Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Nauran kaikille Raumalaisille ja Porilaisille urpoille jotka yksi 15-vuotiaaksi väitetty Espoolainen sai pois raiteiltaan myös tässä ketjussa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nauran kaikille Raumalaisille ja Porilaisille urpoille jotka yksi 15-vuotiaaksi väitetty Espoolainen sai pois raiteiltaan myös tässä ketjussa.

Itsekin nauran juuri näille. Nauran myös eräälle Jyppi fanille, jonka kasetti petti täysin Bluesille hävityn harjoitusotteluiden jälkeen.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Itsekin nauran juuri näille. Nauran myös eräälle Jyppi fanille, jonka kasetti petti täysin Bluesille hävityn harjoitusotteluiden jälkeen.

Itse nauran kaikille espoolaisille!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Minä en naura, pukkaa tuolta osotteesta troijalaista koneelle.

Mulle tuli myös jotain (ei tuolta ennen ole tullut). SPy Sweeper ei ilmoittanut mistään kylläkään. Minkä nimisestä troijalaisesta ilmoitti?

Edit: jahas, veti uTorrentin vituiksi. Kiva.
 

Rush247

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins+Crosby
Naurattaa vähän iltalehden juttu jossa Vappu hhiihihi Pimiä muistuttaa kauheasti Viivi Avellania. En kyllä ymmärrä miten sitä kotkaa voi verrata Viiviin
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Onko tietoa millä noi saa poistettua ja mitä ne tekee?

Mulla firman koneella oleva F-secure heivas nuo ihan itsestään, joten en osaa sen kummemmin auttaa. F-securen sivuilta löytyy ainakin tietoa noista. Ensimmäinen on ainakin perus troijalainen, joka lataa koneelle jotain muuta paskaa sinne päästyään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin 15.2.2007
NELJÄ(!!!!) sivua Ässät - Lukko ketjussa. Pelistä on tainnut kulua jo pidemmän aikaa kun noin monta sivua juttua on. Ainiin, sehän pelataankin vasta tänään.

Kunnon vääntöä ko. ketjussa. Mukavaa luettavaa. :D
Näin eilen:
Tällä hetkellä nauran Porin ja Rauman janareiden ainaiselle väännölle lähes jokaisessa Katkoajan ketjussa.
Terveiseni teille: Haistakaa vittu!
Eikö olekaan enää mukavaa luettavaa, vai mistä haistattelut?

PS. Minulla on norsun muisti...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä, mutta veikkaan että JuViin haistatteluviesti itsessään sisältää vastauksen kysymykseen. Mukavaa luettavaa siellä Ässät - Lukko -ketjussa, ei niin mukavaa luettavaa Jatkoajan lähes jokaisessa ketjussa?
 

roskakori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
http://www.kalpa-hockey.fi/edustus/fi/uutiset/index.php?we_objectID=1420

"Ensimmäinen ottelusi KalPa-paidassa on sarja-avaus. Se on samalla myös kahden rakkaan vihollisen yhteenotto suurella todennäköisyydellä täyden kotihallin edessä. Mitä tuntemuksia tämä herättää sinussa?
- Olen todella innoissani, en oikeasti meinaa malttaa odottaa kauden avausta! Olen kuullut, että KalPan kannattajat myös laulavat peleissä, mitä ei voi kokea Pohjois-Amerikassa. Haluan kuulla sen päätykatomon laulavan läpi ottelun! Nähdään sarja-avauksessa!"

Heh, kukahan huumorimies tällaista tietoa levittää?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
EI JUMALAUTA! Katoitteko äsken Ylen kakkosta?

Siellä piti alkaa joku muu ohjelma mutta rupesikin pyörimään kuuden maissa esitettävät lastenohjelmat. Tekstitykset olivatkin Comedy Inc.-ohjelmasta ja samaan aikaan kun lapset hurrasivat tekstityksenä pyöri "saat kaksi tyttöä, tykkäätkö suuseksistä" tyylistä läppää sketsistä...hahahahah.

Joku on näköjään saanut screen-shotin talteen.

http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?&pos=-23609

Kyllähän tuo aika koomiselta näyttää..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Se on hyvä että Jyväskylässä tunnustetaan paineita olevan. Se nimittäin alkaa näkyä jo aika selvästi ennen liiga-avausta. Tekeekö Jofa nykyään paineilmakompressoreita vai millä tämä ilmapallo on täytetty? http://kuvat.iltalehti.fi/jaakiekko/dufTM_jk.jpg Venttiiliä vähän raolleen ja irti torstaina Niiralanmontussa pelin jälkeen KalPan kauden avausvoiton kunniaksi. Tervetuloa JYP-faneille täyttämään Monttua viikon päästä!
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Pirkka-Pekka Peteliukselle ykkösen luonto-ohjelmassa. Puhuu laaaahaaaavasti ja olemus muutenkin kuin olisi joku pulttipoissin sketsi koko ohjelma. Kuinkas siilillä kulkee nyky Suomessa? Ja siilin nimi on Jimi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimimerkki MusanMake ihmettelee ihmettelyketjussa suomalaisten nuorten miesten tilaa tavalla, joka sai nauramaan näytön tällä puolella. Viiltävä ja surullista kyllä suurilta osin paikkaansa pitävä analyysi.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Pirkka-Pekka Peteliukselle ykkösen luonto-ohjelmassa. Puhuu laaaahaaaavasti ja olemus muutenkin kuin olisi joku pulttipoissin sketsi koko ohjelma. Kuinkas siilillä kulkee nyky Suomessa? Ja siilin nimi on Jimi.

Emäntä kysyi, että onko tää joku pulttibois nauhalta? Kyllä siinä hetken joutu itsekin miettimään, että onko toi tosissaan. Olihan se aika hauskaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös