Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 212
  • 50 464
"Se oli niin suuri pettymys, että söin masennuslääkkeitä kuukauden sen jälkeen". Tuo lainaus siis liittyen tuohon ylempänä mainittuun juttuun.

Voi jumalauta kyllä ihmisellä voi ollakin rankkaa. Nyt keräämään kolehti, niin saadaan Aatamille lääkitys kohdalleen.
 

Cube

Jäsen
Edelleen Cube (ym), en naura suomalaiselle jalkapallolle (tiedostan toki sen heikon tason, mutta nauramista siina ei ole), vaan teille aalio-positiivisille faneille, joiden fanituksessa ei ole realismia hitustakaan. Teille ma nauran, en jalkapallolle. Melkeen koko sen TamU-ketjun vois vetaa Jatkoaika Hall of Fameen, on siella niin hurjaa juttua!
Teille? Anna yksikin esimerkki minun ääliö-positiivisuudesta. En usko, että löydät, mutta hyvähän se on big man on campus -paskaa silti jauhaa.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Olisiko niin että Adam-parka ei vain ole osannut antaa Marialle tarpeeksi hyviä kyytejä...

Tämä kyllä kävi itselläkin ekana mielessä...tai ehkä Adamilla oli niin pieni että piti keskittyä noin kovasti, että sen tuntee?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tämä kyllä kävi itselläkin ekana mielessä...tai ehkä Adamilla oli niin pieni että piti keskittyä noin kovasti, että sen tuntee?

Kyllä, ainakin henkisesti. Ei ole väliä sillä miten nainen käyttäytyy tai ääntelee silloin kun Mies panee. Adam on selkeä poikapanija™.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua ainakin ärsyttää naiset, jotka voihkii hulluna, jos paneskellaan. En koe siinä juuri mitään eroottista viehätystä, lähinnä kornia. Pieni huohotus on ihan ok.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisiko niin että Adam-parka ei vain ole osannut antaa Marialle tarpeeksi hyviä kyytejä...

Mariahan on selkeästi hidas hämäläinen, ääntelee vasta kentällä. Sekös vastustajia vituttaakin "taas toi r... on saanu munaa".
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Maroon 5-laulajahan muuten ääntelee itse "laulaessaan" kuin lihava kuukautisvaivainen sammakko kun sitä pannaan kuumalla paistinpannulla. Oli kyse sitten ruuanlaitosta, seksistä tai pahasta sekoituserehdyksestä™ noiden kahden toimen välillä...

Sharapovan ainoa miinus oikeasti seksin suhteen taitaa olla se että hän on erehtynyt sänkyyn ala-arvoista täplänaamatusinapoppia tekevän häviäjän kanssa. Kuka sitä nyt olisi kerennyt opettaa tai johdattaa mihinkään oikeaan nautintoon tuossa seurassa? Sympatiat ehdottomasti nuoren tytön puolella.

Masennuslääkkeitä. Voi juuumalaut~ha. You rock!
 

d2uce

Jäsen
Itse tulkitsen tuon "tilityksen" silkaksi mukahauskuutteluksi.

Luulisi Golden AWenkin ymmärtävän.

Tiedättehän "Ari, sä oot homo!" Puolihuolimatonta, täysin viatonta, väärinymmärrettyä mukahauskuuttelua.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse tulkitsen tuon "tilityksen" silkaksi mukahauskuutteluksi.

Luulisi Golden AWenkin ymmärtävän.

Maroon 5-"bändissä" ei ole, siksi että se on etäisesti liitettävissä niinkin vakavaan ilmiöön kuin musiikki, mitään hauskaa eikä mukahauskaa, ainoastaan potkittavaa ja pieksettävää. Silkkaa kidutusta koko vemputus. Prepare the ovens!

Herrasmies ei kerro, eikä varsinkaan nuoresta naisesta, oli sitten miten lahna tahansa. No lahnapa lahna.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tuohan on nimenomaan selkeää läppää. Ehkä mautonta, mutta kuitenkin. Tamperelainen kun olen, näin sieluni silmin heti tuon aseteltuna Kummeli-läpäksi. Silvennoinen astelee kadulla vittuuntuneen näköisenä, raahustaa omakotikartanoonsa Pyynikin rannalla, ja painaa jotain isotissistä missiä vetäen masennuslääkkeitä naamariin samaa tahtia siinä takaapäin työnnellessään. Life is a bitch and then you die, Andy?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kummelissa on sentään hyviä muusikkoja. Ei ole mitään merkitystä sillä ovatko lääkkeet läppä vai ei, hän tarvitsisi lääkitystä joka tapauksessa. Idiooteilla kuten Moroon 5 ei katsokaas ole varaa "heittää läppää" vaan heidän asemansa on olla hiljaa nurkassa, tai sitten astella uuninruoaksi. En voi uskoa että Jatkoajasta löytyy ko. bändin puolustelijoita, olen pettynyt teihin jätkät.

