Kaikki on suhteellista. On tuo kuitenkin ehkä parempi, kuin tähtipuolustaja Nico Nurmikanta
Se ei ole Jatkoajan tai Rissasen ongelma, jos et itse seuraa Liigaa. Jos et ole ennen kuullut pelaajasta, joka viime kaudella valittiin Liigan parhaaksi sentteriksi, on siitä turha syyttää Jatkoajan toimitusta.Joku nevöhööd sentteri tehnyt KHL:ssä tyyliin 46:ssa pelissä 11 pistettä, ja on sitten tähtipelaaja.
Jatkoajan uutiselle "tähtipelaaja palaa Kalpaan". Joku nevöhööd sentteri tehnyt KHL:ssä tyyliin 46:ssa pelissä 11 pistettä, ja on sitten tähtipelaaja.
Erittäin hyvin sanottu siellä takaa!Se ei ole Jatkoajan tai Rissasen ongelma, jos et itse seuraa Liigaa. Jos et ole ennen kuullut pelaajasta, joka viime kaudella valittiin Liigan parhaaksi sentteriksi, on siitä turha syyttää Jatkoajan toimitusta.
Se ei ole Jatkoajan tai Rissasen ongelma, jos et itse seuraa Liigaa. Jos et ole ennen kuullut pelaajasta, joka viime kaudella valittiin Liigan parhaaksi sentteriksi, on siitä turha syyttää Jatkoajan toimitusta.
Koska ei tehnyt erikoisia tehoja toisessa paremmassa liigassa, ei voi olla tähti Liigassa? Henrik Haapala allekirjoittaa näkemyksen.Mut siis 11 pojoo 46:ssa pelissä!
Koska ei tehnyt erikoisia tehoja toisessa paremmassa liigassa, ei voi olla tähti Liigassa? Henrik Haapala allekirjoittaa näkemyksen.
Toki saat nauraa mille haluat, mutta saan minäkin kommentoida ja nauraa, jos viime kaudella Liigan all-stars-sentteriksi valittu ei jonkun mielestä ole tähtipelaaja.No ime sää vaikka parsaa. Kyl mä saan tässä ketjussa nauraa, jos hehkutetaan tähtipelaajaksi jotain kymmenen pistettä kaudessa tehnyttä pelaajaa, jos se sattuu mua naurattamaan.
Toki saat nauraa mille haluat, mutta saan minäkin kommentoida ja nauraa, jos viime kaudella Liigan all-stars-sentteriksi valittu ei jonkun mielestä ole tähtipelaaja.
Nyt minua naurattaa, miten väärässä voi joku olla ja luulla, että minulla olisi jotain "anaalikipua" Haapalan puolesta. Kyseessä ehkä viimeinen pelaaja, jonka "kohtelu" minua häiritsisi.Tottakai saat, mutta en havainnut nauramista, vaan anaalikipua Haapalan puolesta.
Tottakai saat, mutta en havainnut nauramista, vaan anaalikipua Haapalan puolesta.
Voit ihan rehellisesti myöntää, että sait itse anaalikipua, kun pojat internetissä hieman tölväisivät sinua asiantuntemattoman kommenttisi johdosta.
Nauran ihmisten halulle lytätä toinen porukalla. Kun muutkin niin miksen minäkin.
Ei täällä ole Rissasta lytännyt kuin yksi.
Jotenkin tuosta Zodiacin rimpuilusta tulee mieleen tämä Monty Python -sketsi. Thats is barely a flesh wound!Meinasin laittaa letkautusketjuun, mutta eihän tuo mikään letkautus ollut.
No joka tapauksessa, naurahdin ääneen kun luin ketjua TPS:n huhuista. Siellä nimimerkki Lapa11 kertoo kuulemansa huhun, jonka nimimerkki Zodiac ampuu varsin ala-arvoisesti alas kyseenalaistaen koko jutun. Vuotta myöhemmin Lapa11 palaa asiaan IS:n jutun kera, jossa sama asia vahvistetaan. Nimimerkki Zodiac repii tästä täysin pelihousunsa ja jatkaa noloa arvosteluaan.
Homma lähtee tästä viestistä ja jatkot täällä.
Jotenkin tuosta Zodiacin rimpuilusta tulee mieleen tämä Monty Python -sketsi. Thats is barely a flesh wound!
Monty Python-The Black Knight - YouTube
Todellinen mestarisuoritus. DJ Pate antaisi 4/5.Kaiken kruunaa samassa ketjussa @mixu melko rumasti epäonnistunut rölläys.
Mängimies ratsastaa paikalle miekka ojossa ja voiton hurmiossa. Jos noin pienestä saa orkut niin mikä siinä. Arvostan nimimerkkiä Lapa11 erittäin paljon mutta jos siittolaan tullaan niin kannattaa tuoda se ori mukana. Voisko olla myös niin että joku noista kolmesta papasta jatkais ja tuo IS:n mainostama avioliitto oiskin paskapuhetta?
Mutta nauran Mängimiehen huumorintajulle silti.