Onnea elämään. Sitä tulet tarvitsemaan, jos uskot iltapäivälehtiä.
No jaa, edelleen olen sitä mieltä että tuota kommenttia on ehkä saanut kotona vähän selitellä.
Onnea elämään. Sitä tulet tarvitsemaan, jos uskot iltapäivälehtiä.
Taas kerran Iltalehden otsikoinnille.
Aika asenteellinen kirjoitus muutenkin. Ja kieliasu luvalla sanoen tökerö.
Joo-o, aika vaikea ainakaan minun keksiä mitään noloutta siitä, että suomalainen on NHL:ssa pelannut lähemmäs 800 ottelua. Olkoon sitten ilman pudotuspelikokemustakin.Aika asenteellinen kirjoitus muutenkin. Ja kieliasu luvalla sanoen tökerö.
Toi oli ihan perseestä toi artikkeli. Pistää ihan vihaksi.Joo-o, aika vaikea ainakaan minun keksiä mitään noloutta siitä, että suomalainen on NHL:ssa pelannut lähemmäs 800 ottelua. Olkoon sitten ilman pudotuspelikokemustakin.
No, ehkä se on jonkun mielestä todella on nolo asia.
Minua kyllä ihan oikeasti naurattaa tuo nimim. Vietävän Jussi Makkonen -hehkutus HPK-osiossa.
Ja aina muistaa mainita sen, että kukaan ei odottanut mitään. Ja sitten salpautui kuitenkin henki.
Ylen teksti-tv:n sivulle 636 ja heti perään 637!
Solkungen är våran Kung.
//22 år på ståplats
Eihän tuota hullua voi olla rakastamatta. Älä Tami ikinä muutu.
Tää oli hyvä. Eihän tuolta joukkueelta muuta voi odottaa kuin kultaa!
Sen ainoan kerran kun kultaa tuli, ei sitä rummutettu etukäteen lehdistölle. Sehän tuli vähän puskista, Ruotsillehan ne kisat oli pedattu. Siitä lähtien on joka kerta ollut sama virsi: Ei Suomi voi tavoitella muuta kuin kultaa, kyllä me mestaruutta lähdetään hakemaan! Montako on tuolla tyylillä tullut?Totta kai lähdetään aina hakemaan kultaa. Varsinkin, kun tietää Suomen lähihistorian...
No eihän tuossa muuten mitään niin kummallista, mutta tuon jälkeen saa valmentaja jatkaa vielä tehtävässään, joka ei osannnut motivoida joukkuetta noihin peleihin. Sääliksi käy Ässien pelaajia ja kannattajia.Nauran allekirjoitukselleni. On se vaan niin mahtava!
Mikäli googleen kirjoittaa "maahanmuuttajan kuukausiavustus" niin saa ehdotuksen, että meinasinko savustaa maahanmuuttajan.
Googlekin tietää, että iso osa Suomalaisista savustaa ennemmin maahanmuuttajat pois kuin antavat avustuksia. Mistä sulle näin mielenkiintoinen aihe on aamusta mieleen tullut?
Menee OT:ksi, mutta paskat se 95 mitään puskista tullut. Edellisenä vuonna Curre oli jo nostanut hillittömän lätkäbuumin Lillehammerin ja Italian kisojen menestyksellä, ja kun MM:t päättyivät niukimpaan mahdolliseen tappioon finaalissa, ei Tukholmaan lähdetty hakemaan mitään muuta kuin kultaa. Tuli ostettua tuolloin se MM95-videokin (ei vain ole enää VHS-nauhuria), jossa Curre tavoitetta kysyttäessä sanoo suomeksi "kulta".Sen ainoan kerran kun kultaa tuli, ei sitä rummutettu etukäteen lehdistölle. Sehän tuli vähän puskista, Ruotsillehan ne kisat oli pedattu. Siitä lähtien on joka kerta ollut sama virsi: Ei Suomi voi tavoitella muuta kuin kultaa, kyllä me mestaruutta lähdetään hakemaan! Montako on tuolla tyylillä tullut?