Päätykiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Huikeeta settiä tämä Onecoin ja epävirallinen Onecoin maanjohtaja Tommi Vuorinen. Vähän louhitaan ja vaurastutaan.
Joku tyyppi kävi koululla puhumassa siitä. Siitä lähtien on naurettu sille.Huikeeta settiä tämä Onecoin ja epävirallinen Onecoin maanjohtaja Tommi Vuorinen. Vähän louhitaan ja vaurastutaan.
Yksi Facebook-kaveri on hurahtanut tuohon kulttiin. Yrittää kaupitella noita "koulutuspaketteja" Facebookin kautta kaikille tutuille. Jotenkin uskottavuus kärsii, kun kanssahuijareina on sellaisia nimimerkkejä kuin Tomppa Thunder ja Vili Vilperi.Huikeeta settiä tämä Onecoin ja epävirallinen Onecoin maanjohtaja Tommi Vuorinen. Vähän louhitaan ja vaurastutaan.
http://static.iltalehti.fi/sarjakuvat/Fingerpori_20170310.gif
Pari päivää vanha fingerpori sai naurun aikaiseksi.
Pari päivää vanha fingerpori sai naurun aikaiseksi.
Tiedänkin tän sällin. Oli vaimon työkaverin kanssa naimisissa hetken (oliko puoli vuotta tms.). Meni aikanaan mukaan johonkin toiseen, silloin jo tunnettuun pyramidihuijaukseen ja koitti tunnin puhelun ajan saada minua mukaan. Kieltäydyin jatkuvasti ja puhelu päättyi sanoihin:"Ei mun kannata sitten suhun aikaani tuhlata, mä rupeen tienaamaan." Naurattaa vieläkin.Huikeeta settiä tämä Onecoin ja epävirallinen Onecoin maanjohtaja Tommi Vuorinen. Vähän louhitaan ja vaurastutaan.
Pari päivää tuosta Fingerporista on tosiaan vierähtänyt. Tarkalleen 1376 päivää, kertoo netin päivämäärälaskuri.
Nauran sille kuinka helppoa on valehdella työhakemuksessa. "Innokas oppija"
Kesätyötä haen eli ei koske minua tämä.Juuri siksi meillä täällä Suomessa on kuuden kuukauden koeaika.
Kesätyötä haen eli ei koske minua tämä.
Emma Kari. Ihan hyvä varmaan vedota tunteisiin puheessa, mutta joku raja nyt sentään...
Mitäs ne siellä tekee? Eksyneet väärään ketjuun vai ajamassa vasuripopulismiansa.Unelmajengin kierrosluvuille persuketjussa.
Unelmajengin kierrosluvuille persuketjussa.
No älkää nyt vitussa mitään hidastusta näyttäkö. Ja arvoisa yleisö kättä yhteeeeen
Väärä ketju