Ihan oikeasti, lukuunottamatta Tapparan ja Kärppien faneja, miksi se kiinnostaa kumpi voittaa?
Ihan oikeasti, lukuunottamatta Tapparan ja Kärppien faneja, miksi se kiinnostaa kumpi voittaa?
En tiedä. Ehkä heitä kiinnostaa se jääkiekko. Ja jos kerta naurat muille ihmisille sen takia koska heitä kiinnostaa Liigan finaalit, niin ehkä se kertoo enemmän vain sinusta kuin muista.
No siis kysehän on siis siitä, että jos on oikeasti jonkun joukkueen fani, niin miksi yhdenkään muun joukkueen menestys kiinnostaa tippaakaan? Tätä tarkoitin, kun sanoin että kun SaiPa on tippunut, niin ihan sama kuka voittaa.
Toisekseen naureskelin sille, mitä tuolla studiossa analysoidaan, että kuinka tämä on kova paikka, kuinka tämä on nyt talvisotaa, kuinka tämä on nyt elämää kovempi paikka. Mitä vittua, se on jääkiekkoa, ei yhtään mitään muuta.
Kerro nyt mitä tämä kertoo minusta? Kun sille linjalle lähdit.
No siis kysehän on siis siitä, että jos on oikeasti jonkun joukkueen fani, niin miksi yhdenkään muun joukkueen menestys kiinnostaa tippaakaan? Tätä tarkoitin, kun sanoin että kun SaiPa on tippunut, niin ihan sama kuka voittaa.
Toisekseen naureskelin sille, mitä tuolla studiossa analysoidaan, että kuinka tämä on kova paikka, kuinka tämä on nyt talvisotaa, kuinka tämä on nyt elämää kovempi paikka. Mitä vittua, se on jääkiekkoa, ei yhtään mitään muuta.
Nauran kaikille niille, joiden mielestä jääkiekon sm-liigan finaalit (siis jos oma joukkue ei pelaa siellä) on jotain elämää suurempaa.
Ja nyt kun kysyit, niin ooks vähän tosikko?
Tuossa ei ainakaan mainita studiota kertaakaan, ei edes sanallakaan.
Selitähän nyt vähän tätä, jos mitenkään pystyt. Todennäköisesti et kuitenkaan pysty, joten se siitä, vai mitä?
parempi voittaa aina..
Sinällään tämä ei ole ainoa asia, mikä kyseisen nimimerkin edesottamuksissa naurattaa. Jo ihan allekirjoituksensa on melkoista huumorikamaa, etenkin taustat tuntien.
Oletko muuten jomman kumman mainitsemasi kolmosnick? Sun kakkosnikin kun satun monestakin syystä tietämään, kuten varmasti moni muukin.
Eräs kaverini väitti naama peruslukemilla, että Tappara ja Kärpät pärjäisivät hyvin Stanley Cupin playoffseissa.
Oletko muuten jomman kumman mainitsemasi kolmosnick? Sun kakkosnikin kun satun monestakin syystä tietämään, kuten varmasti moni muukin.
En ole kummankaan kolmosnick. Jälkimmäinen virke onkin sitten suht hämmentävä. Mikä se kakkosnickini oikein on? Kirjoita nyt esiin, kun tuollaiset vihjailut aloititkin.
Oho, täällä päästään jo jännän äärelle! Jatkoajan omat salaliittoateoriat! Tälle tarvii kyllä jo hieman hymyillä.
Vastaisin heti, jos moderaattorit sanoisivat onko se ok. Olen sitä kysynyt jo aiemmin heidän omassa ketjussaan saamatta vastausta, enkä todellakaan viitsi yhden erkun takia ehdoin tahdoin ottaa bannia, joten olemme jännän äärellä jos modet ei lupaa että saan sen paljastaa.
Vastaisin heti, jos moderaattorit sanoisivat onko se ok. Olen sitä kysynyt jo aiemmin heidän omassa ketjussaan saamatta vastausta, enkä todellakaan viitsi yhden erkun takia ehdoin tahdoin ottaa bannia, joten olemme jännän äärellä jos modet ei lupaa että saan sen paljastaa.
"Kyllähän mä laukoisin tällaisesta paikasta, jos olisin varma, että se menee sisään, mutta jos se veskari vaikka torjuukin, niin vähänkö joudun noloon asemaan. Siispä en lauo."
Niin kun en viitsi ottaa jonkun erkun takia ehdoin tahdoin bannia, niin en ota. Ihan sama kuinka paljon se sua ahdistaa. Ilmeisesti aika paljon, mutta se taas ei ole mun ongelma.