee aloitteleva bändi? Voidaan lähes puhua kellaribändistä. Siihen nähden dissaus on kohtuutonta. Ei heidän musiikkinsa minultakaan jalkoja alta vienyt, mutta että oikein pitää tulla nauruketjuun avautumaan... Naurunsa kullakin.Ihmetyttää vähän tuo Elementsin dissaus. Kymmenen euron budjetilla sa tuollaisen videon.
Herneet nenään? Ohhoh.
No, minua tuo video nauratti ja musiikki oli mielestäni uskomatonta paskaa. Naurattaa itseasiassa vielä enemmän nyt.
Ihmetyttää vähän tuo Elementsin dissaus. Kymmenen euron budjetilla sa tuollaisen videon. Piisi on tavanomainen, mutta ei aiheuta myötähäpeää sitten millään. Laulaja on vähän kankea, mutta toisaalta vetää melko uskottavasti itse laulun.
Mutta netissähän pitää teilata kaikki, jotka vähän yrittävät.
Huh huh mitä jeesustelua koko viestisi.
Minulla ei ole mitään käsitystä miten kauan tuollainen bändi on ollut olemassa ja mistä maasta ponnistavat, mutta mielipiteeni on se että biisi oli enemmän naurettava kuin vakavasti otettava. Samoin video.
Jaa-a, nyt menet johonkin sellaiselle sivuraiteelle että en pysy perässä.No ei tod. herneet nenään. Ihmettelen vaan, että miten ulkomusiikki nykyään on monelle tärkeämpää kuin itse musiikki.
Naapurinmies ymmärtää :D
Jos tuo sama olisi tehty 10 miljoonan budjetilla, olisi se silti ollut huono video. Eiks jeh?
Pete Parkkonen vetää tunteella pitkä kuuma kesä-kappaletta kolmosella.
Tosin hän ei osaa sen sanoja. Aikasta noloa..
Olin itse juuri tulossa sanomaan samaa. Vittu mitkä naurut, hyvä kun edes kertosäkeistön osaa.
Ihmettelen vaan, että miten ulkomusiikki nykyään on monelle tärkeämpää kuin itse musiikki.
Ja ennen kuin joku demonstroi sen, ettei tiedä yhtään mistään mitään, niin kehitystä on todella tapahtunut, eikä tämä ole mielipidekysymys, siitäkin huolimatta, ettei kaikkia lainsäädäntöhankkeita olla saatu vedettyä ihan putkeen, etujärjestöt ovat edelleen saattaneet sanella osan ratkaisuista (niin ne tulevat tekemään myös vastaisuudessa) ja että lainvalmistelun taso yleisellä tasolla on Ruotsia jäljessä, kuten se on aina ollut.