Mille naurat juuri nyt?

• 13 425 660
  • 50 883

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth

Luovuudesta ja ilmoitustekstistä 15 pistettä! Aivan huikea tekele ja sai kyllä kunnon naurahduksen aikaiseksi!
Tommosissa "koreissa" tuli lapsena vietettyä aikaa enempi ja vähempi etsien jotta sielläkö se Jallu luuraa tai vaikkapa kolttosien jäliltä piilosilla.
Hienoja muistoja hienoilta ajoilta.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hesarin toimitukselta aivan loistavaa kuvajournalismia.

Liitteet

• kopos-ari.jpg
    kopos-ari.jpg
    78,5 KB · kertaa luettu: 290

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Aamulehti julkaisi jutun Ivalossa olleesta onnettomuudesta, jossa oli osallisena 23 varusmiestä. Virhe huomattiin kuitenkin, ja kaikki maininnat varusmiehistä poistettiin.

axe

Jäsen
Aamulehti julkaisi jutun Ivalossa olleesta onnettomuudesta, jossa oli osallisena 23 varusmiestä. Virhe huomattiin kuitenkin, ja kaikki maininnat varusmiehistä poistettiin.
Piti Amppareista oikein tarkistaa, niin varusmies-haulla tulee kymmeniä ja taas kymmeniä lisää otsikoita pelkästään tältä päivältä. Varussotilaalla hakiessa saa kaksi uutista, kummatkin Aamulehdestä. On kyl hienoa olla tamperelainen, kun on tullut areenat ja stadionit ja ratikat ja tunnelit, ja sit vielä meidän alueen päälehtikin on ylivoimaisesti edistyksellisin ja sanakekseliäin media. Lälläslää kaikki muut!

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pistin Disney+:n vuositilauksen nyt poikki, ei vaan yksinkertaisesti ihan hirveästi enää käyttöä ollut kun esim. noista uusista Star Wars sarjoista ei jaksa enää innostua, eikä siellä nyt muutenkaan ihan kamalasti mitään erikoisen sytyttävää materiaalia enää ole. Uuden Deadpoolin voisi vielä tänään katsoa, tilaus on vielä pari päivää voimassa.

Anyway, se mikä nauratti niin mulla oli tuo Premium tilaus hintaan 89,90 ja tiedoissa näkyi että samalla hinnalla olisin saanut edelleen jatkaa tuota. Siinä sitten peruutuksen yhteydessä tärähti huipputarjous: Disney+ Full HD tilaus nyt vuodeksi hintaan 99,90! Eli maksaisin siis 10e enemmän kuin mitä maksaisin tuosta paremmasta tilauksesta. No eikait siinä. En tarttunut tähän.

Mutjoo, eiköhän tuota nyt tule toimeen ilmankin. Viimeinen vuosi itse asiassa meni kyllä vähän jopa hukkaan kun aika vähän tuli katsottua, sinänsä tuo 90e Premiumista ei kyllä ole paha hinta mutta vähän sellainen kutina että jos jotain katsottavaa sieltä vielä keksii, niin sen voi ottaa kuukaudeksi tai pariksi ja katsoo siinä mitä tarvitsee.

Toki edelleen on Marvelin leffoista suurin osa katsomatta, mutta toisaalta en nyt ihan hirmuisella poltteella ole niitä katsonut muutenkaan, poislukien parit Iron-Manit, Spider-Manit ja Deadpoolit.

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset
Viihdytän itseäni lukemalla ihmisten raivoa uutisten kommenttipalstalla silloin kun kyse on varsin neutraaleista aiheista. Ukrainan sotaan, Palestiinaan tms en jaksa enää kaivautua, mutta muitakin pöyristymisen aiheita riittää hyvin. Tällä viikolla viihdettä on riittänyt siitä, kuinka ihmiset ovat vakuuttuneita siitä, miten uudet ravintosuositukset ovat ilmastohömppää ja ei sitä ennenään ole porkkanoilla eletty, vaan meidän perheessä syödään puhdasta itse metsästettyä riistaa ja miten leikkele on vaikea syödä leivän alla ja kyllä taas menee holhoaminen liiallisuuksiin.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Mietiskelin tuossa että olisi kyllä komiaa kun olisi sellainen lätkänpelaaja jonka lempinimi olisi Kemiön Lemieux.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mietiskelin tuossa että olisi kyllä komiaa kun olisi sellainen lätkänpelaaja jonka lempinimi olisi Kemiön Lemieux.
Fc Jazzissa pelaa Jussi Lemio. Nimessä ei ole mitään sinänsä huvittavaa, mutta se muuttuu puheessa helposti muotoon Lemiö. Viime kesänä kun katselin peliä SK:n linkin kautta niin monta kertaa selostajan sanomana nimi kuulosti ihan omaan korvaan Lemiöö.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nimistä puheen ollen, mun vanhan pelikaverini sukunimi oli/on Hankala.
Sikäli hassua, ettei kenenkään päähän pälkähtänyt koko joukkueesta laskea leikkiä tuosta. Lukeneemmat tiedostivat kantasanan "hanka", ilmeisesti, ja muut olivat muuten vain fiksuja.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimistä puheen ollen, mun vanhan pelikaverini sukunimi oli/on Hankala.
Sikäli hassua, ettei kenenkään päähän pälkähtänyt koko joukkueesta laskea leikkiä tuosta. Lukeneemmat tiedostivat kantasanan "hanka", ilmeisesti, ja muut olivat muuten vain fiksuja.
Jääpallotuloksia teksti-tv:sta katsellessa viehätti maalintekijöistä aina Hauska ja Hankala.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Netflixiin tuli hiljattain SAW-elokuvat 1, 2, 3, 4 ja 6

Nyt huomasin, että Blockbustersin vuokratuimpien elokuvien listalta löytyy tällä hetkellä SAW 5

Viihdytän itseäni lukemalla ihmisten raivoa uutisten kommenttipalstalla silloin kun kyse on varsin neutraaleista aiheista. Ukrainan sotaan, Palestiinaan tms en jaksa enää kaivautua, mutta muitakin pöyristymisen aiheita riittää hyvin. Tällä viikolla viihdettä on riittänyt siitä, kuinka ihmiset ovat vakuuttuneita siitä, miten uudet ravintosuositukset ovat ilmastohömppää ja ei sitä ennenään ole porkkanoilla eletty, vaan meidän perheessä syödään puhdasta itse metsästettyä riistaa ja miten leikkele on vaikea syödä leivän alla ja kyllä taas menee holhoaminen liiallisuuksiin.
Teen tätä samaa lukemalla mm. Aamulehden kommentteja. Tampereen keskustan kivijalkamyymälöiden ahdinko on pelkästään autottoman keskustan sekä joukkoliikenteen ja pyöräilyn syytä. Ratikka nyt päällimmäisenä syntipukkina, koska kaikki kurjuus alkoi kun ratikka tänne saapui. Itse mielessäni olen pohdiskellut ja että peurakannan voimakas kasvu osuu sekin aika hyvin yksiin kaupan rakenteen muutoksen kanssa, ja selittäisi ratikkaa paremmin myös muualla kuin Tampereella tapahtuvaa kaupan kehitystä. Onko kukaan kallispalkkainen asiantuntija tai konsulentti miettinyt asiaa tältä kannalta?

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Teen tätä samaa lukemalla mm. Aamulehden kommentteja. Tampereen keskustan kivijalkamyymälöiden ahdinko on pelkästään autottoman keskustan sekä joukkoliikenteen ja pyöräilyn syytä. Ratikka nyt päällimmäisenä syntipukkina, koska kaikki kurjuus alkoi kun ratikka tänne saapui. Itse mielessäni olen pohdiskellut ja että peurakannan voimakas kasvu osuu sekin aika hyvin yksiin kaupan rakenteen muutoksen kanssa, ja selittäisi ratikkaa paremmin myös muualla kuin Tampereella tapahtuvaa kaupan kehitystä. Onko kukaan kallispalkkainen asiantuntija tai konsulentti miettinyt asiaa tältä kannalta?
Yhdistän luontevasti peurat ja ratikan sekavalla ajatuskululla jota en tarkemmin selitä, ajatelkaa omilla aivoilla ja tutkikaa asioita. Näin Litukan siirtolapuutarhan liepeillä lauman peuroja viime kesänä, ratikkahan menee näillä kulmin muutaman sadan metrin päästä. Ratikan vika jos peura on käynyt kaluamassa perennat penkistä.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sakalla on katsottu Burana-mainoksia tarkalla silmällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy