”Leo Gets it! You got it?”Tappava Ase ja Leo Getz.. Kerrassaan loistava hahmo.
Kerran olen käynyt eikä tuo muita baareja kummempi ollut. Samaa lonkeroa siellä sai kuin muuallakin.Suomalainen ei ole köyhä eikä kipeä, kun HulluPoroon pitää päästä. Ei tunnu korkeat polttoaineet, sähköt tai koronat, kun satametriä pitkässä baarijonossa seisoskelee nousuhumalassa. Ei kyllä itse näillä metreillä enää pystyisi millään...
Tällaista Levin yöelämä on nyt – ”Uusi normaali”
Bilepäivät ovat palanneet! Tätä ilosanomaa toistettiin pääsiäisenä Levillä.www.is.fi
Kerran olen käynyt eikä tuo muita baareja kummempi ollut. Samaa lonkeroa siellä sai kuin muuallakin.
Ei ollut, syksyllä käytiin työpaikan ruskaretkellä.Oliko silloin tuollaiset megajonot?
Tää on ihan samaa oman seitsemänvuotiaan kanssa.Nauran sukupolvien väliselle kuilulle. Eilen puhetta ruokailun lomassa oman kuusivuotiaan toimesta, puhe meni karkeasti ottaen ehkä jotenkin näin, en todellakaan edes muista tarkkoja termejä tai sanajärjestystä :D
"tiesitsä isi, että Minecraftissa zombispawneri voi tulla tappamaan sut.. mut sit sä voit craftata sun aironit, ja sit on hyvä jos on villageri sun beississä. Ja sit pitää mennä 21 blockia ylös ja 21 blockia alas, mut sit se kyl voi spawnata uudestaan netheriin.." *ja tällainen puhe vain jatkui*
Ei muuten, mutta minä en olisi kyennyt kuusivuotiaana 80-luvun lopulla edes muodostamaan tuollaista lausetta..
Oman 19 vuotiaan poitsun, joka asuu vielä meillä kanssa ei juuri enään noistakaan jutella. Kommunikointi lähinnä tasolla haista faija vittu!!Nauran sukupolvien väliselle kuilulle. Eilen puhetta ruokailun lomassa oman kuusivuotiaan toimesta, puhe meni karkeasti ottaen ehkä jotenkin näin, en todellakaan edes muista tarkkoja termejä tai sanajärjestystä :D
"tiesitsä isi, että Minecraftissa zombispawneri voi tulla tappamaan sut.. mut sit sä voit craftata sun aironit, ja sit on hyvä jos on villageri sun beississä. Ja sit pitää mennä 21 blockia ylös ja 21 blockia alas, mut sit se kyl voi spawnata uudestaan netheriin.." *ja tällainen puhe vain jatkui*
Ei muuten, mutta minä en olisi kyennyt kuusivuotiaana 80-luvun lopulla edes muodostamaan tuollaista lausetta..
Jaana Haapasalo ja Alamaailman TuttavatJaana Haapasalo ja hänen alamaailman tuttunsa, jota nyt ilmeisesti ollaan rekryämässä ilkeämielisten twitter-nimimerkkien kimppuun. Kertokaa oi, turkulaiset (salolaiset?) ystäväni, että mitä siellä pitää tehdä, että ohjataan sairauslomalle ja ammattiavun piiriin?
Jaana Haapasalo ja Alamaailman Tuttavat
Joko mennään punk-lavoille?
Nauratti tuo *liitteen* laite, jonka kaveri oli tuonut Kiinasta. Mahtaako olla kopio vai aito kopio.
Näille piraattien nimenväännöksille voisi melkein omaa ketjua harkita.
Adibas & Adiaas-verrarit, kellojen kuninkaat Orlex, Romex ja Roliex, näihin on ainakin tullut törmättyä. Kuka muistaa lisää?
Ostin ekan sähkökitarani legandaarisesta Kouvolan Guitar Centeristä, oli vielä asiantunteva kaverikin mukana, ja opasti ostamaan heti kun niin halvalla sain käytetyn skeban ja pikkuvahvarin. Kotona sitten vasta hoksattiin, että se olikin Fendar.
Ferarri-aurinkolasit oli aikoinaan jokaisen etelänmatkaajan pakkohankinta.
Joskus ulkomailla pelasin peliä missä joystickillä ohjataan sellaista teräs''kouraa'' ja sitten voi yrittää pyydystää pehmoleluja kelloja jne. jne.
Huomasin komean Tag Heuerin kellon ja otinkin sen tähtäimeeni. Ihme kyllä sain pudotettua kellon palkintoluukkuun ja taisi siinä joku ''vittu jes!''-äännähdyskin päästä.
Sitten lähdin hotellille Jag Mauar kello kädessä. Vähän nauratti silloin.
Mulla on ollut Neken sukat.
Kaveri toi aikoinaan Mustanmäen torilta aidot Livekset. Farmarit siis.
Jostain syystä nämä reilun vuosikymmenen vanhat viestit tulivat mieleen, kun siivouksen yhteydessä löytyi vanhoja Tallinnasta ostettuja piraatti-CD-levyjä ysäriltä. Biisien nimet olivat täynnä kirjoitusvirheitä, mutta erityisesti sykähdytti Mo Money Mo Problems:n nimen vaihtuminen ehkä enemmän 1990-luvun Viroa kuvaavaan No Money More Problems:in. :DKieltämättä vähän naurattaa, kun aloin muistella. Turkinmaalla pisti silmään, kun ensimmäisessä kojussa myytiin Lacostea, toisessa Lecostea ja kolmannessa Locostea. Taisivat tosiaan olla liki peräkkäin.
Tämä @Kivitasku'n yöllä avaama ketju on minusta taideteos! <3
Ensi keväänä tätä ketjua skrollaillaan Kertsin mestaruusjuhlissa, take my word!