@Virveliä kainaloon @FASlapsi Te ootte tosi hauskoja ja viisaita miehiä. Kirjoitatte aina tosi sillain sukkelasti ja mukaansatempaavasti kaikista hassuista asioista. Olisinpa minäkin isona just niinku te.
@Virveliä kainaloon @FASlapsi Te ootte tosi hauskoja ja viisaita miehiä. Kirjoitatte aina tosi sillain sukkelasti ja mukaansatempaavasti kaikista hassuista asioista. Olisinpa minäkin isona just niinku te.
Sun täytyy nostaa rimaa vähän korkeammalle lattiatasosta.
Ehkä meillä on tässä maassa ihan ok suhtautuminen alastomuuteen.
Ehkä meillä on tässä maassa ihan ok suhtautuminen alastomuuteen.
Toki, pakko myöntää että tuo alkuperäinen kansikuva on ollut harvinaisen tyylitön suoritus jo ihan 70-luvunkin standardeilla ja paheksunnan arvoinen kyllä.
On muuten asialliseen otsikkoon nähden sitten erikoisin ketju vähään aikaan... En tajua tuosta enää yhtään mitään.Median kausiennakot 2021-22 -ketjussa meno on kyllä timanttista. Ensin perusporilainen passiivis-aggressiivinen ketjunavaus. Ketjun ensimmäisessä vastauksessa pelkkä linkki glorifioidulle affipaskasivustolle, jonka jälkeen kuorossa todetaan sivuston olevan paska. Hyviä median kausiennakoita.
Suomi | 99,87% |
Ruotsi | 0,13% |
Muu | 3,78% |
Hymyilytti Savonlinnan kaupungin sivuilta löytynyt kaupungin kielijakauma.
Äidinkieli 31.12.2018
Suomi 99,87% Ruotsi 0,13% Muu 3,78%
Hymyilytti Savonlinnan kaupungin sivuilta löytynyt kaupungin kielijakauma.
Äidinkieli 31.12.2018
Suomi 99,87% Ruotsi 0,13% Muu 3,78%
PDO 103,78 - mitä tähän sanoo Ville Nieminen?
Naurattaa vieläkin eilen saamani viesti, mutta en viitsi sen sisältöä avata täällä sen enempää.
Naurattaa vieläkin eilen saamani viesti, mutta en viitsi sen sisältöä avata täällä sen enempää.
Itsekin repeilin tälle vielä tänään aamulla, mutta parempi ehkä jättää julkaisematta.
Oon ehkä vähän tosikko, mutta mua ei ees hymyilyttänyt.
Voisin sanoa etten löydä tuosta mitään hauskaa.
Itse tyydyin naamapalmuun. Melkein hihitin ja sitten hävetti.Minä en ymmärtänyt vitsiä, mutta nauroin silti.
Itse tyydyin naamapalmuun. Melkein hihitin ja sitten hävetti.
Juuri muistin taas tämän ja sori, että hieman levitän tätä viestiä, mutta sinä kyllä tunnet kaikki joille tämän olen jakanut. Repesin kyllä eilen niin pahasti että oli pakko soittaa herra Glovelle saman tien.Naurattaa vieläkin eilen saamani viesti, mutta en viitsi sen sisältöä avata täällä sen enempää.