"Te ystävät, joiden rinnassa kyyt
yön-pitkät pistää ja kalvaa,
te, joita jäytävi sydämen syyt
ja elämä harmaja halvaa,
oi, helise heille mun kantelein,
oi, helise onnea haavehein
ja unta silmihin unettomiin -
mun silmäni suljit sa niin."
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tätähän ei nyt suinkaan, missään olosuhteissa tai edes aseella uhaten, pidä ymmärtää Maroon5:sen puolusteluksi. Tässä on kysymys näkemyserosta, ei sentään idioottimaisuudesta, tai jopa henkissestä köyhyydestä!

...Tosin tietoni Maroonista ovat varsin vajaavaiset, joten sikäli olen huono heitä arvostelemaankaan. This Love on kuitenkin helvetin ärsyttävä. Sen lisäksi niillä on kappale jonka nimi on Makes Me Wonder. Aina tuon nimen kuullessani rupean hyräilemään Stairway to Heavenia. Tuakin ollut Adamin tavoitteena.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Minua ainakin ärsyttää naiset, jotka voihkii hulluna, jos paneskellaan. En koe siinä juuri mitään eroottista viehätystä, lähinnä kornia. Pieni huohotus on ihan ok.

Tuo pieni huohotus on selvä merkki, että naisen mielestä olet hyvä tyyppi mutta hän haluaa että olette vain kavereita.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tuo pieni huohotus on selvä merkki, että naisen mielestä olet hyvä tyyppi mutta hän haluaa että olette vain kavereita.

Joo naiset yleensä ajattelevat kaveri-/vaiko enemmän-touhuja kun meisseli on pepriksessä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Toivottavasti ei ainakaan mattojen pesua tai olohuoneen uusia verhoja.
Tämä riippunee käytettävän kloroformin määrästä.

Nyt teksti alkaa lähennellä sitä tasoa mitä korkeakulttuuriselta rivoudelta vaaditaan. Erittäin ansiokkaita kannanottoja. Olen yleisesti ottaen kuitenkin sillä kannalla ettei miehen kannata tuhlata aikaansa naisen panotouhuajatuksien miettimiseen koska:

a) epäilen niiden olemassaoloa
c) epäilen niiden tasoa
d) voimakkaasti voihkiva ja nauttiva voi kuitenkin ajatella oikeasti naapurin ukkoa, Janne Tulkkia, Runkkumaakarien™ laulajaa tai muuta vastaavaa ihmisennäköistä kävelevää perkuujätettä
c) niillä ei ole mitään merkitystä kun kyseessä on Miespaneminen™ eikä poikapaneminen™
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
yleisesti ottaen kuitenkin sillä kannalla ettei miehen kannata tuhlata aikaansa naisen panotouhuajatuksien miettimiseen koska:

a) epäilen niiden olemassaoloa
c) epäilen niiden tasoa
d) voimakkaasti voihkiva ja nauttiva voi kuitenkin ajatella oikeasti naapurin ukkoa, Janne Tulkkia, Runkkumaakarien™ laulajaa tai muuta vastaavaa ihmisennäköistä kävelevää perkuujätettä
c) niillä ei ole mitään merkitystä kun kyseessä on Miespaneminen™ eikä poikapaneminen™

Lukitsen vaihtoehto ala-C:n. Perusteluina koko mieskunnan ihmettely mitä termi "rakastelu" tarkoittaa? Onneksi joku mensan miesjäsen sai selville, että se on sitä mitä nainen tekee silloin kun mies nussii.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ihmisten musiikkimaulle. Ei päivää, joku voi julkisesti tunnustaa kuuntelevansa hiphoppanaa. Joku kehtas tehdä noin tossa "3 parasta tzibaletta just ny" -ketjussa. Kania Vest, buahahahahhahaaaaa...

Niin onhan se vapaa tää maailma ja kaikkea pitää yrittää ainakin ymmärtää ja mielipiteitä kunnioittaa ja blaa blaa mut ei voi aina, ei vaan jaksa...50 Cent buaaauhahhahahaahhhaaaaa...

Nauran ihmisille jotka pitävät omaa musiikkimakuaan ainoana hyväksyttävänä. Yläasteella muistaakseni viimeksi tämmöisistä asioista on väitelty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös